Part 16

267 10 0
                                    

Reggel kómásan dobott ki az ágy, fel álltam a fürdőbe vezetett az utam, ahol rendbe tettem a ki nézetem, majd a konyhába mentem, ahol Matt már kávét ivott, amihez én csatlakoztam. Mosolyogva merengtem, a pultnál ülve, nem máson mint Chris-en, ahogy ki mondja szeretlek. A szívem azonnal hevesen kezd el verni, ha erre gondolok.

- Mi a faszt vigyorogsz korán reggel? - Matt felé fordultam, aki kíváncsian nézett engem.

- Ja semmin. - Legyintettem egyet, amolyan nem érdekes módon.

- Te tényleg kattos vagy. - Ezen csak fel nevettem egyet, majd be lépett az ajtón Chris, amitől a szívem a torkomban dobogott.

- Jó reggelt. - Köszönt szokatlan jókedvvel.

- Mi a fasz van mindenkivel, hogy korán reggel ilyen jó kedvetek van? - Tárta szét a kezét Matt.

- Csak jókedvvel keltem. - Kacagott fel Chris.

- Ja hát persze akiknek, nem kell iskolába menni azoknak jó. - Forgatta meg a szemét Matt, ekkor lépett be Sophie is.

- Gyere csajsziii. - Húzott fel izgatottan, én meg mentem utána nevetve. - Úristen hallod... - Kezdte a mesélést, amit én mosolyogva hallgattam, el mesélte hogy Mike milyen kedves és aranyos vele, meg azt is hogy Chrisék új osztálytársa, amit Chris is Matt-től tud. Matt mesélte neki milyen jófej srác és Soph jól jár vele.

- Úristen annyira örülök neki. - Öleltem meg azonnal, amint be fejezte a mesélést. Én sajnos nem oszthatom meg vele a saját örömöm, mert az titkos. - Remélem össze jöttök és rendesen bánik majd veled, különben elásom. - Jelentettem ki, amin ő jót nevetett.

- Ne aggódj már most a legkedvesebb, legaranyosabb fiú a világon!. - Hüledezett, amire csak kuncogtam egyet. - Veled meg Nate-el mi van? - Egy percre le fagytam, azóta nem is beszéltem vele, és titokban össze jöttem Chris-el.

- Semmi azóta nem beszéltünk. - Jöttek végre szavak ki a számon.

- Ahj csajszii. - Ölelt meg. - Nem érdemel meg téged, te jobbat érdemelsz nála. - Át öleltem szorosan.

- Köszönöm Sophie. - Mosolyogtam rá, amit ő is követett.

- De ha nem baj, én megyek ne haragudj.

- Jaj dehogy haragszom menj csak. - Álltunk fel az ágyamról, majd a konyhába mentünk.

- Szia hugi majd jövök. - Nyomott puszit a fejemre Matt, az ajtóhoz sétált és be pattant a kocsiba.

- Én is megyek. Szia csajszi. - Ölelt meg Sophie, amit viszonoztam. Ketten maradtunk Chris-el, meg vártuk míg Sophie el megy egy jó pár métert. A konyhában voltunk, elém lépett és egy csókot nyomott a számra.

- Hiányoztál. - Simogatta meg az arcom.

- Te is nekem. - Öleltem át a derekát.

- Annyira szar hogy nem ölelhetlek meg, Matt meg a húgom előtt. - Sóhajtott egyet, én is így tettem.

- Tudom nekem is, de majd idővel el mondjuk nekik. - Mosolyogtam rá kedvesen, oda hajolt és megcsókolt bele túrtam a hajába, a csipőmbe markolt és a pultra tett engem, körbe fontam a derekát lábaimmal, ezzel közelebb húzva magamhoz.

- Nem jó játszani a tűzzel Emi, meg éghetsz. - Pimasz mosollyal az arcán mondta ezeket.

- Én szeretek a tűzzel játszani. - Húztam még közelebb magamhoz, mire fel mordult.

- Nemtudod mennyire megőrjítesz! - Csókolta gyengéden a nyakam, amire bele túrtam dús hajába, nem akartam hogy abba hagyja, érezni akartam őt.

Legjobb barátnőm bátyjaWhere stories live. Discover now