Bu fotoğraf Dila, Cesur ve Aras'ın lise halleri. Cesur sağdaki siyah saçlı çocuk ve tam olarak böyle görünüyor.
Bu bölümü beni yalnız bırakmayıp, yorumlarını benden esirgemeyen mssgeceler Mafya_123 ve konuk52 ' ye ithaf ediyorum. Sizi çok seviyorum çok teşekkür ederim 🌺💋
Keyifli okumalar sizi seviyorum. Yorum yaparsanız çok sevinirim. Bir sonraki bölümü de bu bölüme yorum yapanlara ithaf etmek isterim 🤗💗
****
Dila'nın ağzından...
Bir insanın farkında olduğu tehlike mi daha korkunçtu yoksa farkında olmadığı mı?
Yıllarca hep farkında olduğum ve kabullendiğim bir şey vardı: Öldürüleceğim.
Bu farkındalık yüzünden bir gün ölümün kıyısına geldiğimde korkmayacağımı düşünüyordum. Ta ki o güne dek...
Cesur'la birlikte bir ara sokaktayken, adamlar tarafından köşeye sıkıştırıldığımız zaman bir şeyler değişmişti.
Ölme düşüncesine alışmışken birdenbire yeniden bu korkunun beni ele geçirdiğini hissettim. Korkum kendim için değildi, Cesur içindi.
Eğer ölürsem Cesur'a ne olacağını hiç düşünmemiştim. Bu yüzden ölme düşüncesine alışmıştım. Fakat o gün Cesur'un sırf bana zarar gelmesin diye kendi hayatını önüme koymasıyla, dakikalar boyunca birbirine sürten taşlardan parlayan kıvılcım gibi beynimde bir farkındalık belirmişti.
Cesur için, kendi hayatını feda edecek kadar önemliydim.
Bunu istemiyordum. Birilerinin devamlı beni kurtarmak için kendilerini feda etmesini istemiyordum.
Bu yüzdendir ki ölme tehlikesi yüzünden korku yeniden damarlarımda dolaşıyordu. Cesur'la hep yan yanaydık. Bu yüzden bana bir şey olacağı zaman ya şahit olacaktı ya da ona da bir zarar gelecekti.
Bunun için ondan uzaklaşmayı düşündüm.
Bunu nasıl düşünebildiğimi bilmiyordum. Panikle dolu olduğum bir gece odamda bir o yana bir bu yana yürürken aklıma gelen fikirlerden yalnızca biriydi. Belki de en saçması.
Cesur ona kızıp trip attığımda bile kötü hissediyorken onunla konuşmayı tamamen kesmek onu incitirdi. Ayrıca hayatım için kendi hayatını tehlikeye atacak kadar beni önemseyen birine bu kötülüğü yapamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Özel Halinle
ActionOrtadoğu ve Balkanların en tehlikeli iki ajanının üstün zekalı kızları ile otizm hastası bir çocuğun hikayesi. Kasırga ve Kıyı Ortadoğu ve Balkanların en korkulan iki ajanıydı. Ülkedeki kriz sebebiyle bir araya gelen bu iki ajanın da zirveyi paylaş...