27. Bölüm: Yaralı Ceylan

146 29 19
                                    

Sizi beklettiğim için üzgünüm fakat geçen bölümü atarken bile hastaydım. Bir aydır devamlı hastaydım ve bu hafta artık tüm günlerim hastanede geçti. Çok ağrım var benim için dua ederseniz çok mutlu olurum 🥺💗🌸

Geçen bölüme hiç yorum gelmemiş. Buna biraz üzüldüm :(

Bu bölümde yorumlarınızı görebilir miyim gerçekten biraz gülmeye ihtiyacım var. Siz bana iyi geliyorsunuz 💓

İki günde tüm bölümleri okuyup oy veren HayatDavulcu5 aramıza hoşgeldinnn.

***

Geçmiş zaman...


Kimisine göre yaz bir başlangıçtır. Güzel bir tatilin, sıcak yaz akşamlarının, tatlı anıların...

Yaz kimi insanlar için küçük bir aradır kimisi için ise koskoca üç aylık yepyeni bir dönemdir. Sıcağı seven duyguların yeşerdiği bir mevsimdir yaz. Mutluluğun ve yaşanacak güzel anıların yazılacağı bembeyaz bir defter gibidir.

Kimisine göre kış yılın başıdır. Yeni yıla girilir, etraf süslenir, anılar tazelenir ve gözden geçirilir. Bir yılın birikmişliği ile beraber yeni başlangıca hazırlanılır. Kimisinde ise durup yalnızca bu yılı da atlattık sonunda düşüncesi vardır.

Kış mevsimi kimileri için başlangıç kimileri için sondur.

Kış kimileri için yazılarla dolu bir defterdir. İyi kötü yaşanmışlıklar vardır o defterde. Kimileri için ise bembeyaz yeni bir defterdir kış, yazılacak tonla anının tutunduğu bir rahimdir o defter sayfaları. O defter anılara gebe kalmayı bekler.

İlkbahar anıların tam ortasıdır. Defterin tam yarısıdır ilkbahar. Bir tarafta yazılarla ve yaşanmışlıklarla dolu defter sayfaları, bir tarafta ise umut. Güzel şeyler yaşanması umudu...

Öncesi nasıl olursa olsun diğer sayfalar için hep umut vardır. Biraz kışın soğuğunu; biraz yazın sıcağını, getireceği güzelliklerin fragmanını verir gibi hissettirir ilkbahar. Kışın sonunun, yazın başının geldiğinin haberini verir.

Yazın bitişi ile belki yeniden belki de en baştan başladığın bir başlangıçtır sonbahar. Sonbahar adının aksine asla bir son gibi hissettirmez. Her mevsimde bir son hissedilir ama sonbahar son duygusunu kışa bırakır. Sonbahar her zaman bir başlangıçtır.

Yazın bitişinden sonra hayata yeniden atılmaya hazırlanılır. Kuşlar yuvalarını kısa süreliğine bırakmaya hazırlanır. Anneler çocuklarını okula gönderme telaşı içerisinde iken öğrenciler yeni bir yıla hazırlanır. Ağaçlar yapraklarına veda etmeye hazırlanır, usul usul...

Sonbahar tam olarak bir koşuşturmacadır. Sonbahar telaştır. Sonbahar temiz bir defter olmaz. Sonbahar bitmek üzere olan bir defter de olamaz. Sonbahar eski yazıların izini taşıyan bir defterdir. Eski başlangıçların, yaşanmışlıkların izi vardır.

Sonbahar izdir, birikmişliktir, yaşanmışlıktır.

Sonbahar özlemdir; sonbahar telaştır, yorgunluktur. Bazense acıdır. Kaybetmişliğin acısıdır.

Oğuz için tüm sonbaharlar bir başlangıçtı. Acının başlangıcı...

Yazın, efendisi (babası) seyahate giderdi. Bu yüzden Oğuz nefes alırdı yazın. Yazlar onun için cennetti. Yazın başlangıcı onun için yaşamaya başlamak gibiydi.

En Özel Halinle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin