Reggel mosolyogva keltem ki az ágyból, le zuhanyoztam, aztán fel öltöztem és le mentem a konyhába, ahol kedves bátyám már reggelizett. Töltöttem magamnak kávét és le ültem vele szembe. Egyikünk se szólt egy szót se, aztán meg jött Soph és Chris, le ültek ők is, Chris mellettem foglalt helyet, Soph Matt mellett.
- Chris. - Szólalt fel bátyám, mire az említett rá kapta a tekintetét. - Akartam kérdezni valamit. - Chris bolíntott amolyan "mondjad csak" stílusban. - Olyan más vagy mostanában, boldogabb, kedvesebb, teljesen ki fordultál abból ami voltál, nem dicsekszel hetek óta, hogy ez a csaj meg volt, vagy az a csaj, csak nem egy lány van q dologban? - Nagy szemekkel néztem Matt-re.
- De igen. - Néztem Chris-re nagy szemekkel.
- Csak nem Jessica? - Neve hallatán meg forgattam a szemem.
- Nem, őt dobtam nem az én ízlésem a csaj. - Éreztem, ahogy az asztal alatt Chris keze a combomra siklik, abban a pillanatban vörös lettem
- Hát akkor ki? - Vonta fel a szemöldökét Matt.
- Hát azt még nem mondhatom el. - Nevetett fel zavartan, közben keze észrevétlenül egyre feljebb csúszott a combomon.
- Tesó ne szórakozz! Legjobb barátok vagyunk. - Háborodott fel Matt azonnal.
- Ha el jön az ideje mindent tudni fogsz. - Vigyorodott el Chris, végre el vette a kezét a combomról, pont időben mert be toppant Nate köszönni, aztán mindenki el ment. Tudtam hogy Chris azért ment el, hogy utána észrevétlenül be jöjjön az ablakomon. Pár perc után el indultam fel a szobámba, ahova amint be értem Chris le támadta az ajkaim, hátra nyúltam és be zártam az ajtómat. Fel kapott az ölébe, el kezdett velem hátrálni az ágyamig, hanyatt feküdt én meg a derekán ültem.
- Miért simogattad a combom? Mi van ha észre veszik? - Akadtam ki egy kicsit.
- Ne aggódj szépségem, óvatos vagyok. - Simította meg az arcom. - Különben meg észre vettem, amikor még hallottad Jessica nevét meg forgattad a szemed. - Vigyorodott el. - Féltékeny vagy? - Ült fel velem szembe.
- Nem! - Jelentettem ki, aztán rá kaptam a tekintetem. - Le feküdtél vele? - Csúszott ki hirtelen a számon.
- Nem tudtam meg tenni. - Sóhajtott nagyot.
- Miért? - Húztam fel a szemöldököm.
- Mert amikor arra került volna a sor, rád tudtam gondolni, a mi éjszakánkra, te voltál előttem. - Tűrte a hajam a fülem mögé. - De veled bármikor szívesen, ha szeretnéd. - Húzódott perverz vigyorra a szája.
- Te perverz. - Löktem meg a mellkasát gyengéden, el kapta a kezem és egy vad szenvedélyes csókba húzott, erőszakosan bele túrt a hajamba, tudtam mit akar ezzel elérni. Le húztam róla a pólót, ő meg rólam vette le, végig simítottam a felsőtestét, a hasa aljától széles izmos válláig, el hajolt tőlem.
- El se tudod hinni mennyire kívánlak. - Mondandója közben a csípőmbe markolt, és közelebb húzott magához, aminek hatására igenis éreztem mennyire kíván. - Egy lány se őrjített meg eddig ennyire mint te. - Tarkómnál fogva újra csókba húzott, aztán az ajtó kilincs le nyomódott, ijedten ugrottunk szét, még jó hogy be zártam az ajtót.
- Emi én vagyok engedj be! - Szólalt meg Matt az ajtó túloldalán. Chris azonnal fel kapta a pólóját és az ablakhoz ment, amin gyorsan ki mászott. Én magamra kaptam a pólóm és ajtót nyitottam.
- Sziia Matt, mi járatban? - Mosolyogtam kedvesen.
- Mióta zárod az ajtód? - Vonta össze a szemöldökét.
YOU ARE READING
Legjobb barátnőm bátyja
RomanceOtt álltam vele szembe, és csak néztem rá. Hirtelen közelebb lépett hozzám, én hátrébb léptem egyet. - Miért csinálod ezt velem Chris? - Kérdeztem könnyek közt. - Hogy miért? - Nevetett fel. - Emily. Fogd már fel hogy szeretlek! - Csapott a falba...