Bölüm 9

2.1K 86 26
                                    

Vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Yukarıya şarkı bıraktım belki dinlemek istersiniz.

Umarım hepiniz iyisinizdir ve umarım herkes iyi olur.

~~~~~~~~~~~~~

"Aras.." dedim. Bakışlarını dudaklarına indirdim. "Seviyorum ben seni." dedim ve dudaklarına doğru yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdim. Aras'ın dudaklarına ne çok kısa ne de çok uzun bir öpücük kondurarak geri çekildim. Ama Aras hala belimden ellerini çekmemişti.

Sırıtırak "Ben daha doymadım ama." diyince ellerimi kollarına götürdüm.

"Şimdi değil Aras." dedim.

"Sen benim artık sevgilimsin değil mi?" diyince gülümsemem genişledi.

"Yaaani" dedim.

"Ne demek Yaaani?" dedi benim gibi harfleri uzatarak.

"Öf. Öyleyim işte. Utanıyorum bilerek mi yapıyorsun Aras?" derken kaşlarımı çatmıştım. O hala sırıtıyordu. Boynuma yaklaşıp kokumu soluyarak, öyle bir öptü ki..
Öpüşüyle birlikte gözlerim kapanmıştı.

" Aras.. " dediğimde boynumdan kafasını kaldırmadan mırıldandı.

"Hmmm" boynumdan nefesini alış verişlerini hissediyordum.

"Nişanlanıcaklar şimdi."

"Nişanlansınlar." dedi yine boynumda. Dudaklarının hareketini hissetmiştim.

"Herkes bunlar ne yapıyor diye garip garip bakıyor. Kalk hadi."

"Seviyor de." dedi boynumda nefes alıp vermesi beni çileden çıkartıyordu.

"Aras hadi kalk ya. Bağırıcam şimdi."

"Niye bağırıyorsun ya?" diye mayışmış bir sesle sordu.

"Beni çileden çıkarıyorsun çünkü." dediğimde boynumda gülmüştü.

"Ne yaptım ki?" diyince artık bayılabileceğimi hissettim.

"Aras kalkmazsan seni burda tek başına bırakır, eve de taksiyle dönerim." dedim.
Artık tehtit edicek duruma gelmiştim çünkü rahatı pek yerindeydi belli ki kaldırası yoktu kafasını beyfendinin.

"Kıyma bana çiçeğim."

"Aras kalk artık gözünü seveyim." diyince başını sonunda kaldırdı ama hala bana alttan alttan bakıyordu.

Bende ona bakıyordum ki hemen dudaklarıma bir öpücük kondurdu ve boyunu dikleştirdi.

Daha sonra beni belimden tutarak kendisine bastırdı. Bir eli kafamda bir eli ise belimdeydi.

"Bu an gerçek mi onu kokunla test ediyordum neden kızıyorsun güzelim?" dediğinde kollarımı çoktan beline sarmıştım.

"Ben de sana aynısını yaparım bir gün. O zaman seni görürüm ben." dedim gözlerim kapalı bir şekilde..

"Canıma minnet. Ne zaman denemek istersen burdayım bebeğim." diyince gülümsedim.

"Bence sen benim kadar dayanamazsın." dediğim sırada içeri Ela ile Emre girmişti alkışlar eşliğinde.

Kendimi biraz Aras'dan ayırdım. Alkışlamaya başladığım sırada Aras kulağıma doğru eğildi ve "Denemeden bilemeyiz güzelim." dedi nefesini kulağıma doğru hafifçe vererek.

Ona doğru dönüp baktığımda alkışlamaya başladığını gördüm bana kısa bir bakış atıp sırıtarak alkışlamaya başladı.

Yüzükler takılıp, kurdele kesildikten sonra bir kez daha alkışladık. Ela ve Emre sana etmeye başladıktan sonra Aras' a hafifçe döndüm. Bu sefer ben kulağına doğru yaklaştım. "Aras.." dediğimde vücudunun kasıldığını fark ettim. "Diyorum ki.." diye kulağına ve boynuna doğru fısıldadım. " Emre'lere.." yutkunduğunu gördüm. "Selam verdikten sonra.." dediğimde fızıltıyla konuşmaya başladı.

Bu Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin