8.Bölüm:Onun gibi

318 46 167
                                    

Bu satıra Cesur için bir kırmızı bırakır mısınız? 💔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu satıra Cesur için bir kırmızı bırakır mısınız? 💔

Cesur hepinize keyifli okumalar diliyor...

❗❗YORUM YAPMANIZ, FİKİRLERİNİZİ BELİRTMENİZ BENİM İÇİN ÇOK ANLAMLI. FİKİRLERİNİZİ, DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAK EDİYORUM. YORUM YAZMANIZ BÖLÜM YAZMA İSTEĞİMİ DE ARTTIRIYOR. LÜTFEN YORUMLARINIZI BENDEN ESİRGEMEYİN.

***

İLAHİ BAKIŞ AÇISI...

Yalnızlık.

Cesur için korkunç bir kelimeydi yalnızlık.

Yakınlıktan hoşlanmıyorum, yalnız olmaktan nefret ediyorum derdi Cesur bu zamana dek.

Şimdi ise Dilasızlıktan nefret ediyorum, onun yakınında olmak istiyorum diyordu.

Yusuf Cesur'u bakıcıya emanet etmiş vakit kaybetmeden tesisteki tüm giriş çıkışların kapatılması için emir vermişti. Kamera kayıtlarına bakmak için bilgisayarlarla dolu odada dört dönerken "Ege biraz daha hızlı olamaz mısın?" diye Ege'ye çıkışmasıyla Ege öfkeli bir soluğu burnundan sertçe verdi.

Yine de bu çıkışına sessiz kaldı ve kamera kayıtlarını açtı. Yusuf elini Ege'nin oturduğu sandalyeye koyarak ekrana doğru dikkat kesildiğinde Kaya, "Büyük ekrana ver şu görüntüyü." dedi. Ege büyük ekrana görüntüyü yansıttığında herkes ekrana dikkatli gözlerle bakmaya başladı.

Kapı hafif bir aralık gözükecek şekilde açılıyor, ardından o aralığa minik bir el koyuluyor ve Dila kapıyı aralayarak dışarı çıkıyordu. Kapıyı kapattıktan sonra koridorda yürüyerek kaybolan görüntüsüyle Ege başka bir kameranın görüntüsünü açmak üzereydi ki arkasındaki Yusuf'un küfürünü işitti. Kafasını çevirerek ona baktığında Yusuf "Görüntüyü takip etmene gerek yok." dedi.

Ege'nin kafasını tekrardan ekrana çevirmesiyle Barış "Kamera kayıtlarını mı değiştirmişler?" diye sordu fakat cevabı biliyordu. Hemen ardından Kaya "Nereden anladın?" diye sorduğunda Yusuf "Dila'nın boyu kapıyı açmaya yetmiyor. Kapıyı açabilmek için önüne tabure koyup öyle açıyor. Odaya gittiğimde tabure yerinde duruyordu. Ayrıca kamera kayıtlarında saçları da düzgün. Bugün saçlarının bir tutamını kesmişti." dedi ve ardından hızla odadan çıkarak gözden kayboldu.

Ege bilgisayarda bir şeylerle uğraşırken Barış, "İçeriye bu kadar kolay girip gözümüzün önündeki çocuğu alıp çıkmaları normal değil. Tesiste bir köstebek olmalı." dedi. Kaya "Kamera kayıtlarını değiştirebilecek kadar içimizdeler mi?" diye sorduğunda Ege "Sistem, kolayca kırıp oynama yapabilecekleri kadar zayıf değil. Yani evet çok yakınımızdalar." dedi.

En Özel Halinle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin