49.

161 3 1
                                    

Probudila jsem se na hroznou bolest mezi nohama.

Posadila jsem se na posteli a pomalu se pak snažila postavit, ale nešlo to strašně mě bolel podbřišek.

Po nějaké chvíli jsem se odhodlala k tomu se postavit i přes tu strašnou bolest.

Musím se od tud dostat dřív než se vrátí.

Vypadá to totiž, že tu není a toho musím využít.

Co nejrychleji to šlo jsem došla ke dveřím a otevřela jsem je, podívala jsem se jestli není někde v bytě a je jen potichu.

Ale nebyl tu.

Došla jsem k hlavním dveřím a ty jsem taky otevřela hned se mi ulevilo.

Teď se ještě dostat do bytu.

Nemám klíče, takže budu doufat že tam je Nick.

I když nevím jestli ho chci vidět.

Nechci!

Hrozně mi tím ublížil.

Nejradši bych byla aby se ty dveře nějak zázračné otevřely a nikdo tam nebyl.

Ale to nejde.

Takže vážně doufám, že tam bude, protože nechci aby mě znova našel Jason.

Začala jsem bouchat na dveře a zvonit.

Nejspíš omdlim.

Hodně se mi zavírají očí a mám problém se udržet při smyslech.

Podlamujou se mi kolena a nemám sílu ani na to bouchani.

Ale i přes všechnu tu bolest a únavu jsem se vší silou snažila aby mi otevřel.

Pokud tam není tak se musím někde schovat aby mě nenašel Jason.

Po nějakých pěti minutách jsem konečně slyšela kroky ke dveřím.

Otevřel!

,,jaký kokot musí takhle ráno zvonit a bouchat mi na dveře!?" Řekl otráveně a pak se na mě podíval.

,,M-Madi?!" Vešla jsem dovnitř ale neudržela jsem se na nohách a málem bych spadla kdyby mě Nick pohotově nechytil.

Poslední co jsem slyšela byly zavírající se dveře.

********************

Když jsem se probudila, rozhlédla jsem se kde jsem.

Celá bílá místnost a nějaké přístroje.

V nemocnici.

V tu chvíli někdo vešel do nemocničního pokoje.

Nějaká doktorka.

,,dobrý den slečno Clark" usmála se ,,dobrý den" odpověděla jsem ji.

,,jak vám je",,už lépe asi",,to je dobře, potřebuji se vás zeptat co se vám stalo,  přítel nic neví a my víme jen váš zdravotní stav ale nevíme důvod"

,,emm...m-můj bývalý přítel mě znásilnil" chvíli byla potichu pak ale začala mluvit.

,,to je mi moc líto to vysvětluje jednu věc",,jakou??",,jen ještě, zajděte s tím na policii ano? Pokud teda chcete",,to už jsem se snažila, byl ve vězení jen měsíc a pak ho odtamtud někdo dostal a teď mi dělá ze života peklo",,pokud už má nějaký trestní záznam tak by měl být ale více trestany, zkuste to třeba to bude tentokrát lepší",,dobře dekuju, co je teda ta věc"

Hned po tom co jsem to dořekla do pokoje přišel Nick.

Odvrátila jsem od něj očí, nemůžu se na něj ani dívat.

,,dobrý den" pozdravila ho doktorka.

,,dobrý" sedl si na židli a poslouchal.

,,no takže, za prvé víte že jste byla těhotná slečno?",,ano vím o tom",,dobř-",,počkat?! Byla?!! J-ja jsem p-potratila???!!"jen si povzdechla.

,,tak moc mě mrzí vám tohle oznamovat ale je to tak"nahlas jsem se rozbrečela.

Nick za mnou přišel a chytil mě za ruku, já jsem ho ale odstrčila a otočila se na něj.

,,za to můžeš ty!!!" Překvapeně se na mě podíval.

,,Tak já půjdu nashle" doktorka odešla.

,,j-já?",,ano! Kdyby jsi mě nepodvedl a nenechal se nachytat papparazi tak se to nestane!!!" ,,c-coze?! Co to povídáš Madi?! Nepodvedl jsem tě",,nelži mi do očí já jsem ty podelane fotky viděla!",,tak moc jsi mě zlomil! Šla jsem pryč z bytu ale odchytil si mě Jason a odtahl k němu do bytu! Tam mě brutálně znásilnil a zmlatil!!!",,ne Madi věř mi já nikdy bych to neudělal! Nechtěl jsem aby ti něco udělal!",,ale dopustil si to! Říkal si že mě ochráníš že už mi nic neudělá, ale místo toho si šukal nějakou holku a mě Jason znásilnil, a přišla jsem o svoje dítě!!!

,,lásko já jsem s ní nic neměl!",,takže přiznáváš že si s nějakou ženskou byl?! Já myslela jsem si že ta pauza je jen aby jsme si to my dva uklidnili a spravili náš vztah ale ty jsi to pobral z jiné strany a sukal si jiné holky!"

,,ano přiznávám že jsem byl s jinou holkou ale nespal jsem s ní, byli jsme oslavovat moje výhry a já se opil, nebyl jsem vůbec při smyslech ano líbal jsem se s ní to ti přiznám a vážně toho lituji kdybych to mohl vrátit zpět nikdy bych to neudělal",,jsi taková svine, proč ještě lzes prostě řekni že jsi mě podvedl a můžeme to skončit bez lží a rychle"

,,nelžu ti Madi! Hned co na mě začala více sahat a říkat mi abych šel k ní jsem si uvědomil co dělám a odešel od ní, nikam jsem s ní nešel a šel zpátky za ostatníma oslavovat, celou dobu jsem si to potom vyčítal",,chtěla jsem ti udělat hezké přivítání čekala jsem na tebe ale ty ses nevrátil a podvedl si mě!" Hystericky jsem se rozbrecela.

,,Madi...moc mě to mrzí kdyby jsi třeba napsala tak bych přijel a byl bych s tebou",,takže je to ještě vše moje chyba?! Chtěla jsem ti udělat překvapení a vše urovnat, ale vše je moje chyba, je to moje chyba to že jsi nepřišel, podvedl si mě, nechal ses vyfotit, já to viděla a zlomil jsi mi srdce šla jsem ven odchytil si mě Jason a potom znásilnil!!",,ne tak to nemělo vyznit, prosím musíš mi věřit" zašeptal.

,,já už ti nechci věřit nic" taky jsem zašeptala.

,,Madi-",,prosím odejdi" odvrátila jsem od něj pohled.

,,c-cože?",,odejdi!",,ne musíme to vyřešit, nemůžeme to nechat jen tak!",,co chceš řešit, prostě jsi mě podvedl a já nechci být s podvodnikem",,ty, ty se se mnou rozcházíš?!",,ano" šeptla jsem.

,,ne lásko to nesmíš, já tě miluju!",,nevěřím ti to, kdyby jsi mě miloval tak to neuděláš, prosím jdi"

Rozbrečel se a vyběhl z pokoje.

Neudělala jsem chybu?

Ne!

říkal že když na něj začala více sahat tak odešel.

Ale na těch fotkách na sebe oba dva hodně sahají a vůbec to nevypadá že by se mu to nelíbilo.

supermanKde žijí příběhy. Začni objevovat