Ben geldiiimmm. Bu bölümü yetiştirmek için çok uğraştım. Lütfen yorum yapın sizi görmek duymak beni çok mutlu ediyor lütfenn.
Bu bölümü Gece7867 ye ithaf
ediyorum 🍭🎶:Barış Manço- Kara Sevda
Cesur size keyifli okumalar diledi. 💓
***
Cesur'un ağzından...
'Dışarısı buz gibi lapa lapa kar var, benim içim yanıyor.'
Kafamı pencereden dışarı çevirdim. Gerçekten dışarıda lapa lapa kar yağıyordu.
'Eksi kırk derece soğuk suda bile yüzerim inan ki.'
"On derece soğukta bile üşürüm inan kii." Kafamı iki yana sallayarak şarkıyı mırıldanıyordum.
(inan ki, inan ki)
Şarkıda bir çok kız sesinin beni taklit etmesiyle güldüm.
'Kara sevda, kara sevda dedikleri daha ne olabilir ki?'
Nedenini bilmediğim bir şekilde gözlerim yatakta yatan sarışına çevrildi.
'Kara sevda, kara sevda, seni benden kim ayırabilir ki?'
Kaşlarım çatıldı.
'Çocukça bir aşk deyip de geçme, sakın gülme halime,'
İlgimi çeken kelimeyle duraksadım. Çocukça bir aşk...
'Nasıl olduğunu anlayamadım ama seviyorum seni delicesine.'
Camın önündeki oturduğum koltuktan inerek sarışının yattığı yatağa ilerledim ve yüzüne yapışmış saçları çekerken "Seviyorum seni delicesine." diyerek sözleri tekrar ettim. Şarkı hoşuma gitmişti ve kelimeleri mırıldanıp dururken Dila'nın uyanmasını bekliyordum.
'Kara sevda, hu hu hu huu'
Kızların 'hu' laması ile kıkırdadım ve başımı sallarken "Hu hu hu huu..." diye mırıldandım.
Dila hala gözleri kapalı bir şekilde yatıyordu. Yüzü yara bere içerisindeydi. Kriz geçirdiğimde yaptığım gibi o da yüzünü adeta parçalamıştı. Saçlarını çekerek yolduğu ve bazılarını koparttığı için saçları karışmıştı. Dağılmış görünüyordu.
Yüzündeki çizikler kaşlarımı çatmama sebep olurken hızla odadan dışarı çıktım ve koridora bıraktığım çantama yöneldim. Çantamdan yara bandı kutusunu alırken mutfaktan fısıltılar ve masanın hazırlandığına dair tabak sesleri duyuyordum.
Dün babam eve geldikten sonra işlerin kızışacağını hissetmiş gibi Duru ablayı markete göndermişti. Fakat ben evdeydim ve Barış abinin tüm sözlerini işitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Özel Halinle
ActionOrtadoğu ve Balkanların en tehlikeli iki ajanının üstün zekalı kızları ile otizm hastası bir çocuğun hikayesi. Kasırga ve Kıyı Ortadoğu ve Balkanların en korkulan iki ajanıydı. Ülkedeki kriz sebebiyle bir araya gelen bu iki ajanın da zirveyi paylaş...