Part 3

402 11 0
                                    

Reggel idegesen nyomtam ki az ébresztőmet. Sóhajtva ültem fel az ágyon, amikor meguntam az önutálkozást ki keltem az ágyból és a fürdőbe siettem. Vettem egy gyors zuhanyt, aztán meg csináltam a sminkem, fel öltöztem és le ballagtam a lépcsőn. Sophie a lépcső alján várt engem, mikor látta hogy közeledek egy nagyot sóhajtott.

- Végre itt vagy. - Ölelt meg amit én viszonoztam. A két fiú ránk kapták a tekintetüket, mikor a tekintetem találkozott Chris tekintetével eszembe jutott a csók. Zavartan mentem a konyhába inni egy pohár akármit. - Baj van? - Jött utánam Sophie.

- Tegnap össze vesztem Nate-el. - Rántottam meg a vállam.

- Miért? - Én egy szuszra el meséltem neki a vitánkat. - Az a köcsög féreg. - Mondta szemét forgatva.

- Indulhatok? - Kiabált be a konyhába Matt. Mi egy szó nélkül ki mentünk a konyhából a nappaliba. Matt bezárta a lakást és indulhattunk is a suliba. A sulihoz érve ott állt Nate szokásosan, mikor meglátott lazán felém sétált.

- Sziasztok. - Köszönt kedvesen és intett egyet. Rám vezette a tekintetét. - Emily tudnánk beszélni? - Kérdezte kicsit zavartan. Én bólintottam egyet, és indultam el vele a suliba. A szertárban neki dőltem egy bent lévő padnak.

- Hallgatlak. - Néztem rá kíváncsian. Ő fújt egyet és bele kezdett.

- Sajnálom a tegnapi vitát Emi. - Jött hozzám közelebb. - Nem akartalak megbántani vagy ilyesmi. Csak értsd meg hogy érezni akarlak. - Ölelte át a derekam.

- Te meg azt értsd meg, hogy én nem állok készen még le feküdni veled. - Simítottam meg az arcát.

- Megértem kicsikém. - Döntötte homlokát az enyémnek. - Sajnálom amiket mondtam neked tegnap, nem úgy gondoltam. - Ölelt magához.

- Én is sajnálom. - Suttogtam a nyakába. - Ma is át jössz? - Adtam egy puszit a szájára.

- Ki nem hagynám. - Csókolt meg hosszasan.

Suli után ballagtam haza felé egyedül, ugyanis bátyám haverjaival van, Sophie meg Liával vásárol, amihez nekem nem volt kedvem. A lakásban teljesen egyedül voltam. Le zuhanyoztam hajat mostam, fel húztam Nate egyik pulcssiját, ami a combomig ért ehhez egy rövidnadrágot. Be mentem a szobámba és szúrós szemekkel néztem, az ágyamon ülő fiút.

- Chris. - Szólítottam meg, amire rám kapta a tekintetét. - Mit keresel itt? - Tettem karba a kezeim magam elött.

- Beszélni veled. - Állt fel az ágyamról és elém jött. - A tegnapról. - Nyúlt az arcom felé, de én el hajoltam.

- Chris. - Suttogtam gondterhelten. - Az egy gyenge pillanatom volt. Egy hiba. Ne beszéljünk róla. - Dörzsöltem a halántékom.

- Emily. Az nem hiba volt. - Nézett rám komolyan. - Te is ugyanúgy akartad. Ez a vonzalom kölcsönös kettőnk közt. - Közelebb akart jönni, én hátráltam.

- Chris barátom van, aki bármelyik percben meg érkezhet. - Mondtam a pulcsi aljával játszva. - Pluszba Sophie ki nyírna mind a kettőnket. - Fontam össze a karjaim magam elött.

- Rendben. Akkor legyünk úgy mint előtte? Ígérem nem hozom fel többet. Kezet rá.- Nyújtotta felém a kezét, amit én el fogadtam.

- Iszol valamit? - Kérdeztem kedvesen mosolyogva.

- Éhes vagyok. - Nyafogott mint egy kis gyerek. - Csinálsz nekem palacsintát? - Vágott kutyapofit.

- Komolyan Chris? - Nevettem fel a plafont nézve. Még jobban nézett rám aranyosan. - Rendben. Csinálok. - El kezdett újongani és jött utánam le felé a lépcsőn. Neki láttam a palacsinta készítésnek. Chris a pultnál ült és engem nézett.

- Kérdezhetek valamit? - Meg fordultam és kíváncsi tekintettel néztem rá. - Jó hozzád ez a Nate gyerek? - Hirtelen nemtudtam hogy reagáljak a kérdésre, de aztán meg fordultam és válaszoltam.

- Igen persze. Nate jó srác, nagyon kedves és figyelmes. - Rántottam meg a vállam, miközben le raktam elé a palacsintát.

- Szereted őt? - Ez a kérdés hirtelen ért, gondolom ezt ő is észre vette, mert folytatta. - Mármint gondolom hogy igen, mert egy éve vele vagy. - Próbálta oldani a feszültségemet.

- Őszintén szólva azt hiszem szeretem. - Mondtam és vettem be a számba egy adag palacsintát.

- Azt hiszed? - Döbbent meg. - Ha nem vagy benne biztos, akkor miért vagy vele? - Csak megráztam a fejem, hogy hagyjuk a témát. Chris nagyon aranyos fiú amúgy, el lehet vele beszélgetni és nem szégyenlek neki mondani semmit. - Várj tejszínhabos a szád. - Chris át nyúlt az asztalon és le törölte a számat. Csábosan mosolygott rám közbe.

- Zavarok? - Hallottam meg Nate hangját az ajtóból. Chris el kapta a kezét az arcomtól és zavartan fel állt.

- Köszi a palacsintát Emi. Holnap ütközünk. - Azzal ott hagyott engem, a mérges Nate-el.

- Szia. Kérsz palacsintát?- Köszöntem mosolyogva, és kínáltam az ételt.

- Miért palacsintázgatsz kettesben Chris-el? - Tudtam hogy ez lesz. Én barom teljesen ki ment a fejemből Nate.

- Nate.. - Kezdtem el, de közbe szólt.

- Miatta nem fekszel le velem? - A szemem kistányér méretű lett a lepettségtől.

- Mi van?? Nate ezt hogy érted? - Támaszkodtam neki a pultnak.

- Azért nem akarsz velem lefeküdni, mert dugtok igaz? - Köpni nyelni nemtudtam a lepettségtől.

- Jézusom Nate. Normális vagy?? - Rivalltam rá mérgesen. - Chris a legjobb barátnőm bátyja! Kiskorom óta ismerem. - Akadtam ki, de csak azért mert ennyire nem bízik bennem.

- Akkor miért voltatok itt édes kettesben? - Húzta fel a szemöldökét.

- Át jött. Matt-et kereste, mondtam neki hogy nincs itthon. Aztán beszélgettünk, és jött a palacsinta téma, hogy éhesek vagyunk és azt akarunk enni. De ennyi volt Nate. - Oda mentem hozzá és át öleltem a derekát. - Kérlek bízz bennem. - Bújtam bele a mellkasába.

- Rendben sajnálom. - Ölelt át jó szorosan. - Bízom benned. Ha azt mondtad nem volt semmi, akkor elhiszem. - Puszilt bele a hajamba. - Amúgy úgy készültem hogy itt alszok. - Mosolygott le rám.

- Jaj de jó. Olyan régen aludtál velem. - Mosolyogtam fel rá én is. Nate el ment zuhanyozni én addig a szobámban feküdtem az ágyban, és telefonoztam. Mikor végzett be bújt mellém a takaró alá. Szorosan oda bújtam hozzá, édes illata be szökött az orromba. Maga felé fordított és megcsókolt, amit én azonnal viszonoztam. Végig simította a combom, amitől egy sóhaj hagyta el a számat. Nate bele mosolygott a csókba, ami engem is mosolygásra késztetett. Felém tornyosult, és úgy csókolt tovább, két kezem a nyakába volt. Hirtelen láttam magam elött, ahogy Chris ölében ülök és hevesen faljuk egymás ajkait. Le löktem magamról Nate-et és zihálva ültem fel.

- Jól vagy? - Simította ki a hajam az arcomból. Csak bólogattam, aztán a hátamra feküdtem. - Mi a baj? - Feküdt mellém Nate és aggódva nézett rám.

- Semmi. Aludni szeretnék. - Fordultam a másik oldalamra, éreztem ahogy Nate keze lassan a derekamra csúszik ezzel át ölelve engem.

- Jóéjt. - Suttogta a fülembe.

- Jóéjt. - Suttogtam vissza, aztán szép lassan el nyomott az álom.

Legjobb barátnőm bátyjaWhere stories live. Discover now