Délután volt mikor fel ébredtem a kis pihenésből, a telefonom kijelzőjén láttam hogy 17:30 van. Fel ültem az ágyon, nem járt más az agyamban csak Chris, a halántékom dörzsölve próbáltam ki űzni a fejemből őt. A gondolkodásom az ajtó kopogás szakította meg.
- Igen? - Kiabáltam ki kíváncsian, mivel senki se szokott az ajtómon kopogni.
- Szia. - Dugta be a fejét hirtelen Nate.
- Te mit keresel itt? Mondtam hogy pár nap Nate. - Förmedtem rá azonnal.
- Figyelj. - Jött oda hozzám és ült le az ágyra. - Szeretlek Emi, nem akarlak elveszíteni, hülye voltam tudom, de kérlek bocsáss meg! - Fogta meg a kezem.
- Nate én szeretnék, de nem bízom benned. - Ráztam a fejem.
- Kicsikém. - Simított végig az arcomon. - Szeretlek. - Mosolygott a szemembe nézve. - Te vagy a mindenem, ha téged elveszítelek meg őrülök. - Ült közelebb hozzám. - Adsz egy esélyt? - Ahogy a szemébe néztem, láttam benne a reményt.
- Rendben, de ha ezt az esélyt elveszted nincs több. - Mosolyogtam rá.
- Annyira szeretlek! - Ölelt magához szorosan. - Ígérem nem csalódsz bennem megint. - Fogta a két keze közé az arcom.
- Én is szeretlek. - Csókoltam meg hirtelen, amit azonnal viszonzott. Szorosan körbe fonta a derekam, kezem a nyakában össze fontam, bele húzott az ölébe és a derekam markolta.
- Hiányoztál kicsim. - Homlokom az övének döntöttem, mikoris az ajtóm ki nyitódott. Az ajtóban Chris állt, és megvető pillantásokat vetett ránk.
- Matt mondta szóljak neked, gyere le vacsizni, de látom túl jól szórakozol. - Azzal be csapta az ajtót, már csak a lépteit hallottam a lépcsőn.
- Ez mi volt? - Néztem Nate-re furán.
- Én se értem. - Suttogta döbbenten. Ketten le mentünk a konyhába, ahol bátyám meg terítette az asztalt. Az ajtóba értünk, szemem sarkából láttam hogy Chris lenézően végig mér minket, aztán szem forgatva irányította vissza tekintetét a telefonjára.
- Szia Matt. - Az említett ránk emelete a tekintetét.
- Ha még egyszer megbántod a húgom, esküszöm Nate kinyírlak! - Vette figyelmen kívül a köszönésem, persze Nate azonnal védekezni kezdett. Le ültünk az asztalhoz, el kezdtünk enni de a figyelmem el vonta, az az apró tény hogy Chris engem néz. Fel pillantottam rá, a tekintetünk találkozott, csalódottságot olvastam ki belőle, és sok megvetést amit nemtudtam hova tenni.
- Te Chris? - A fiú el vette rólam a tekintetét, bátyám felé fordítva azt. - Neked valami csaj? - El vigyorodott, majd Matt szemébe nézett.
- Volt egy csaj. - Rántotta meg a vállát.
- És? Mi van vele? - Érdeklődött bátyám.
- Hát egy éjszaka volt tesó, de az az egy éjszaka valami csodás volt. - Dőlt hátra a széken. - Viszont a csaj nem akar tőlem semmit, mert van pasija. - Félre nyeltem a falatot, köhögve ittam az üdítőmbe.
- Jól vagy? - Simított végig a hátamon Nate.
- Persze csak félre nyeltem. - Mosolyodtam el, szemem a fiúra vezettem, aki vigyorogva nézett engem.
- Olyan lánnyal voltál, akinek van pasija? - Hökkent meg Matt, amire Chris csak bólintott. - Király vagy! - Pacsiztak le. Vajon akkoris így pacsizna vele, ha tudná hogy a csaj én vagyok? Ettem tovább a vacsorám, Nate kezét érezve a combomon, amitől teljesen zavarba jöttem.
- Köszönöm a vacsorát, el megyek kicsim haza. - Hajolt egy pusziért hozzám, adtam neki egy puszit és el ment.
- Én is megyek. Kösz a vacsit. - Ököl pacsiztak le a fiúk, majd Chris is el hagyta a házat. Matt felém fordult, érdeklődve néztem rá.
- Bízol benne? - Tudtam kire gondol.
- Mag próbálok. - Rántottam meg a vállam, fel álltam az asztaltól, mosogatni kezdtem amit Matt csak nézett. - Miért nézel? - Fordultam hátra a kezem meg törölve.
- Láttam ám. - Sóhajtott fel.
- Mit? - Ráncoltam a szemöldököm zavartan.
- Milyen feszülten néztétek egymást Chris-el, történt valami amiről nemtudok? - Tátogni kezdtem lepettségembe, össze szedtem magam és szólásra bírtam a szám.
- Nem történt semmi, csak éreztem hogy engem néz, ami kicsit zavart. - Rántottam meg a vállam leszarom stílusban.
- Rendbeeeen. - Húzta el a betűt. - Vegyük úgy hogy el hiszem, de Emi ha valami van akkor, előttem nem kell titkolnod. - Tette kezét a vállamra, én csak megráztam a fejem. - Molesztált? Megbántott? Olyat tett amit nem akartál? - Kezdte hadarva sorolni.
- Jézus Matt nem! Chris nem tett velem semmit. - Nevettem fel hitetlenül. - Ne aggódj bátyus semmi baj. - Öleltem át.
- Remélem is. - Viszonozta gesztusom, jóéjt kívántam neki és a szobámba ballagtam, ahol Chris az ágyamon ült.
- Mit szeretnél? - Tettem keresztbe a kezem magam elött.
- Miért Nate? - Suttogta alig hallhatóan.
- Chris..
- Emily miért? - Állt fel hírtelen az áhyamról, elém lépett és a szemembe nézett. - Megcsalt téged! - Jelentette ki cinikusan nevetve. - Mit tud amit én nem? - Mutatott magára.
- Ő nem a legjobb barátnőm bátyja! - Néztem mélyen a szemébe.
- Ha nem lennék az, akkor velem lennél? - Olyan reménnyel nézett rám, hogy ilyet sose láttam.
- Chris ez bonyolult. - Fogtam a fejem.
- Magyarázd el kérlek. - Várakozóan pillantott rám.
- Nate a pasim egy éve..
- Mégis nálam a szüzességed. - Hihetetlen vörös arccal boxoltam bele a mellkasába.
- Szóval Nate a pasim, Sophie a legjobb barátnőm, Matt a bátyám, te pedig a legjobb barátnőm bátyja és a bátyám legjobb barátja vagy, mi nem lehetnénk együtt Chris. - Próbáltam el magyarázni.
- De miért nem? Emily csak akarni kell. - Lépett hozzám közelebb.
- Chris kérlek..
- Mire? Mire kérsz Emily? Hogy felejtsem el, azt ami köztünk volt? Kurvára nemtudom el felejteni értsd meg! - Lépett még közelebb. - Egyszerűen nemtudlak ki verni a fejemből. - Suttogta nagyon közel hozzám, amitől ki rázott a hideg. - Akarlak Emily megint! - Amint ezt ki mondta megcsókolt, amit én hagytam neki, mert rohadtul élveztem. De sajnos ezt nem folytathatom.
- Kérlek Chris. - Szólaltam meg miután el toltam magamtól. - Nekem van Nate, kérlek menj el. - Suttogtam szemébe se nézve.
- Akkor nem nagyon érdekelt, amikor lefeküdtél velem. - El takartam az arcom, hogy ne lássa a zavarom.
- Csak kérlek menj el! - Kértem erélyesebben.
- Rendben ha ezt akarod. - Hallottam ahogy az ablakhoz sétál, aztán mikor fel néztem már nem volt a szobámba. Be feküdtem az ágyamba és agyaltam. Miért akarom ennyire hogy érintsen? Hogy mellettem legyen? Hogy mellette keljek? Bele sikítottam a párnámba, majd telefinozni kezdtem, amit mikor meguntam töltőre tettem. A plafont nézve feküdtem az ágyon, minden emlékem fel élénkült azzal az éjszakával kapcsolatban. Tenyerembe temettem az arcom, próbáltam nem felidézni azt az éjszakát, viszont egyszerűen nem megy. Látom magam előtt, ahogy csókol, ahogy érint, simogat. Le se tudnám tagadni, azt hogy mennyire élveztem. Sóhajtva fordultam a fal felé és aludtam.
YOU ARE READING
Legjobb barátnőm bátyja
RomanceOtt álltam vele szembe, és csak néztem rá. Hirtelen közelebb lépett hozzám, én hátrébb léptem egyet. - Miért csinálod ezt velem Chris? - Kérdeztem könnyek közt. - Hogy miért? - Nevetett fel. - Emily. Fogd már fel hogy szeretlek! - Csapott a falba...