Part 4

377 11 0
                                    

Reggel szombati napra ébredtem, mellettem a szuszogó Nate-el. Le mentem a konyhába, ahol bátyám és Chris kávéztak. Oda mentem, és én is töltöttem magamnak kávét.

- Jó reggelt hugi. - Nyomott puszit a homlokomra bátyám.

- Jó reggelt Emi. - Biccentett Chris.

- Nektek is jó reggelt. - Szólaltam meg álmos hangon. Nyújtóztam egyet, aztán le ültem a pulthoz én is.

- El megyek zuhanyzok. Jók legyetek skacok addig. - Jelentette ki Matt. Nagyon szuper hogy kettesben hagyott Chris-el. A fiúra néztem, aki ugyanúgy engem nézett. Bele kortyoltam a kávémba, szememet egy pillanatra se el szakítva a fiúétól.

- Miért nézel ennyire? - Húztam össze a szemem.

- Ezt én is kérdezhetném. - Húzódott mosolyra a szája. Meg forgattam a szemem, aztán kezembe vettem a telefonom, amit Chris egy hirtelen mozdulattal ki kapott a kezemből.

- Na add vissza. - Kaptam a telefon után nevetve.

- Vedd el ha tudod. - Nyújtotta ki a nyelvét. Át hajoltam a pulton, hogy el vegyem tőle a telefonom, ám ő abban a pillanatban magasabbra emelte. Nyújtóztam a telefonomért, amin Chris gonoszul nevetett.

- Jó reggelt. - Hallottam meg Nate hangját. Oda kaptam a fejem, Nate fel húzott szemöldökkel méregetett minket. Chris-re néztem és ekkor todatosult bennem, hogy amikor át hajoltam az asztalon nagyon közel került az arcom az övéhez. - Jól szórakoztok? - Kérdezte gúnyosan.

- Ez az idióta nem adja vissza a telefonom. - Néztem szúrós szemekkel a fiúra, aki csak kacagott a szerencsétlenségemen. Nate el haladt mögöttem és sóhajtott egyet.

- Chris. - Szólt a fiúnak, aki nevetve fordította oda a tekintetét. - Szeretnél valamit Emily-től? - Olyan hirtelen fordultam hátra hogy majdnem le estem a székről.

- Én? - Nevetett fel Chris. - Az ég világon semmit. Csak húzom az agyát, mert amikor mérges olyan aranyos, mint egy kis csivava. - Durcisan fordultam a fiú felé.

- Szóval csivava vagyok??? - Chris csak bólintott egyet. - Tudod hogy a csivavák nagyot tudnak harapni? - Mögé futottam és onnan akartam el venni a telefont. Egyik kezemmel a vállára támaszkodtam, míg a másikkal a telefonomért ugráltam, ami egy elég vicces látvány lehetett.

- Ti mitcsináltok? - Lépett a helyiségbe Matt. Én el magyaráztam neki is mi a helyzet. - Ne szívasd már te barom. - Nevetett Matt Chris-re.

- Szerinted nem alakul itt valami? - Mutatott kettőnkre Nate.

- Mármint a húgom és Chris közt? - Nate bólogatott. - Dehogyis. Pelenkás kora óta ismeri a húgomat. - Legyintett egyet Matt. - Meg hát Chris a legjobb barátom, tudja hogy a húgom tabu, különben kiherélem. - Én csak nagy szemekkel néztem rá.

- Tessék Emi a telefonod. - Adta oda végre Chris a telefonom.

- Köszönöm. De azért rohadj meg. - Mutattam fel neki a mutatóujjam, amire csak egy nevetést kaptam válaszul. Oda mentem Nate-hez és egy puszit nyomtam a szájára. Szemem sarkából láttam, ahogy Chris kezén megfeszülnek az izmok. Nem értem mi lehet vele.

- Szia! Szia! Szia! - Szaladt be a házba Sophie izgatottan. - Úristen most azonnal a plázába kell mennünk. - Ragadta meg a karom és vonszolt a lépcsőn. A szobámba érve meg álltunk.

- Neked is szia. - Reagáltam végre Sophie-nak. Ő izgatottan nézett rám. - Minden rendben? - Húztam fel a szemöldököm.

- A plázában hatalmas akciók vannak. Oda kell mennünk! - Én csak nevetve álltam neki öltözni, amiben Sophie persze nagyon sürgetett. - Siess már! El viszik a jó cuccokat. - Fel álltam az ágyról, és el indultam le felé a lépcsőn nyomomban az izgatott barátnőmmel.

- Matt el viszel minket a plázába? - Kérdeztem bátyámat, miközben vettem fel a cipőmet.

- Persze hugi. - El mentünk ki a kocsihoz ahol el búcsúztam Nate-től. Be ültem a kocsiba és el is indultunk. A plázában nagyon sokan voltak, nagyon nagyon sokan. Be mentünk és célba vettünk egy üzletet.

- Van kedved este buliba menni? - Fordult felém Sophie nagy lendülettel, kicsattanó energiával, nem is értem honnan van ebbe a lányba ennyi energia.

- Persze mehetünk. - Az esti buliba válogattunk ruhákat, amiben a két fiú ha akart, ha nem segíteniük kellett.

- Úristen ez lesz az! - Nyomott a kezembe egy fekete ruhát Sophie. A ruha nagyon szép volt, az oldala csípőrésznél ki volt vágva, dekoltált volt de nem annyira hogy ki lógjon mindenem, és túl rövid sem volt. - Azonnal próbáld fel. - Lökött a próbafülkébe Sophie. Be húztam a függönyt és magamra húztam a fekete anyagot. Bele néztem a tükörbe, nem csalódtam Sophieba. El húztam a függönyt, és a többiekre néztem. - Istenem Emi meg kell venned! - Újjongott Sophie. Chris felé irányult a tekintetem, aki úgy nézett rám mintha nem is állnék előtte.

- Szerintem nagyon jól áll rajtad. Szexi. - Chris kijelentésére Sophie és Matt egyszerre kapták oda a fejüket.

- Ne mondj ilyet a legjobb barátnőmre barom! - Ütötte vállba Sophie.

- Elég durva a szádból azt hallani, hogy a húgom szexi. - Húzta össze a szemöldökét Matt.

- Csak őszinte vagyok nyugodjatok meg. - Tette fel a kezét Chris védekezésképpen.

- Akkor meg veszem. - Húztam be a függönyt, aztán át húztam a saját ruhám. Oda mentem a kasszához és ki fizettem q ruhát. Sophie is megvette a neki tetsző ruhát, aztán mehettünk is haza.

Este Sophie-val nálunk készülődtünk, sminkeltünk öltöztünk. Sophie nagyon szép volt abban a ruhában amit vett. Ő is fekete ruhát vett magának, de az övé csipkés volt és nagyon szép.

- Gyertek már. - Ordibált fel nekünk Matt. Le mentünk a nappaliba, ahol a három fiú már tűkön ülve várt minket.

- Gyönyörű vagy. - Ölelte át a derekam Nate. Mosolyogva csókoltam meg, aminek Chris köhögése vetett véget.

- Indulhatunk? - Azzal fogta magát és el indult ki felé. Mi mindannyian egymásra néztünk, de nemtudta egyikünk se hogy ez most mi volt. Én Nate-el mentem, Sophie és Chris pedig Matt kocsijával.

Nagyon naiv voltam, ha azt hittem hogy ez egy átlagos bulizós este. Nagyon naiv..

Legjobb barátnőm bátyjaWhere stories live. Discover now