37.

152 1 0
                                    

Celý den jsem měla docela špatnou náladu a Nick to na mě samozřejmě poznal.

Řekla jsem mu ale že mě jen bolí hlava.

S mamkou jsme domluvily že zítra brzo ráno pojedeme na gynekologii aby kluci ještě spali a nic nepoznali.

Jinak jsme celý den nic moc nedělali dívali jsme se na filmy povídali si hráli jsme hry ale ven jsme nešli jelikož tátovi není vážně dobře a každou chvíli se může něco stát.

Ale nikomu to nevadilo.

Teď je 9 hodin a už se připravujeme na spaní.

Všichni jsme se shodli že se nám chce spát takže jdeme dříve.

Vylezla jsem že sprchy a pohled mi padl na už osprchovaneho a prevleceneho do boxerek Nicka.

,,pojď za mnou" rozevřel ruce.

,,jen se obleču" mám na sobě jen ručník a kalhotky.

,,však nepotřebuješ být oblečená mě to nevadí,,ale mě jo víš?",,přece se přede mnou nestydíš",,jasně že ne ale bude mi zima",,proč by ti byla zima tady je teplo a určitě ti bude ještě větší teplo když zalezeš ke mně pod peřinu" zasmál se.

,,děláš jako bys mě neznal vždyť víš že vždy mrznu" rychle jsem přes sebe přehodila Nickovo tričko a tepláky.

,,máš krásné tričko" uchechtl se.

,,já vím" usmál jsem se a zalezla za ním.

,,moc tě miluju" lehl si nade mně.

,,já tebe zlato",,jsem hrozně nadržený" začal mě líbat na krku.

Pohladila jsem ho ve vlasech a trochu se odtahla.

,,děje se něco?",,ne mělo by?" Zeptala jsem já.

,,jen odtahujes se normálně by jsi to po mně chtěla ty" trochu se pousmál.

,,ne jen pořád mě bolí hlava a nevím jestli bych neusnula" zasmála jsem se abych situaci odlehcila.

Nevím jestli s ním můžu spát pokud jsem vážně těhotná.

Třeba by to miminku nějak ublížilo.

,,nejsi náhodou nějak nemocná?" Zeptal se starostlivě.

,,ne jen mám prostě špatný den" usmála jsem se na něj.

---------------------
Taková kratší ale nebojte chystám další 😘

supermanKde žijí příběhy. Začni objevovat