Ráno jsem se probudila kvůli teplu.
Byla jsem po krk přikrytá peřinou a ještě k tomu na mě ležel přitisklý Nick tím pádem mě přikryl ještě jeho peřinou.
Sedla jsem si na kraj postele a hned jak jsem si uvědomila že jsem nahá jsem se přikryla dekou.
Včerejší noc byla skvělá.
Jsem ráda že jsem to nepokazila a nakonec si to i užila.
Bylo to s Nikem úplně jiné, procítěné a hezké.
Ještě chvíli jsem seděla a vzpomínala na krásný večer a potom už se začal probouzet i Nick.
,,dobré ráno zlato" usmál se na mě,,dobré ráno" nahl se ke mně a jemně mě políbil.
Podíval se na telefon a pak zpátky na mě.
,,pojd si ke mně ještě lehnout je teprve půl deváté" natáhl ke mně ruce a tím mi naznačil ať si k němu lehnu.
,,no právě dnes jdu v 10 do práce"
,,ach joo takže spolu nebudeme? Zrovna dneska mám volno"
,,neboj mám jenom do 4 potom budu jen tvoje"usklibl se na mě.
,,jenom moje? A co budeme dělat"
,,to ještě nevím" usmála jsem se a on taky.
Znova mi naznačil ať si k němu lehnu.
,,ale jen na pět minut potom už se vážně musím jít chystat"
,,a pro koho se chceš chystat lásko? Jdeš jenom do práce" Zeptal se zvídavě.
,,musím se aspoň trochu namalovat a upravit jinak by se mě ti zákazníci lekli" usmála jsem se nervózně, nevěří mi?
,,mě se líbíš i takhle, a nelekám se tě"
,,ty mi nevěříš? Vážně se chci jen upravit do práce ať udělám dobrý dojem" řekla jsem trošku dosaženě.
,,ne lásko to si nemysli věřím ti, vím že bys mě nepodvedla, ale určitě se tam chlapům líbíš, a to se nelíbí mě musím si tě ochránit, protože jsi přece jenom moje" políbil mě.
,,to jsem" opětovala jsem mu to.
,,a doprovodíš mě tam prosím, pořád mám trochu strach že se někde objeví Jason a něco mi udělá"
,,neboj lásko doprovodím, nedopustím aby ti ještě nekdy něco udělal, ochráním tě" začal mě líbat a já s ním spolupracovala.
,,ještě že tě mám" usmála jsem se na něj.
Znova mě chtěl začít líbat ale já jsem ho zastavila.
Nechápavě se na mě podíval.
,,už se musím jít vážně chystat, bude mi to trvat" zasmála jsem se a on společně se mnou.
,,jo to vím" Ušklíbl se.
,,tak já nám udělám nějakou snídani a pak se jen rychle osprchuju až budeš v koupelně hotová" přikývla jsem a oba dva jsme vstali.
Zalezla jsem do koupelny, udělala si svoji dlouhou skincare a pak začala s makeupem.
Po tak 20 minutách jsem si konečně udělala makeup.
Šla zpátky do ložnice a dalších 10 minut vybírala co si vzít na sebe.
Nakonec jsem se rozhodla pro
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...