𝟚.

118 9 0
                                    

Podle vedoucích měla cesta trvat dvě a půl hodiny.
Po celou dobu jsem poslouchala písničky a nikoho ani ničeho kolem si nevšímala.

Asi tak v půli cesty si jeden z vedoucích stoupl doprostřed autobusu a hlasitě si odkašlal, čímž si získal pozornost všech přítomných.

„Všechny vás tu moc vítám, táborníci!
Já jsem John, hlavní vedoucí tohoto letního táboru. S ostatními vedoucími se seznámíte až přímo na místě. Dříve na to nebyl čas a navíc nám ještě dvě tábornice chybí jelikož se z jistých důvodů mohou dostavit až o něco později." Na konci věty se usmál a zase zasedl na své sedadlo.

Jestli mi tady budou celé ty tři týdny říkat táborníku tak to radši dobrovolně skočím z nejbližšího mostu.

-

Když jsme konečně dorazili na místo zavládl takový chaos že jsem se radši ani nezvedala.

Když konečně všichni vypadli z autobusu posbírala jsem si všechny své věci, došla si pro svůj kufr a pak si stoupla k ostatním do nějakého podivného kruhu který vytvořili kolem Johna a ostatních vedoucích.

John potom z nějaké kusu papíru přečetl jaký vedoucí mají nastarost jakou věkovou kategorii.

Děti od 7-11 let měly nastarost vedoucí Elena a Freya, dále děcka 12-14 let vedla Heather a Robin. Pak tu máme oddíl od 15-17 let ten zase povede Leanne a John. Do této kategorie spadám i já. Za dva týdny je mi šestnáct takže další minus tohohle stupidního tábora. Svoje narozeniny budu nejspíš slavit sama na neznámém místě. Skvělý.

Letní tábor [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat