28.

208 0 0
                                    

,,zavři očí" řekl jsem jí a chytil za ruce.

Udělala co jsem řekl a já ji dovedl do koupelny.

,,můžeš otevřít" obejmul jsem ji ze zadu a zašeptal ji do ucha.

Otevřela oči a otevřela pusu.

,,to si připravil ty?" Už jsem zase viděl slzy v jejich očích.

,,ano ale nemusíš kvůli tomu plakat"
Usmál jsem se.

,,promiň já jen jsem teď taková citlivá a nevím proč"

,,v poslední době jsi toho prožila tolik, bylo toho hodně naráz"pohladil jsem ji po tváři,,jo ale s tebou to bude vše jen lepší" ,,strašně rád tě vidím šťastnou",,to ty mě děláš šťastnou a proto tě tak moc miluju",,a ještě tě dlouho budu dělat šťastnou jen tak se mě nezbavíš taky tě miluju" políbil jsem ji.

,,takže jdeme do vany?" Zeptal jsem se po té co jsme se od sebe odtáhli.

,,já no, ehhm víš ještě jsem před tebou nebyla..." zamotala se do toho, ale já ji chápu je nervózní ještě přede mnou nebyla celá naha.

,,neboj miláčku já to chápu, nebudu se dívat ano? rychle si tam vlez a pak půjdu já" usmál jsem se na ni a ona přikývla.

Samozřejmě by mi nevadilo se na ni dívat ale když si to nepřeje.

Udělám pro ni cokoliv.

Otočil jsem se a pak jsem jen slyšel jak se svléká a leze do vody.

,,můžeš" řekla a já se otočil.

Začal jsem se svlékat a když už jsem byl celý nahý, všiml jsem si, že se na mě Madi pořád dívá a červená se.

Usmál jsem se nad tou myšlenkou, že se červená jen z pohledu na mé nahé tělo.

Vlezl jsem si k ní do vany.

Mám docela velkou vanu takže jsme se tu v pohodě vlezli.

,,můžu si k tobě lehnout?" Nečekal jsem že se mě zeptal na tohle, přece jenom jsme oba dva nazí.

Ale nestěžuju si.

,,budu jenom rád" usmál jsem se na ni a ona se přesunula ke mně.

Opřela se o mne zády a já měl co dělat aby se mi nepostavil.

Obmotal jsem si kolem ní ruce a jemně ji hladit po břiše.

Udělala se jí husí kůže a trochu se ošila.

,,v pohodě zlato?",,jo jen nejsem na tohle zvyklá"

,,tak by sis měla zvyknout určitě spolu nejsme ve vaně naposled" políbil jsem ji na krku.

Trochu nahla hlavu, takže jsem hned poznal že se jí to líbí a tím pádem pokračoval.

Spokojeně zamručela a více se na mně uvelebila, teď už určitě musela cítit mého kamaráda v pozoru.

Sakra doufám že ji to nějak nevystraší.

,,ehhm, Nicku?" Jo cítila to.

,,ano?" Budu dělat jakože nic.

,,já jen že no tvůj...tvůj kamarád dole mě docela tlačí do zad" zasmála se potichu.

,,promiň Madi ale je docela těžké se udržet když na mě Leží moje úplně nahá přítelkyně, docela mě to vzrušuje" uchechtl jsem se.

,,to chápu jen mám něco dělat? protože já moc nevím co se v téhle situaci dělá, Jason si vždycky vzal co chtěl a byl můj první takže vlastně ani nemám žádnou zkušenost" cítil jsem na ni jak je nervózní.

supermanKde žijí příběhy. Začni objevovat