Reggel a nyamvadt ébresztőmre keltem, álmosan ki nyomtam és fel keltem a meleg ágyamból. Be szaladtam a fürdőbe, mielőtt Matt megelőzne engem, és várhatnék órákat. Egy gyors zuhany és sminkelés után el hagytam a fürdőt egy szál törölközőbe, aztán a szobámba tanakodtam, hogy mégis mi a jó istent vegyek fel. Hosszas tanakodás és kutatás után, ki vettem egy fekete farmert meg egy fehér Levi's pólót a fekete melltartómmal együtt, amiket aztán gyorsan magamra kaptam. A pólóm fel húzásánál tartottam, amikor is nyílt az ajtóm, és Chris be dugta a fejét. Én azonnal a pólómmal takartam magam.
- Oh szia. - Nézett rám egy nagy vigyorral.
- Chris! - Kiabáltam rá vörös arccal. - Öltözök ha nem látnád! - Mutattam rá a tényekre.
- Igen látom. Matt mondta szóljak neked, hogy siess, ugyanis lassan indulni kéne. - Nézett végig rajtam látványosan.
- Nagyobb eséllyel tudnánk hamar indulni, ha engednéd hogy fel vegyem a pólóm. - Céloztam arra hogy ki kéne mennie.
- Rendben. - Vont vállat, és meg se moccant.
- Chris. Menj ki a szobámból. - Utasítottam erélyesebben.
- Miért nem ezzel kezdted? - Nevetett fel, és ki lépett a szobámból. Amilyen gyorsan csak tudtam fel kaptam a pólóm. Le szaladtam a lépcsőn ahol kedves barátnőm már várt rám. Rá vetettem magam, és boldogan nevettünk.
- Jó reggelt. - Köszönt vidáman.
- Jó reggelt Sophie. - Mondtam én is boldogan. A fiúk is elő kerültek a konyhából. Mindannyian ki mentünk a kocsihoz és be pattantunk, én hátul ültem Sophie-val a két fiú elől, bátyám vezetett. A suliig Sophie-val beszélgettem, aztán oda érve ki szálltunk a kocsiból, ahol engem Nate már várt. Oda mentem hozzá, szokásához híven egy csókkal köszöntött, amit én viszonoztam.
- Szia Emi. - Mondta mosolyogva.
- Szia Nate. - Öleltem át a nyakát. A többiek is oda értek hozzánk, Matt és Chris kezét fogott Nate-el, Sophie csak intett egyet neki. El indultunk be a suliba, ahol a sok gyerek tömörült. Végig mentünk közöttük Sophie-val az osztályig. Az osztályba be érve le ültünk a helyünkre egymás mellé, aztán szokásosan csevegtünk. Meg érkezett Lia is, az egyik barátnőnk az osztályból. Lia félig Ázsiai, és nagyon szép, hosszú fekete haja van, és tipikus húzott szeme. Szinte minden fiú oda van érte, amit meg is értek.
- Sziasztok. - Köszönt mosolyogva. Mi ezt viszonoztuk. Az óra kezdetéig beszélgettünk, aztán mikor kezdődött az óra ki néztem az ablakon, ahol a fiúk fociztak, a szemem meg akadt Chris-en, aki épp cselezett. Fel nézett az ablakba és vigyorogva intett egyet, én pedig gyorsan a tanár felé fordultam. Vissza néztem és láttam hogy még mindig erre felé néz, le buktam ahogy néztem, ez ultra gáz nekem.
Szünetben Sophie-val és Liával beszélgettem. Nate jött oda hozzánk, de nem a szokásos mosolyával.
- Beszélhetnénk? - Biccentett nekem a másik irányba. Én meg mentem utána, abba az irányba amerre el indult.
- Igen? - Néztem rá, mikor meg álltunk olyan helyen, ahol nem hall minket senki.
- Miért szemezgettél Chris-el? - Vágta hozzám a kérdésr kertelés nélkül.
- Mitcsináltam? - Nevettem fel.
- Emi. Láttam. - Jelentette ki ingerülten.
- Mit láttál?? - Lettem én is ideges.
- Amikor lent fociztunk, akkor láttam ahogy Chris fel felé néz vigyorogva, oda néztem és azt láttam, ahogy egymást nézitek. - Fel sóhajtottam.
YOU ARE READING
Legjobb barátnőm bátyja
RomanceOtt álltam vele szembe, és csak néztem rá. Hirtelen közelebb lépett hozzám, én hátrébb léptem egyet. - Miért csinálod ezt velem Chris? - Kérdeztem könnyek közt. - Hogy miért? - Nevetett fel. - Emily. Fogd már fel hogy szeretlek! - Csapott a falba...