Part 10

329 9 0
                                    

Reggel mikor fel keltem, Chris a lábamon fekve aludt, amin el mosolyodtam. Jobban szemügyre vettem a fiút, hogy hogy eddig sose vettem észre, mennyire jóképű, mennyire vicces, mennyire kedves, és persze az se maradhat ki, hogy mennyire rohadt jó teste van. Jessica nagyon jól fog járni vele, az aztán biztos. Tudtam jól hogy fel kéne keltsem, de annyira édesen aludt, nem volt szívem fel ébreszteni, csak mosolyogva néztem ahogy hason alszik, egyik keze lóg a földre, másik keze a lábamon van. Haja bele lógott az arcába, amit én egy apró mozdulattal óvatosan ki söpörtem onnan. Aztán ijedten kaptam a fejem az ajtóhoz, ami lassan nyílt ki.

- Mi a fasz? - Állt az ajtóban Matt csodálkozva.

- Matt, ez nem az amire gondolsz! - Kezdtem mentegetőzni.

- Oh tényleg? - Dőlt az ajtó fél fának lazán. - Akkor mi? - Nézett rám össze húzott szemöldökkel.

- Hajnalba Chris át jött beszélgetni, és el aludtunk, de ennyi Matt. - Közbe el kezdtem Chris vállát lökdösni.

- Be mentem a vendég szobába, néztem egy nagyot, amikor láttam hogy Chris nincs ott, hisz ő nem a korán kelésről ismert. Aztán le néztem a konyhába, láss csodát ott sem volt, gondoltam be nézek hozzád, mondjuk nem gondoltam volna hogy tényleg itt van. - Vázolta a helyzetet Matt.

- Chris, Chris, CHRIS! - Keltegettem a fiút, aki egy nyöszörgés után rám emelte a tekintetét.

- Neked is jó reggelt Emi. - Mosolygott kedvesen, el fordítottam a fejét az ajtó irányába.

- Matt! - Ült fel azonnal az ágyamon. - Nem az van amit gondolsz esküszöm. Egy újjal nem értem a hugodhoz. - Emelte magasba a kezeit, Matt hangosan fel nevetett.

- Ne aggódj tudom. Emily már el mesélte mi történt. - Chris megkönnyebbülve sóhajtott egyet. - Tudod hogy Emily számodra TABU! - Emelte ki az utolsó szót.

- De miért? Nem értem. - Álltam fel az ágyról, Matt csodálkozva fordult meg.

- Azért hugikám, mert Chris a legjobb barátom, kiskorod óta ismer téged, pluszba Chris nem arról híres, hogy szeret hosszútávú kapcsolatokba bonyolódni.- Karolta át Chris nyakát. - Igaz Chris? - Szorította meg egy kicsit.

- Hát igazad van. - Nevetett fel, és ő is el kapta a bátyám nyakát. Én csak meg forgattam a szemem.

- Jézusom ne itt buzuljatok, ha lehet köszi! - Hallottam meg Sophie hangját a fiúk mögött, jóízűen fel nevettem, oda mentem és szorosan megöleltem Sophie-t. - Szia csajsziii. - Mondta boldogan.

- Szia csajos. - Indultunk meg a konyha felé ketten, azzal a szándékkal hogy kávézunk. Megcsináltam magunknak a kávét, majd le ültem Sophie mellé a pulthoz.

- Jaj képzeld Emi. - Kezdte izgatottan, én pedig ittam minden szavát. - Van egy srác akivel nagyon sokat beszélgetek, és holnap találkozunk. - Sikítva ugrottam fel a székről.

- Úristen annyira örülök neki! - Öleltem magamhoz.

- Én is, csak remélem nem olyan lesz, mint a többi patkány. - Forgatta meg a szemét.

- Hát azt én is nagyon remélem. - Ült vissza a székre velem együtt. Egy idő után megjelentek a fiúk is. Gyorsan fel öltöztem, rohantam a kocsiba és mentünk a suliba.

A sulinál találkoztam Nate-el, aki szokásosan egy csókkal köszöntött. Aztán ki szúrtam egy lányt, akit eddig még sose láttam, de első rá nézésre tudtam, hogy ribanc. Be mentünk az épületbe, ahol el köszöntünk egymástól, aztán mentünk a saját termünkbe. Le ültem és vártam a tanárt, aki meg is jelent, nyomában azzal a lánnyal.

Legjobb barátnőm bátyjaWhere stories live. Discover now