9.

431 7 0
                                    

Nikolas:
Jakmile jsem doběhl ke dveřím snažil jsem se je vyrazit, což se povedlo na druhý pokus.

Všude na zemi byly rozházené věci a rozbité věci. Slyšel jsem hluk z ložnice proto jsem se tam rozešel rozrazil jsem i ty dveře a viděl Jasona a Madi.

Odhodil jsem ho na zem a sedl si na něj, v tu chvíli jako by jsem vypnul a sázel mu jednu ránu za druhou.

Zastavila mě až Madi když promluvila ,,Nicku už stačí!"otočil jsem se na ni a viděla ji celou polamanou a domlacenou, k tomu i polonahou.

Vzal jsem ji do náruče, byla lehká jako pírko, a šel rychle ke mně do bytu kde jsem zavolal sanitku která po pár minutách přijela.

Madi nepromluvila ani jednou za celou tu dobu co jsme čekali.

Bohužel mi nedovolili jet s Madi v sanitce proto jsem nasedl do auta a jel rovnou za nima, nějaké předpisy mi byly u prdele snažil jsem se tam dostat co nejrychleji.

Po chvíli jsem dojel před nemocnici, přijel jsem chvíli po Madi a hned utíkal dovnitř.

Jenže mě zastavila sestřička,,dobrý den za kým jdete?",,zrovna tu přivezli moji kamarádku sanitkou",,dobře můžu poprosit její jméno?",,Madison Clark",,jo najdete ji na pokoji 26",,mockrát děkuji"

Znova jsem se rozběhl a hledal pokoj 26, trvalo mi to nějakou dobu ale našel jsem ho. Jenomže před ním stal doktor který mě zase zastavil.

,,dobrý den jste rodiny příslušník?",,ano jsem její přítel",,dobře jděte jen teď musí hodně odpočívat takže jen na chvíli",,dobře, a můžu se ještě zeptat co s ní je?",,ano má pár pohmozdenych kostí, malý otřes mozku jelikož nejspíš spadla velice tvrde na zem ale jinak malé zranění nemělo by to být nějaké ohrožující život",,ještě jednou dekuju"

už jsem chtěl jít jenže mě ještě zastavil,,a můžu se teď zeptat já jak se jí to přihodilo",,no její bývalý přítel... on ji už dlouho ubližoval a taky znásilňoval já jsem se to dozvěděl až dnes",,to je mi líto ale Madison vypadá jako velice statečná slečna, a urcite to nahlaste na policii",,ano to je, a nebojte se uz to mam v planu jen ted chci byt s ni"usmal jsem se sám pro sebe a pak už teda konečně vešel do pokoje.

Ihned jak jsem vešel, na mě otočila hlavu a já tam viděl malý náznak úsměvu.,,ahoj tak jak ti je?",,lepší, kde jsi byl tak dlouho",,zdržel mě doktor",,aha"chytl jsem ji za ruku a ona trochu skubla ale hned povolila.

Chvíli jsme si takhle povídali. Ale já jsem pak odjel jelikož jsem ji jel pro věci, protože si ji tam na pár dnů nechají.

Musel jsem jít do bytu k Jasonovi jelikož tam byly všechny její věci. Ale tak nějak jsem věděl že beztak někam utekl. Zbalil jsem ji spodní prádlo, pyžamo, hygienu a ještě nějaké věci.

Po cestě zpátky jsem se stavil na policejní stanici jelikož to určitě nenechám jen tak nenechám aby si ten psychopat pochodoval po světě.

Po chvíli ke mně přišel jeden policajt a šli jsme spolu do takové místnosti kde se nahlašují různé věci.

,,tak s čím chcete pomoct?",,chtěl bych někoho nahlásit za domácí násilí a znásilňování",,dobře a komu se to děje vám nebo někomu blízkému",,mě kamarádce",,dobře poprosím jméno",,Madison Clark",,a jméno obviněného?",,Jason Tresh",,dobře děkuji, pokusíme se to vyřešit najdeme si ho a pak budeme muset mluvit tedy i s vaší kamarádkou",,ano dekuju moc",,nashledanou",,nashle"

supermanKde žijí příběhy. Začni objevovat