Pomalu jsem se začala probouzet a rozhlížet se kolem sebe.
Hrál tu nějaký zvuk.
Po chvíli rozhlížení a zkoumání co to je, jsem zjistila, že ještě z večera hraje nějaký seriál.
Pomalu jsem si sedla tak abych nevzbudila Nicka a nahmatala ovladač, vypla jsem televizi a vstala z postele.
Je teprve 8 hodin.
Posklízela jsem nám oblečení ze země, které tady zůstalo že včera jelikož jsme pak byli jen ve spodním prádle a to oblečení neřešili.
Chtěla jsem se rozejít že to půjdu dát do pradelniho koše ale Nick sebou strašně škubl a rychle se posadil.
,,Madi!!" Vykřikl a pak se podíval na mě.
,,co se děje?" Zeptala jsem se ho.
,,zdálo se mi, že tě získal zpátky a, a já tě nedokázal zachránit a, a on tě zabil" řekl vystrašeně.
To ne ještě z toho bude mít noční můry i on.
,,neboj jsem tady",,jsem tak rád že jsi v pořádku"sedla jsem si k němu a dala mu pusu do vlasů.
,,kolik je vůbec hodin?" Zeptal mě.
,,osm",,ahhh, v 10 mám trénink, vůbec se mi tam nechce"zpatky si lehnul.
,,půjdeš tam se mnou že jo?" Podíval se na mě.
,,jo rozhodně nechci tady být sama" už nikdy tady nechci zůstat sama nevím co by se mohlo stát.
,,dobře tak o půl desáté pojedeme jo" políbil mě a taky vstal.
,,jo" usmála jsem se.
Tak moc ho miluju.
Cítím se šťastná.
Po tak dlouhé době.
Rozešla jsem se do kuchyně a přemýšlela co udělám na snídani.
Nakonec jsem se rozhodla že udělám lívance s nutelou a ovocem.
Vyndala jsem si všechny ingredience a začala míchat těsto.
Když uz jsem měla všechno nandané na talíři, obmotaly se mi kolem pasu silné ruce.
Trochu jsem se lekla že je to Jason protože pořád mám před očima, že se stane něco špatného, ale hned jsem to vyhnala z hlavy když jsem cítila že mi Nick dává malé polibky na tvář a krk.
,,lekla jsem se tě",,promiň nechtěl jsem tě vylekat" Znova mě políbil a pak si položil jeho hlavu na moje rameno.
,,udělala jsem snídani posaď se",,jsi úžasná víš to" zasmála jsem se,,to nejsem ale děkuju",,jsi, jsi ta nejúžasnější dívka na celém světě, a proto tě miluju",,taky tě miluju" políbila jsem ho na zpátek.
Sedli jsme si ke stolu a v klidu si snědli snídani.
Po tom co jsme dojedli jsem uklidila všechno nádobí a dala ho do myčky.
Zašla jsem zpátky do ložnice a oblékla se do čistého oblečení.
Pak jsem šla zpátky do obýváku kde už seděl připravený Nick s taškou vedle sebe.
,,můžeme jít?" zeptala jsem se abych upoutala jeho pozornost.
,,jasně" vstal, přešel ke mně a políbil mě.
Dneska je těch polibku vážně hodně, ale vůbec mi to nevadí.
Miluju ho.
Vyšli jsme z bytu a zatím co Nick zamykal já jsem se rozhlížela všude možně jestli tu není Jason.
Očividně si toho Nick všiml a stáhl mě do pevného objetí.
,,neboj miláčku, už ti neublíží jsi se mnou ano? Nedovolím aby ti něco udělal" chytil mě kolem pasu a společně jsme se rozešli k výtahu.
Nastoupili jsme do něj a pak taky vystoupili.
Jenže jsme měli takové štěstí, že jsme na parkovišti potkali, koho jiného než Jasona.
Samozřejmě si nás taky hned všiml a zabíjel nás pohledem.
Hned se mi do očí vehnaly slzy.
,,ignoruj ho lásko" šeptal mi Nick do ucha a tisknul si mě co nejblíž k němu.
Po chvíli jsme došli k autu a oba dva rychle nastoupili.
,,zvládla si to lásko, vidíš boji se už si na tebe nic nedovolí"vydechl směrem ke mně.
,,pokud nebudu sama"znervózněla jsem,,proto nebudeš sama budeš už jen se mnou ano??",,jo" usmála jsem se na něj a on se rozjel směr trénink.
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...