41.

133 3 0
                                    

Mamce jsem napsala jen krátkou zprávu.

Miminko není Nicka.

,,pojď za mnou lásko" přitáhl si mě Nick do pevného obětí.

,,moc tě miluju" začal mě pusinkovat na krku.

,,já tebe taky lásko" trochu jsem se odsunula, jelikož to lechtalo

,,to lechta" zasmála jsem se a odstrčila ho.

,,strašně moc se těším, až spolu budeme mít rodinu a až si tě vezmu"jo, jenže to dítě není tvoje ale to ty nevíš.

,,ty si mě chceš vzít?" Usmála jsem se na něj a pohladila ho po tváři.

,,jasně že jo lásko miluju tě a teď spolu čekáme dítě" obejmul mě.

,,co by si chtěl?",,bylo by super kdyby jsme měli prvního chlapečka a pak mladší holčičku, jelikož by to byl starší bráška a staral by se o ní, ale jinak mi to je jedno hlavně že bude zdravé a naše"boze cítím se tak blbě, že mu o tomhle lžu.

,,mám to stejně"

,,kdy to řekneme rodičům, chtěl bych tě představit mým rodičům když já už znám ty tvoje a hlavně když spolu budeme mít dítě",,noo mamka už to ví řešila jsem to s ní ale nevím jak taťka, a tvoje rodiče moc ráda poznám"

,,mohli by jsme k nim někdy zajet bydlí asi půl hodiny odsud ale moc se s nima nevídám, jelikož mají hodně práce a pořád pracujou tak nemají moc času"

,,jasně stačí říct kdy" opřela jsem si hlavu o jeho hruď jelikož jsem na něm ležela.

,,myslíš, že bude mít Jason nějaké narážky, až budeš mít větší bříško a on se dozví, že jsi těhotná" ne teď hlavně nemluv o Jasonovi.

,,a-asi jo, spíš určitě",,proč se vůbec ptám jasně že bude mít narážky, ale doufám že ti nebude chtít nic udělat",,toho se bojím",,neboj ochráním tě" políbil mě.

,,tím jsem si jistá, ty vždy" přitulila jsem se k němu.

Po chvíli mazlení mi začal zvonit telefon.

Nejspíš to bude mamka.

,,to je mamka počkej chvíli" řekla jsem Nickovi po té co jsem se podívala kdo volá.

,,ano? Ahoj mami",,ahoj zlatíčko tak co řekla jsi mu to?"Nickovi jsem naznačila ať čeká a odešla jsem do koupelny.

Radši jdu dále nechci aby slyšel něco co nemá.

,,j-jo řekla" šeptla jsem.

,,a? Jak to vzal?",,docela, v pohodě, chápe to" dostala jsem ze sebe po kouscích.

,,vážně? Vidíš já jsem ti to říkala je rozumný muž",,jo je, jsem za něj strašně ráda",,máš štěstí, že máš zrovna jeho",,přiletíte zas někdy?"

,,určitě, co nejdřív" usmála jsem se těším se na ně, už teď mi chybí.

,,mohli by jste za dva týdny ne?",,jo to by jsme mohli, zeptám se Nicka jak má zápasy a dám vědět",,dobře tak se mějte a pozdravuj Nicka",,ty pozdravuj tátu ahoj" tipla jsem to a šla zpátky na Nickem.

,,to to bylo tak tajné že si šla pryč?",,ne jen jsem chtěla mít klid" zasmála jsem se.

,,já tě otravuji?",,ne ale rozptyluješ mě tím tvým sexy pohledem",,tak sexy jo?",,hmm" kývla jsem.

,,mamka tě pozdravuje a ptala se jestli nechceme přijet za dva týdny zas",,počkej podívám se jak to mám" vytáhl mobil a díval se zatím co já jsem přemýšlela jak špatné by bylo kdyby se dozvěděl, že jsem mu lhala.

,,jo to je zrovna volný týden celý za ty dva týdny, to bych mohl",,dobře hned ji to napíšu" vytáhla jsem mobil a začala ji psát, že teda můžeme.

Tak tak jsem si všimla, že tam je ta zpráva, kde jsem mamce psala že dítě není Nicka.

Zrovna se nahýbal, že se podívá co jí píšu, ale já jsem naštěstí stihla zprávu dopsat a mobil vypnout.

,,a kdy pojedeme k těm tvým rodičům?",,no hele taky jsem jim psal ale ještě mi neodepsali",,dám ti vědět až odepíšou" kývla jsem hlavou a zvedla se ze sedačky.

,,dáme si kávu?" Otočil se na mě se zvednutým obočím.

,,já určitě ne ale tobě klidně udělám",,ne to je dobrý dáme si oba čaj",,dobře" usmála jsem se na něj.

Je hezké jak se snaží.

Hned jak jsem se otočila a nebyla jsem v jeho dosahu jsem pořádně vydechla.

Mezitím co jsem dělala čaj mi ukaplo i pár slz.

Cítím že se všechno posere.

Snad se mýlím.

supermanKde žijí příběhy. Začni objevovat