Herkese merhabaaa nasılsınızz??
Tatiliniz güzel geçiyor mu, nasıl geçiyor?
Dila ve Cesur'u özlediniz miii? Onlar sizi çook özledileeer.
Şimdi şöyleki bir önceki bölümle birlikte yaklaşık Dört yüz sayfalık bir kitabı tamamlamış olduk. İlk başta sezon finalini farklı yaparım diye düşündüğüm için bölüme 'Sezon finali' yazmadım. Fakat orada bitmesini uygun gördüğüm için bitirdim.
İkinci kitap daha hızlı ilerleyecek. Yani şöyle söyleyeyim Dila ve Cesur'un baya gün gün sabahtan akşama neler yaptığını okuduk birinci kitapta. İkinci kitap daha aksiyonlu olacak çünkü; birincisi çocuklar okula başlıyor, ikincisi işler kızışıcak ve Dila okulda hem Cesur için hem kendisi için mücadele verecek. (Ufak spoiden zarar gelmez :D) Bizim asker tayfa için işler zor bir hale gelecek çünkü Dila'nın dedesi artık onun varlığından tamamen emin.
Daha fazla konuşmayacağım yoksa tüm kitabı bir bölümde anlatmış olacağım KABKAHSKSJSKNS
18. Bölüm yani 2. Sezonun birinci bölümü tüm sınırlar geçildiğinde gelecek. Giriş ve 1. Bölüm hariç tüm bölümlerde az, geçilmesi kolay sınırlar var. Satır arası paragraf ile ilgili yorumlar ile o sınırlar geçildiğinde sizi çok beklemeyeceğim ve bölüm gelecek inşallah.
(Random, emoji, alakasız cümleler vs. Sınır için sayılmıyor)
Tek istediğim hangi sahnelere ne tepki verdiğinizi bilmek. Bu sayede daha da iyi bir iş çıkarmak sevdiğiniz şeyleri, güldüğünüz yerleri öğrenmek istiyorum. Ayrıca sizde belki bu sayede hikayenin unuttuğunuz bir yeri varsa onları iyice hatırlamış olursunuzz.
Bildiğiniz üzere bir instagram hesabımız var. Bilmeyenler için:en_ozel_halinle
Bu şekilde bir hesap. Hesapta bölümlerin ne zaman geleceğini, bölüm alıntılarını, duyuruları görebilirsiniz. Bazen gelecek bölümlerden alıntılar falan paylaşıyorum ✨💓
Söylemek istediklerim bunlardı. 2. Sezon geldiğinde yine eskisi gibi düzenli bölüm atacağım inşallah. Kronik bir rahatsızlığım var maalesef yani eğer bölüm gelmesi gereken zamanda gelmiyorsa atak geçiriyorumdur.
Onun haricinde düzenli atıyorum. Bir de bölümlere konulan sınırlar geçilmediğinde geç geliyor. Normalde hiç atmıyor diğerleri de ben dayanamıyorum KAHAKAHSKSHSJSN.
Ben sizi özlemişim, Cesur ve Dila zaten sizleri çok özledi ve sabırsızlıkla sizinle buluşmayı bekliyorlar. ✨🌺💗
Sınırlar bir an önce geçilirse hemen bölüm atacağım inşallahhh.
Benim söyleyeceklerim bu kadar şimdi sizin söyleyeceğiniz, soracağınız bir şey varsa onları yazabilirsiniz sadece sohbet amaçlı da yazabilirsinizzz.
Cesur ve Dila'ya sormak istedikleriniz varsa onları da yazabilirsiniz cevaplarlar. Yani onlar bana söyler ben de size söylerim 😸💕
Sizi seviyoruzz kendinize iyi bakın.
(Dila, Cesur ve ben...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Özel Halinle
ActionOrtadoğu ve Balkanların en tehlikeli iki ajanının üstün zekalı kızları ile otizm hastası bir çocuğun hikayesi. Kasırga ve Kıyı Ortadoğu ve Balkanların en korkulan iki ajanıydı. Ülkedeki kriz sebebiyle bir araya gelen bu iki ajanın da zirveyi paylaş...