Když Am někam odešla upřímně jsem si oddychla. Měla jsem v plánu si chvíli číst ale vyrušil mě zvuk mobilu oznamující novou zprávu.
Paige- Ahoj, neruším?
-Vůbec, potřebuješ něco?
Paige- Já se jen chtěla zeptat jestli spolu nepůjdeme na večeři?
-Jasně, tak se sejdeme u houpaček?
Paige- Oka
Do večeře zbývá půl hodiny takže mám aspoň chvíli klidu. To jsem si bohužel jen myslela, nestihla jsem ani otevřít knížku a už se dovnitř chatky nahrnuly Kylie, Am, Lily a Jessica.
S ní jsem se vlastně ještě moc neznala ale vůbec mi to nevadilo. Vlastně jsem se tomuhle momentu snažila co nejvíc vyhýbat.„Kate tohle je Jess, Lily už znáš.“ Představila ji Am i když to nebylo třeba. Jessica se na mě povýšeně „usmála“ ale dál si mě nevšímaly. Až do té doby než přišla řeč na Tylera.
„Takže, Kate slyšela jsem o tom co se před tím stalo s Tylerem.“
Nechápavě jsem na ní zírala.
„No to flirtování?“
„Jo tohle...“ Otráveně jsem si povzdechla. A je to tu zas.
„Nic se nestalo. Žádný flirtování ani nic jinýho mezi náma neproběhlo.“ Myslela jsem že tím konverzace končí ale ona měla nejspíš jiný plány.
„No to je jedno, ale jen abys věděla, Tyler už je s Lily takže si na to dávej pozor.“
Když jsem spatřila její namyšlený úšklebek musela jsem něco říct.
„Vážně jo? Protože to tak rozhodně nevypadalo když jsme spolu- no to je vlastně jedno.“Odcházela jsem s chatky se spokojeným výrazem po tom co jsem viděla jak je to naštvalo. Něco po mně křičeli ale to už jsem neslyšela.
Už z dálky jsem poznala Paiginu štíhlou postavu.
„Děje se něco? Vypadáš jako kdybys právě vyhrála ve sportce “„To sice ne ale stalo se něco mnohem lepšího. Měla jsi to vidět pořádně jsem to Jessice a těm třem natřela. Fakt nechápu kdo si myslí že jsou. A Kylie... vůbec jí nepoznávám.“
„No jo. To se stane každýmu když se baví s lidma jako je Jessica.“ Pokrčila rameny.
„Sakra.“ Postěžovala si Paige když jsme spatřili úplně narvanou jídelnu.
„Hele, támhle vzadu jsou dvě místa.“ Ukázala jsem na ně protože přes ten hluk se nedalo nic slyšet. Přikývla a vydaly jsme se tam.
Když jsme procházeli okolo stolu kde seděl Tyler společně s několika dalšíma lidma o kterých ani nevím kdo jsou, zastavil nás a pozval nás aby sme si sedli k němu.
Chtěla jsem ho rychle odmítnout ale Paige mě předběhla a s úsměvem souhlasila.Nedobrovolně jsem si sedla vedle Tylera přímo naproti Alexovi. Jeho pozdrav jsem ignorovala neměla jsem na něj náladu. Vlastně vůbec na to sedět tady u tohohle stolu.
Alespoň Paige se nenudila, o něčem se bavila s Tylerem a každou chvíli se jeden z nich zasmál.
To trvalo jen do tý doby než přiběhla Jessica s těma třema a vecpali se mezi nás. Doslova. Už sem neseděla vedle Tylera ale skoro až na konci stolu. V tuhle chvíli mi to bylo ale jedno a jelikož se Paige stále bavila s Tylerem tak jsem se zvedla a odešla sama.
ČTEŠ
Letní tábor [POZASTAVENO]
Teen FictionJmenuju se Katharina ale všichni mi říkají zkráceně Kate. Před prázdninami mě rodiče přihlásili na tří-týdenní tábor. Nikdy před tím jsem na žádném nebyla a upřímně bych vděčná kdyby to tak i zůstalo. Snad si tam najdu aspoň někoho s kým se budu mo...