Part 21

196 7 0
                                    

~Emily szemszöge~

Korán reggel fel keltem, természetesen az ébresztőmre, amit nyöszörögve nyomtam ki. Ki kászálódtam a puha meleg ágyamból, majd a fürdőmbe vettem az irányt, ahol meg csináltam a kinézetem. Vissza mentem a szobámba, aztán gondolkodva álltam a szekrényem előtt mégis mit vegyek fel, a döntésem egy fehér Levi's póló és egy fekete szaggatott farmer lett, magamra kaptam a ruhákat, azután le ballagtam a lépcsőn. A konyhába be érve bátyám és Chris látványa fogadott, köszöntem nekik majd le ültem én is a pulthoz. Végig néztem Chris-en, annyira jól nézett ki ma is. Egy kék farmert, és egy fekete pólót viselt, ehhez a fekete bőrkabátját, bátyámmal nevetgélt, aztán szeme sarkából rám nézett, és direkt úgy rakta le a kezét, hogy 2 újját mutatta, ami nekem azonnal le esett majd el is pirultam kicsit.

- Sziasztok. - Jelent meg az ajtóban Nate.

- Szia. - Köszöntem neki vissza, aztán Matt intett neki egyet, de Chris semmit. Oda jött hozzám és egy puszit adott a számra. Soph is nemsokára megjelent, és indulhattunk a suliba.

Sulihoz érve mindenki kiszállt, és ment a saját osztályába, le ültem Soph-al a helyünkre, mellettünk lévő padba Lia intettem neki amit mosolyogva viszonzott is.

Pár óra múlva:

Nagyon unalmas volt ez a nap, semmi különös nem történt, bátyám haza felé fel vetette hogy menjünk el buliba, amibe mindenki bele egyezett. Először mindenki haza ment, aztán nálunk volt este a gyűlés.

- Na mindenki készen van? - Csapta össze a két kezét Matt, indulásra készen.

- Igen. - Mondtuk egyszerre, aztán el indultunk a buliba. Mindenki csendesen ült a kocsiba, aztán oda értünk a szórakozóhelyre, rajtam egy fekete egyberészes ruha volt oldalán egy kivágással, nagyon szerettem ezt a ruhát. A pulthoz vezettet az utam Soph-al együtt, kértünk ki piát és mentünk vissza a többiekhez. Nagyon jól éreztem magam, ahogy láttam a többiek is, jól el voltak a maguk módján. Aztán mindenki kiabálásra lett figyelmes, és a tömeg körbe állt két embert.

- AZONNAL SZÍVD VISSZA! - Hallottam meg Chris hangját, azonnal oda rohant mindenki.

- Dehogy szívom, neked mi bajod? - Nevetett fel a másik ismeretlen srác.

- Ez az utolsó esélyed, hogy vissza szívd amit mondtál. - Mutatta fel fenyegetően a mutatóujját, ám amikor a srác arcon nevette, Chris el pattant, és be vert neki egyet. A két fiú el kezdett verekedni, amit a földön folytattak, bátyám azonnal oda szaladt és le szedte legjobb barátját az ismeretlenről. - ENGEDJ EL MATT! MEGÖLÖM! - Kapálózott bátyám kezei közt.

- Nyugodj meg Chris! - Emelte meg bátyám is a hangját, sose láttam még Chris-t ilyennek. - Mit mondott amin így fel húztad magad? - Szorította erősen Matt a fiút. Chris ki szabadult Matt kezei közül.

- Semmit. - Jelentette ki semleges hangon, majd ki viharzott az épületből.

- Mi az isten ütött ebbe a gyerekbe? - Jött oda Matt értetlen arckifejezéssel. Mindenki csak a fejét rázta, aztán egyesével mentek ki, de Chris mindenkinek ugyanazt mondta, hogy nincs semmi, és hagyják békén. - Te vagy a soros Emily. - Mutatott kifelé Matt. Elindultam a fiú után, aki a földön ült a buli mögött a falnak dőlve.

- Chris. - Mondtam félve a nevét, mire ő meg ütötte a helyet maga mellett jelezve hogy üljek le. - Miért csináltad ezt? - Foglaltam helyet mellette.

- Rólad senki se beszélhet így. - Sziszegte fogai közt idegesen.

- Tessék? - Lepődtem meg azonnal.

Legjobb barátnőm bátyjaWhere stories live. Discover now