Ráno jsem se probudila a když jsem se podívala na hodiny tak bylo 8:30.
Tak akorát.
V koupelně jsem si udělala veškerou hygienu a pak se oblékla, vyšla jsem z pokoje a dívala se jestli je už Nick vzhůru.
V kuchyni se ozývaly zvuky takže je.
Radši bych byla kdyby nebyl po tom včerejšku.
Došla jsem za ním a normálně ho pozdravila,,dobré ráno" vůbec nevím jak se mám chovat.
,,dobré, myslel jsem že ještě spíš",,před chvili jsem vstala" v celé místnosti je divná atmosféra.
Chvíli jsme byli ticho ale pak Nick promluvil.
,,dneska mám trénink, za půl hodiny musím jít",,dobře mám jít s tebou?",,nemusíš dneska mám jenom hodinu" přikývla jsem.
Oba dva jsme si nachystali snídani a v tichosti si ji snědli.
,,tak já půjdu za hodinu se vrátím" zase jsem kývla.
Po chvíli jsem slyšela bouchnuti dveří, jenže jsem si všimla Nickova mobilu na stole. Nejspíš si ho tu zapomněl, snad ještě neodjel zanesu mu ho.
Vzala jsem si klíče abych se pak dostala zpátky do bytu a zavřela za sebou dveře.
Popoběhla jsem abych ho ještě stihla, ale najednou z výtahu vyšel Jason.
Doprdele! Co mám dělat??!!
Doufala jsem že mě nechá na pokoji ale to jsem si jen myslela. Hned jak mě uviděl se na mě slizky usmál.
,,ale kam pak máš namířeno krásko??",,to tě nemusí zajímat" odsekla jsem.
,,to teda musí ještě jsem si to s tebou nevyřídil" silně mě natiskl na zeď a já se o ní bouchla do hlavy.
Sykla jsem a snažila se ho ode mě odstrčit.
,,jsi ráda že jsem zase na volnu?",,jak ses dostal ven?",,ale tak mám pár známých",,jsi hajzl víš to?",,jo to už jsem párkrát slyšel" Znova jsem se ho pokusila odstrčit ale jen mě silněji přitiskl ke zdi.
,,tak jak to jde s tvojim zachráncem?",,do toho ti nic není!",,to teda je protože tě získám zpátky, jakkoliv!!!" Slyšeli jsme zvuk výtahu a proto se ode mě Jason odlepil.
Nick!
,,co ty tu děláš?" Zařval na jasona když ho uviděl a odstrčil ho ještě dále ode mě. Svým tělem mě zakryl aby ke mě Jason nemohl jít.
,,a už je tu zase tvůj zachránce" zasmál se.
,,co po ní chceš??! Máš být ve vězení!!",,jak vidíš tak tam nejsem a Madi získám zpátky to si piš!" Pak vešel do svého bytu a zabouchl za sebou.
,,jsi v pohodě neudělal ti nic??!",,n-ne",,kam jsi vůbec šla?",,chtěla jsem ti zanést telefon zapomněl sis ho"
,,právě jsem si pro něj šel" odpověděl mi, ještě že tak. Nevím co by mi Jason udělal.
,,děkuju",,za co?",,za to že jsi mě zase zachránil",,nenechal bych aby ti ublížil Madi" usmál se na mě.
Znova jsme se k sobě začali přibližovat ale tentokrát to přerušil Nick.
,,tak já půjdu ať nepřijdu pozdě",,dobře" vzpamatovala jsem se.
,,nikomu neotevírej já mám klíče jo?",,dobře nikomu!"
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...