Vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Umarım iyisinizdir.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aras ben ile banyoya doğru yürürken dudaklarıma yaklaşıp alt dudağımı ağzının içerisine aldı. Ben de aynı şekilde onun üst dudağını almıştım ama kendime doğru çektiğimde ağzımıza yayılan hafif kan tadı ile ve Aras'ın inlemesiyle hemen kendimi geriye çekip dudağına baktım.
"Ya özür dilerim." diyip alt dudağımı ısırdım. Aras'a baktığımda dudaklarıma baktığını gördüm. Hızlıca bana doğru yaklaştığında kafamı arkaya attım. Göz göze geldiğimizde "Canın acıyacak." dediğimde sırtım bir duvara ya da kapıya yaslanmıştı.
Aras tek eliyle çenemi tuttu. Koyu yeşilleri gözlerime derin derin bakarken ben dudaklarımı yaladığında bakışları kısa süreliğine oraya kaymış ve daha sonra tekrardan gözlerime çıkmıştı.
Benim gözlerimde dudaklarındaki ip gibi ince kanda takılı kalmıştı. "Güzelim.." kalınlaşmış boğuk sesiyle bana seslendiği sırada hafifçe yanağımı okşamıştı. Gözlerine gözlerimi çıkardığımda gözlerimin en içine bakıyordu.
"Hmm.."diye mırıldandığım sırada bana kısaca bakmış ve dudaklarıma açlıkla yapışmıştı.
Sırtım tekrardan kaldırıldığında Aras yürümeye başlamıştı.
Bir kapıdan içeri girdiğimizi gördüğümde Aras da gözlerini açmıştı. Dudaklarımızı ayırdığında konuşmaya başladı." Yanlış adres güzelim.." dediği sırada tekrardan dudaklarımızı ayırmadan yürümeye başladı.
Kollarım boynuna sarılıydı ve ara sıra da ellerimi saçlarına götürüyordum. Aras'ın boynunu yanlışlıkla (!) tırnaklarımla çizdiğim zaman alınlarımızı bileştirdiği ve resmen hırlayarak konuştu.
"Güzelim.." dediği sırada başka bir kapıya gelmiştik ve burası sanırım doğru adresti.
Beni lavabonun boş tarafına bırakıp sertçe üzerindekileri çıkarmaya başladığında bende çıkarıcaktım ki aklıma gelen şeyle gülümsedim.Üzerini çıkardıktan sonra ban döndüğünde bana baktığında "Güzelim.. Hadi." dediği sırada dudaklarımı büzerek ona baktığım sırada onun da bakışları dudaklarıma inmişti ve sertçe yutkunuş sesini buradan bile duyabiliyordum.
Artık neredeyse siyah olmuş gözlerini bana çıkardığında ne demek istediğimi anlamıştı. Yanıma gelip elleriyle yavaş yavaş üzerimdekileri çıkarmaya başladığında keşke kendim çılarsaydım diye düşünmeden edemiyordum. Sonunda sadece iç çamaşırlarımla kaldığım sırada Aras yanıma yaklaşıp belimden beni kaldırarak tekrardan kucağına almıştı. Gözlerime bir kez daha bakıp dudaklarıma tekrardan yapışmıştı.
Dudaklarımdan birini öyle sert bir şekilde kendine çekmişti ki banyoyu doldurup taşıracak kadar yüksek sesle inlemiştim. Daha sonra aynısını ben ona yaparken o daha fazla inleyince yukarıdan boğuk boğuk boğuk sesler geldiğinde Aras bizi duşa kabine sokuyordu.
"Yeter artık ya! Sabah akşam biz sizi mi dinliyeceğiz oğlum! Az saygılı olun evladım!" diyerek konuşan bir kadın sesi duyduğumuz sırada Aras başını bana çevirdiğimde bende ona sert kaşlarım çatılı bakıyordum.
"Aras?"
"Hı?" diye masumca tepki gösterdi.
"Ne diyor bu kadın?" diye sordum.
"Ne diyor?"
"Sabah akşam biz sizi mi dinleyeceğiz dedi. Ben sadece buraya bir kez geldim." dediğimde Aras sırıtmaya başlamıştı ve bana cevap vermeden suyun sıcaklığını ayarlamaya başladı.
"Niye sırıtıyorsun? Bir soru sorduk burda?"
"Bebeğim.." diyip tepemizden akmasını sağladığı sıcak suyun sıcaklığını tamamen ayarlamış ve açmıştı bile.
"Ne ya? Söyle artık." dediğimde dudağıma hafifçe bir öpücük kondurdu. Yavaş yavaş iç çamışırlarımız da ıslanıyordu.
"Ben buraya yeni taşındım.." diyip ıslak saçımı kulağımın arkasına attı. "Yani benden önce burada yaşayanlar ne yaptı da kadın çıldırdı bilemiyorum ama.." dedi ve gözlerime bakmaya devam etti. "Biz sanırım taşınmasına sebep olacağız."
~~~~~~~~~~~~~~~~
Teyzeyi apartmandan kovma çalışmaları vol 1 hayırlı olsun. Dkdkdkskkdododldv
Umarım beğenirsiniz.
Yanlış yazılmış kelime olabilir. Sonuçta bilerek yapmıyorum.
Neyse diğer bölümlerde görüşelim bebeklerimmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Kız
Teen Fiction"Avukat! Nereye?" "Konuşmam bitti beyefendi." arkamı dönüp kapıya yürürken "Beyefendini yesinler." dediğini duydum. Devam ediyor. ☕ İyi okumalar 💌 #69 Kurgu #1 Bu Kız #96 Hikaye Kitap düzenlenecektir. 🗯️ Hatalar olabilir. Dikkat! Bu kitapta +18...