Selam. Vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 🌴💖
~~~~
Arabamı yolun kenarına bıraktım. Müvekkilimle konuşmak için karakola gelmiştim. Polislere durumla ilgili bilgilerle konuştuktan sonra yanına girebildim.
"Ooo Avukat Hanım. Nabersiniz? Uğraştırdık sizi de buralara kadar." diyince bu manyak herife göz devirmemek için kendimi zor tuttum.
"Aras Bey bakıyorum yine buradasınız. Konum değişikliği iyidir bakın arada yurt dışı kaçakçılığı falan yapın." diye alayla konuştum. O sırada bir kolu masaya kelepçeyle adam bana dik dik bakmaya başladı.
"Her neyse konumuza dönüyorum.
Şüphelinin bir suçu işlediği şüphesini gösteren somut delillerin varlığına dayanarak kasti yaralamadan göz altındasınız. Kasten başkasının vücuduna acı verecek bir şeye neden olduğunuz için, dört aydan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılabilirsiniz yani beni dikkatli dinleyip dediklerimi yapmanız gerekiyor." dediğimde havalara bakan adam yeşil gözlerini bana çevirdi."Özet geç Avukat." dediğinde elimdeki dosyasını masaya geri bıraktım.
Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım."Aras Bey işin ciddiyetinin acilen farkına varmanız gerekiyor. Karşımızdaki davacı gerçekten güçlü birisi."dedim.
"Ne söylemem gerekiyor Avukat? O kısma geçsene sen."
"İnandırıcı da olmanız gerekiyor. Hakim size inanmalı."dedim.
"Avukat hanım size inanamıyorum. Nasıl olur da benim bu zamana kadar olan oyunculuğumu göremediniz?" Karşımdaki adam bildiğiniz benimle dalga geçiyordu.
Onu takmadım çünkü dava sonunda babasından alıcağım yüksek bir miktar vardı. Bu paraya ihtiyacım yoktu fakat fazla mal göz çıkarmadı. Dosyaya odaklanmaya çalışırken
"Sesi duydunuz mu Avukat Hanım?" diyince ona döndüm. Anlamayarak , ne der gibi kafamı sallayınca elini kalbine götürdü ve "Kırılan kalbimin sesi Avukat." diyince kafayı yiyordum artık. O sırada içeri bir polis memuru girdi.Çıkmam gerektiğini anladığımdan son konuşmamı yapmaya başladım."Her neyse size yeterli bilgiyi verdiğimi düşünüyorum ki zaten beni dinlemiyorsunuz. Mahkemeye gidene bir daha yanınıza gelip yapmanız gerekenleri söyleyebilir miyim emin değilim. En azından rol icabı pişman olmaya çalışın." diyip çantamı elime aldım. Dosyayı da aldıktan sonra tam çıkarken bana seslendi.
"Avukat Hanım," ona doğru döndüm.
"Gözleriniz güzeller." dedi ve kapı kapandı.~~
Ve bölüm burada biter. Umarım beğenirsiniz.
Bu bölümü kısa bir giriş bölümü olarak düşünebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Kız
Teen Fiction"Avukat! Nereye?" "Konuşmam bitti beyefendi." arkamı dönüp kapıya yürürken "Beyefendini yesinler." dediğini duydum. Devam ediyor. ☕ İyi okumalar 💌 #69 Kurgu #1 Bu Kız #96 Hikaye Kitap düzenlenecektir. 🗯️ Hatalar olabilir. Dikkat! Bu kitapta +18...