Part 6

413 11 0
                                    

Reggel a konyhában ültem bátyám társaságában, aki nemtud Nate-ről. Rá vezettem a tekintetem, ő pedig engem bámult.

- Jobban vagy? Chris el kérte este a kocsimat, hogy haza hozzon mert rosszul érezted magad. - A neve hallatán, a gyomrom görcsbe rándult. Matt kíváncsian fürkészte az arcom.

- Nem voltam rosszul.. - Kezdtem bele a mesélésbe, viszont ő idegesen félbe szakított.

- Akkor miért hazudott Chris? Mitcsináltok? - Állt fel ingerülten a pulttól.

- Végig hallgatnál? - Kiabáltam idegesen. - Chris haza hozott mert a pasim megcsalt! - Sírtam el magam.

- Hogy mitcsinált? - Jött oda hozzám, és ölelt át. - Miért nem mondtad Emi? - Karjaiba bújva sírtam ki magam.

- Nem akartalak idegesíteni Matt, Chris viszont tudta mi történt, ezért haza hozott. De semmit se csináltunk. - Szipogtam egyet, közben utáltam magam amiért hazudok a bátyámnak, de sajnos nem mondhatom el neki, hogy mi volt köztünk Chris-el.

- Sziasztok. - Jelent meg az ajtóban az emlegetett.

- Szia Chris. - Matt oda ment hozzá, és megölelte. - Köszönöm hogy haza hoztad a húgom, miután az a féreg megcsalta. - Nézett rá hálásan mosolyogva.

- Igazán nincsmit. - Mosolygott vissza a fiú bátyámra. Le ültek a pulthoz hozzám, én a szemem le se tudtam venni a velem szemben ülő személyről. Ahogy rá néztem eszembe jutott a tegnap estén, aminek hatására el pirultam, mivel nem akartam hogy ők ezt lássák a telefonom kezdtem nézni. - Jobban vagy Emily? - Szólított meg hirtelen Chris, oda kaptam a fejem és először csak tátogtam. Fura érzés volt úgy egy helyiségben tartózkodnom vele, hogy tegnap este lefeküdtünk.

- Persze jobban vagyok. - Válaszoltam végül mosolyogva.

- Annak örülök. - Mosolygott rám vissza. Hirtelen Sophie rontott be a lakásba.

- Szia csajos. - Ölelt meg azonnal, amint oda ért hozzám.  - Ugye nem szomorkodsz amiatt a faszfej miatt? - Húzta fel a szemöldökét. Én csak megráztam a fejem. - Nem is kell. Meg se érdemli. - Ölelt meg szorosan. Sophie a legjobb barátnő a világon, mindig mellettem áll és segít amiben csak kell.

- Sziasztok. - Állt az ajtóban Nate. A két fiú gyilkos szemekkel nézett rá, főleg Chris, amit nem értettem. - Emily beszélhetnénk? - Nézett rám könyörögve. Épp fel akartam állni, mikor a két fiú felkelt a székről.

- Még van pofád ide jönni? - Állt elé Matt. - Fájdalmat okozol a húgomnak, és még ide mersz jönni? - Sziszegte méregtől fűtve.

- Matt beszélnem kell vele, kérlek. - Kezdett könyörögni bátyámnak. A szeme Chris felé siklott, aki ölni tudott volna a tekintetével. - Kérlek szépen Matt! - Nézett újra bátyám szemébe.

- Emily? - Fordult hozzám kérdő tekintettel. - Beszélsz vele? - Én csak bólintottam egyet. - Menjünk ki had beszéljenek. - Mondta a többieknek.

- Hallgatlak. - Néztem rá, karba tett kezekkel.

- Emi én.. - Kezdte el, aztán nemtudta hogy folytassa.

- Megcsaltál. - Segítettem ki, szomorúan nézett a szemembe.

- Emi igen megcsókolt az a lány, és olyan részeg voltam azt se tudta mitcsinálok. - Magyarázkodott, én sóhajtottam egyet.

- Ja aztán gondolom, az ágyadig se tudtad mitcsinálsz. - Forgattam meg a szemem.

- Nem feküdtem le azzal a lánnyal. A pofonod után, és a vitánk után haza mentem. - Nekem a torkom elszorult, a tüdőmbe alig jött oxigén. Nate nem feküdt le azzal a lánnyal, én viszont Chris-el igen. A mellkasomhoz kaptam, zohálva vettem a levegőt. - Jól vagy? Mi a baj? - Támasztott meg Nate, mert majdnem el estem.

Legjobb barátnőm bátyjaWhere stories live. Discover now