Zítra letím domu.
Měli jsme tu být jen na víkend ale po tom co se stalo a Nick odletěl, jsem tu zůstala celý týden.
Nikam jinam jsem ani neměla jít a Nick s tím asi i počítal, protože ten týden co byl ještě doma, tak chtěl být sám.
Celý týden mám hrozné svědomí.
Mám pocit, jako bych mu tajila dalších milion věcí, i když to není pravda.
,,Madi" probrala mě mamka z myšlení.
Úplně jsem zapomněla, že s nima teď jim oběd.
No oni ho jí já se v něm jen prohrabavam.
,,promiň",,zlatíčko nesmíš nad tím tak moc přemýšlet takhle to uděláš ještě horší",,jenže mě nejde přemýšlet nad ničím jiným cítím se tak blbě",,Madi s Nickem jsem si hodně sedl a několikrát jsme si povídali, i o tobě, věř mi že tě miluje až moc na to aby tě opustil"rekl táta,,ale co když ne, co když jsem všechnu tu lásku zničila",,určitě ne, to s Jasonem řekl jen ve vzteku a byl zlomený nemyslel to vážně, uvědomí si že to říkat neměl a vy si pak promluvite ty se to pokusíš pochopit z jeho strany a on z té tvojí" jen jsem přikývla.
,,dekuju mami ale já už nemám hlad půjdu se zabalit večer se mi už nebude chtít a ráno jedu brzo domu",,dobře zlatíčko pak si můžeme pustit nějaký film nebo zahrát hru ať si ti ještě společně užijeme",,dobře"
Došla jsem nahoru do pokoje a sedla si na postel.
Vůbec se mít to nechce dělat ale musím.
Když jsem zrovna zvedala že to pujdu udělat tak mi přišla zpráva od Nicka.
Od můj superman😍🩷: letis zítra ke mně domů?
Trochu mě zamrzelo že napsal k němu domu.
To už mě chce úplně odstranit z jeho života?
Vím je to jeho byt ale vždy říkal k nám domů, k nám, k nám do bytu prostě vždy říkal k nám.
Pro můj superman😍🩷: jo můžu klidně ještě zůstat u rodičů jestli nechceš abych tam byla
Nebudu tam jezdit pokud nechce abych byla v jeho bytě.
Od můj superman😍🩷: ne to mi je jedno, jen ti píšu ať si dáváš pozor je tu Jason a má tam i nějaké jeho kámoše všichni vypadají a chovají se jako feťáci, nevím jak dlouho tu budou, dávej si pozor ať ti neublíží.
Aww je hezké že se o mě bojí i když jsem udělala tak hroznou věc.
Musím se snažit náš vztah napravit, udělám pro to cokoliv.
Jsem blbá a udělala jsem chybu ale tu chybu napravím a snad mi to odpustí.
Ale vlastně, odpustit mi může ale co když se mnou nebude chtít být když to dítě vlastně není jeho.
Musíme to vyřešit až přijede, těším se na něj a zároveň se bojím.
Doufám že vše bude v pořádku.
Pro můj superman😍🩷: dobře, děkuju budu dávat pozor, určitě vše vyhraješ přeji ti moc štěstí budu ti fandit a držet palce u televize❤️ miluju tě doufám že vše vyřešíme🩷❤️
Doufám že to tím nějak nepokazim.
Pohladila jsem si bříško které ještě není vidět ale někdy cítím bolesti.
,,miláčku Doufám že nás tatínek neopusti, sice to není tvůj biologicky tatínek ale určitě bude ten nejlepší, pokud nás teda neopusti, nechci aby si vyrůstal bez tatínka jen kvůli mé chybě"
Další zpráva.
Od můj superman😍🩷: díky
Bodlo mě u srdce.
Proč to tak moc bolí.
Nečekám že by mi odepsal že mě taky moc miluje a že mě neopusti a zůstane se mnou po zbytek života ale jen díky mě bolí.
Nick:
Možná bylo jen díky trochu moc nepříjemné ale pořád mě to tak bolí.Ráno jedu do New Yorku.
Doufám že to všechno neprohraju.
Jenže teď jsem docela v prdeli takže se obávám že to nebude vůbec dobré.
Možná bude moje taková motivace že vím že se Madi bude dívat přes televizi.
Jsem na ni naštvaný ale pořád ji miluju asi.
Jen mě hrozně zlomila a vůbec nevím co mám dělat.
Mám ji to odpustit a vychovávat cizí dítě?
Nevím jestli bych to zvládl.
Každý den by mě bolel ten pohled na něj.
Zaslechl jsem hrozný hluk z chodby.
Jason.
Dělají tu strašný bordel s těma jeho kámošema.
Přešel jsem ke dveřím a vyšel ven.
,,můžete se doprdele ztišit?!",,nemůžeme, tobě to může být u prdele",,to teda ne, bydlim tu jako spousta dalších lidí a ruší mě když tady rvete",,kde máš svoji kočičku, nebo vlastně moji" zasmál se.
,,to ti může být u prdele a buďte zticha nebo zavolám policajty",,víš že by se mnou nic neudělali už jednou jsi to přece zkoušel" nic jsem neříkal a chtěl odejít.
,,nemáš být náhodou na zápasech??" Ozval se.
Pořád zapomínám že je to trenér a ví vše ohledně boxu.
,,letím až zítra",,aha Madison tu bude?",,jo a pokud ji něco uděláš tak priletim zpátky a zabiju tě",,wouu už se bojím, nezapomeň že čeká moje děcko" nic jsem neřekl.
Tohle mi připomínat nemusel.
,,ale copak nic neříkáš to už ses to dozvěděl??",,dej mi pokoj!",,takže je to pravda! Vidíš říkal jsem ti to neboj i ji i to děcko si dostanu zpátky" rychle jsem k němu přešel a dal mu pěsti.
Přitiskl jsem ho ke zdi a obličejem se přiblížil k tomu jeho.
,,ještě jednou řekneš že ji něco uděláš nebo že ji získáš zpátky tak mi nedělá problém tě tady zabít",,jen abych tě nezabil já"odtahl jsem se o něj a otevřel dveře od bytu.
,,určitě si s Madi ještě uziju to děcko nám v ničem nezabrání" uchechtl se.
Radši jsem rychle zabouchl dveře abych mu nevrazil.
Udělá ji něco?
Vyspi se spolu? Nesmí ji znásilnit ne znovu, slíbil jsem ji ze ji před ním ochranim.
Ale co když se s ním vyspi dobrovolně.
Ne to by neudělala, ubližoval ji.
Tohle musím vypustit z hlavy.
Lituji toho že jsem ji to řekl i předtím u jejich rodičů.
To bylo už moc, jenže jsem byl zklamaný a naštvaný a tak to že mě vyletělo.
Vím ale, že by to neudělala.
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...