~ Sophie szemszöge ~
El mentem Emily-től a randimra, ami miatt nagyon izgultam, remélem minden úgy lesz ahogy terveztem. Vajon a bátyám és Emily mitcsinálnak most? Biztos nem csinálnak semmi olyat, Emily a legjobb barátnőm tudja, hogy neki Chris tabu. Oda érve nagyon nagyon izgultam, remélem ő nem lesz olyan mint a többi fiú. Meg láttam és intettem felé egyet, amit ő mosolyogva viszonzott felém, a tenyerem el kezdett izzadni, elé érve azonnal megölelt, ami meglepett de viszonoztam.
- Szia Sophie. - Mosolygott rám, mikor el engedett.
- Szia Mike. - Viszonoztam gesztusát, el indultunk be az étterembe, ahol beszélgetésbe elegyedtünk.
- Kérdezhetek valamit? - Nézett rám, miközben a villát a szájába helyezte, kérdésére bolintottam, mivel a szám tele volt. - Miért függesztettek fel? - El kezdtem nevetni az emlékre, amiért ő csak furán nézett engem.
- Mert jött az osztályba egy új lány, és nekem meg a legjobb barátnőmnek elég ribancnak tűnt, amit én meg is jegyeztem, ezért az igazgató fel függesztett mind a kettőnket. - Ecseteltem dióhéjban a történteket.
- Hát ez hatalmas. - Nevetett fel ő is mély hangon, Mike amúgy szőke, a szeme égszínkék, teste sportos. - Csípem w nagyszájú lányokat. - Kacsintott felém, amiről majdnem le estem a székről. Egy pincér jött oda.
- Hozhatom a számlát? - Kérdezte unottan, Mike épp válaszolni akart, de megelőztem.
- Nem látod hogy még nem végeztünk? Vak vagy vagy mi? Majd szólunk ha kell a számla, addig menj a dolgodra, ne minket zavarj! - Förmedtem rá bunkón, a srác csak döbbenten állt, aztán el ment, Mike hangosan nevetett.
- Már most imádlak te lány. - Ezen csak el pirultam, és a kajám kezdtem el nézni, az étterembe végeztünk, utána Mike elvitt moziba. Ott is nagyon jól éreztem magam, mondjuk nem is nagyon a filmre figyeltem, inkább a mellettem ülő fiút néztem. A mozi után ki mentünk, és már sötét volt.
- Nem engedhetem hogy egy lány egyedül sétáljon a sötét utcán, ezért ülj be haza viszlek. - Nyitotta ki a kocsit kedvesen előttem.
- Erre igazán nincs szükség. - Mosolyodtam el tettén.
- Jaj dehogynem, ne butáskodj, nem akarom hogy meg támadjanak az utcán, egy ilyen gyönyörű lányt bárki meg támadna. - Bókján csak fel kuncogtam.
- Még te is? - Húztam fel a szemöldököm.
- Hát el gondolkoznék rajta. - Kacagott fel mély hangon. - Na szállj be. - Én be ültem a kocsiba, be kötöttem magam, addig Mike be ült a vezető ülésbe. Meg mondtam neki a címem, el is indultunk hozzánk.
- Nem ám el rabolsz! - Sanditottam rá komolyan arccal, de belül mosolyogtam.
- Basszus honnan tudtad? Pont azt terveztem, hogy el viszlek haza, és be zárlak a pincébe. - Mondta ő is komoly arccal. - Hát ennek a tervnek lőttek. - Nevetett fel, amin én is fel nevettem.
- Na én el is köszönök. - Fordultam felé, mivel le parkolt előttünk. - Szia Mike, nagyon jól éreztem magam, köszönöm. - Mosolyodtam el.
- Bármikor Sophie. - Fordult felém mosolyogva. - Akkor majd még találkozunk szia. - Ki szálltam a kocsiból és intettem egyet. Be mentem a lakásba, ahol bátyám a hűtőnél állt nekem háttal.
- Chris. - Felém fordult, a kezében a fagyis dobozzal, a szája tele fagyival, nem is Chris lenne ha nem így látom.
- Shiaa. - Köszönt nekem teli szájjal. - Milyen volt a randi? - Nyelte le a fagyit végre.
YOU ARE READING
Legjobb barátnőm bátyja
RomanceOtt álltam vele szembe, és csak néztem rá. Hirtelen közelebb lépett hozzám, én hátrébb léptem egyet. - Miért csinálod ezt velem Chris? - Kérdeztem könnyek közt. - Hogy miért? - Nevetett fel. - Emily. Fogd már fel hogy szeretlek! - Csapott a falba...