~Chris szemszöge~
Miután Emily vissza ment Liához, én kicsit el mentem az egyik nagyon jó barátomhoz, akivel elég rég beszéltem, ő James. Be kopogtam és vártam, hohy ajtót nyisson, ami pár másodperc múlva be is következett.
- Csá haver. - Ölelt át.
- Csá haver. - Köszöntem én is.
- Mi járatban? - Csukta be az ajtót miután be mentem a lakásba.
- Csak beszélgetni szeretnék. - Vontam meg a vállam.
- Na mi nyomja a lelked tesó. - Ült le mellém a kanapéra.
- Van egy lány, aki teljesen el vette az eszemet. - Mosolyodtam el.
- Jézusom Chris szerelmes vagy végre? - Csapott karon barátian.
- Igen James, nagyon szeretem őt. - Nevettem fel Emily-re gondolva.
- Na mesélj már, hol ismerted meg, hohy történt? Mindent. - Nézett rám kíváncsi szemekkel.
- Az egy bonyolult történt haver. - Sóhajtottam fel. Fel húzta a szemöldökét. - El mondom de akkor a pofád be fogod. - Mutattam fel fenyegetően a mutatóujjam. James csak bólogatott. - A lány akibe őrülten szerelmes vagyok az Emily. - Hajtottam le a fejem.
- MOST CSAK SZIVATSZ UGYE? - Kiabált rám, amitől majdnem össze szartam magam. - Tesó mi a fasz. - Értetlenkedett tovább, megvártam míg kicsit le nyugszik.
- Nem szivatlak, szeretem Emily-t. - Néztem rá komolyan.
- Tudod mit fog veled tenni Matt, ha ezt meg tudja? - Tárta szét a karjait. - Millió darabra fogja törni az összes csontodat. - Temette az arcát tenyerébe.
- Igen tudom. - Bólintottam lassan. - De nem tehetek róla bassza meg, egyszerűen bele szerettem Emily-be. Olyan gyönyörű lány lett belőle, imádnivaló mosollyal, tegyük hozzá rohadt szexi testtel, én nem tehetek róla James. - Temettem az arcom én is a tenyerembe.
- Mióta tart ez? - Suttogta sokkoltan.
- Egy pár napja, egy hete pontosan nem tudom. - Ráztam a fejem. - De amikor először meg kaptam őt, elvesztettem a fejemet, kell ő nekem James, és nem a teste miatt, hanem a lelke és a szíve miatt is, én nem kihasználom őt én szeretem. - Néztem fel.
- Meg dugtad Emily-t?? - Tátotta el a száját. Komolyan ennyi jött le neki abból amit mondtam? Csak bólogattam. - Tesó halott vagy. - Jelentette ki fapofával.
- Tudok róla. - Nevettem fel kínomban. - De tényleg szeretem őt mindennél jobban. - Mosolyodtam el.
- A legrosszabb lányba lettél szerelmes, az egész városban jutna mind a tíz ujjadra lány, miért pont a legjobb barátod húga? - Megrántottam a vállam.
- Mert ő csodálatos. Nincs még egy ilyen lány a városban mint Emily. - Néztem rá mosolyogva.
- Rendben tesó, én megőrzöm ezt a titkot neked, senki se fog róla tudni ne aggódj. - Veregetett vállba.
- Köszönöm tudtam, hogy bízhatok benned.
- De ez nem azt jelenti, hogy nem vetem meg amit csinálsz. - Rázta a fejét rosszallóan.
- Tudom, azzal is tisztában vagyok hogy Matt szíve mélyéből gyűlölni fog engem, ha ez mind kiderül. - James csak nézett maga elé gondolkodva.
Még beszélgettem James-el aztán haza indultam, ahol a húgom várt. Mosolyogva Köszöntem neki, ő csak le ült a pulthoz és engem nézett.
- Mi a bajod? Miért nézel így? - Húztam fel a szemöldököm.
YOU ARE READING
Legjobb barátnőm bátyja
RomanceOtt álltam vele szembe, és csak néztem rá. Hirtelen közelebb lépett hozzám, én hátrébb léptem egyet. - Miért csinálod ezt velem Chris? - Kérdeztem könnyek közt. - Hogy miért? - Nevetett fel. - Emily. Fogd már fel hogy szeretlek! - Csapott a falba...