Part 14

338 10 0
                                    

~ Emily szemszöge ~

Reggel kómásan másztam ki az ágyból, a fürdőbe mentem, arcot és fogat mostam, majd a konyhába battyogtam, ahol nem más fogadott mint Chris. Szem forgatva ültem le a pulthoz, még nem vagyok teljesen magamnál, a fiúra néztem aki kávéz ivott, meg a telefonját nyomkodta, biztos Jessicával írogat. Erre a gondolatra meg forgattam a szemem, újból rá néztem, végig néztem ki dolgozott testén, amitől eszembe jutott a kettőnk kis titka.

- Tudom hogy irtó helyes vagyok, de nagyon zavar ha ennyire nézel. - Zökkentett ki a hangja gondolataimból.

- Haha nagyon vicces vagy. - Forgattam meg a szemem.

- Este el megyünk Matt-el meg páran buliba, van kedved jönni? - Crhris tényleg el hívott engem valahova?

- Chris azok a bulik nem a hugomnak valóak! - Jelent meg az ajtóban Matt.

- Hát azért leszünk ott hogy figyeljünk rá, te igazán észlény. - Dőlt hátra a széken.

- Szeretnél jönni? - Sóhajtott fel Matt.

- Ha már így meg kérdeztétek persze. - Mondtam már csak azért is igent.

- Ne húzz kihívó ruhát, sok az állat az ilyen bulikba. - Ült le mellém Matt.

- Jó reggelt. - Lépett be a helyiségbe Sophie.

- Jó reggelt. Te is jössz velünk buliba? - Invitáltam meg őt is. Bűnbánóan nézett rám.

- Nagyon szívesen el mennék Emi, de randim van ne haragudj! - Tette össze a két kezét.

- Jaj dehogy haragszom Soph. - Öleltem meg nevetve. Aztán Nate jelent meg az ajtóban, tegnap óta nem beszéltem vele.

- Sziasztok. - Nézett körbe mindenkin, a szeme meg akadt Chris-en, majd rám nézett. - Beszélhetnénk? - Én fel mentem vele a szobámba.

- Mondjad Nate. - Fordultam oda hozzá, miután be csuktam az ajtóm.

- Figyelj Emi. - Sóhajtott fel. - Nem is tudjam hol kezdjem. Én.. - Akadt el egy pillanatra. - Féltékeny vagyok Emi. - Lépett hozzám közelebb. - Féltékeny vagyok Chris-re, olyan mintha nyomulnak rád, és mintha téged ez egyáltalán nem zavarna, és és..  - Gondolkodott el. - Nem akarlak elveszíteni Emi. - Fogta meg a két kezem. - Nem akarom, hogy Chris el vegyen tőlem. - Hajtotta le a fejét.

- Jaj Nate annyira bolond vagy. - Nevettem fel hitetlenül. - Chris nem fog tőled el venni, ezen nem kell aggódnod, ő randizik Jessicával, plusz a legjobb barátja húga vagyok, ha ki kezdene velem, Matt és Sophie megölné nyugi. - Öleltem át a nyakát.

- Annyira szar volt tegnap látni, ahogy rajta fekszel és nevetsz, úgy éreztem semmi keresni valóm melletted, hisz itt van neked Chris. - Bele néztem a szemébe, amiben bánatot láttam.

- Nate. - Irányítottam a tekintetét magam felé. - Nem kell félned, attól hogy el hagylak Chris miatt, ő ha úgy vesszük csak barát féleség. - Mondtam ki furán.

- Rendben kicsim, és sajnálom. - Ölelt meg szorosan. Át öleltem a nyakát, majd mosolyogva a szemébe néztem. - Annyira szerencsés vagyok veled. - Simította végig az arcomat gyengéden.

- Hát én se vagyok épp szerencsétlen. - Kuncogtam egyet. Mikor meg beszéltünk mindent le mentünk a többiekhez a konyhába.

- Na minden happy? - Kérdezte meglepetésemre Chris.

- Igen minden rendben van ne aggódj. - Vetette oda Nate.

- Annak nagyon örülök. Vigyorodott el Chris egy kis gúnnyal az arcán.

Legjobb barátnőm bátyjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora