|20-Feeling alone|

53 3 2
                                    

Po rozhovoru s Paige mě zavalila celá vlna pocitů. Vztek, smutek...

Měla jsem chuť se na všechno vykašlat, a z tohohle posr*nýho táboru zdrhnout, jenže to bohužel nejde.
Snažila jsem se Paige přesvědčit o tom, že já říkám pravdu, a taky to tak bylo, jenže ona má plnou hlavu Tylera.
Dokonce už nevěří ani svojí pravý kamarádce, narozdíl od Lily, Am, Beth a Jessici.
Copak neví jaký to jsou krávy?
Tak dost.
Začínám tady mluvit celkem dost 'vulgárně' a nerada bych někoho pohoršila, takže se omlouvám.

Ne, když to nemůžu vyřešit s Paige, zkrátka půjdu za původcem tohohle drbu.

Ani jsem nemusela klepat, však to byla má vlastní chatka, kde se právě Lily nacházela společně s jejíma třema kamarádkama.
„Lily?!" Zařvala jsem přes celou chatku. Zřejmě si nevšimly že jsem přišla, a tak všechny čtyři leknutím nadskočily.
„Můžeš mi to sakra vysvětlit?!" Řvala jsem po ní. Vřel ve mně stále narůstal, a já ho už nezvládala udržovat uvnitř sebe, takže zkrátka musel ven.
„A co jako?" Řekla Lily sladce, a trochu se zasmála. Zřejmě měla optimistickou povahu.
„To s Paige. Jak jsi jí to proboha mohla říct?! A ještě jí takhle lhát!"
„Ale notak. Uklidni se přece. Všichni víme, že by se to později stejně dozvěděla."
„A-a co jako?"
„No přece to, že má kámošku zrádkyni. Popravdě, to Paige by měla být ta, kdo bude křičet ale na tebe. No a co, že jsem si vymyslela tu drobnou lež, s tou pusou? Snad vás to moc nerozhádá. (Ušklíbla se) To ještě není nic oproti tomu že jsi jí takhle zradila." Řekla, "sladce" se usmála a pokrčila rameny. "A pokud tě odkopne, dělá jenom dobře."
Po tomto prohlášení si mě už ani jedna nevšímala.
Měla jsem sto chutí po ní skočit a nafackovat jí tak, že by měla rudej obličej ještě další týden. Jenže k tomu jsem zkrátka nebyla vychovaná. Mamka mě vždy učila, že nejdřív, než začnu dělat blbosti, si mám nechat trochu "vychladnout hlavu", a až pak něco řešit, aby se náhodou nestalo, že třeba někomu "nafackuju".

-

Po večeři jsem se vydala do své chatky, kde jsem si vzala svou taštičku s kartáčkem na zuby, a tak podobně, a do druhé ruky popadla ručník a pyžamo.
Zamířila jsem do umýváren, s prosbou k bohu aby tam nikdo nebyl.
Ten se nade mnou zřejmě slitoval, a tak jsem našla umývárny zcela opuštěné.

Rychle jsem si zalezla do sprchy, a otočila "kohoutek" na levou stranu.
Horké kapky vody začaly dopadat na mou od slunce spálenou pokožku.
Byl to skvělý pocit.
Na chvilku vypnout, a užívat si to teplo, a ticho.

Asi po deseti minutách, strávených přemýšlením o tom, že jsem to s Paige asi pěkně poděla, jsem vypla tekoucí vodu, jelikož jsem chtěla aby zbylo i na ostatní.
Vylezla jsem ze sprchy a zabalila se do osušky. Byla mi pěkná zima, a tak jsem se rychle oblékla do mého pyžama, které se skládalo z oversize bílého trička, se zeleným napisem Brooklyn, a volných černých kraťasů na spaní.
Přešla jsem k umyvadlu kde jsem si vzala zubní kartáček, na který jsem vymáčkla trochu pasty, asi tak o velikosti jedné kuličky hrášku, a začala si čistit zuby.

Když jsem v umývárnách skončila, vydala jsem se zpět do chatky, z které jsem už ten den ani jednou nevyšla.

Letní tábor [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat