Jsou 4 hodiny odpoledne, my sedíme u televize a díváme se na nějaký film co tam hraje.
Teda spíš Nick se dívá já pořád přemýšlím nad tím, jestli jsem udělala dobře, že jsem mu řekla, že jsem připravená.
Bojím se, že vážně připraví nějaký skvělý večer a já to pak pokazím.
Ale ne nesmím Jasona nechat omezovat můj život do konce mého života.
Překonám svůj strach.
Všimla jsem si že se Nick podíval na svůj mobil a hned na to se postavil.
,,lásko zvládla bys to tu teď takovou hoďku sama?" Podíval se na mě s otázkou v očích.
Cože kam půjde?
,,j-jo, jo zvládnu to" znervózněla jsem.
Pořád mám strach tady být sama.
A kam vůbec jde že se zničehonic rozhodl.
,,dobře tak já si jen někam skočím za hodinu jsem zpět ano?",,dobře, a kam jdeš?" Zeptala jsem se.
,,to je jedno" políbil mě na čelo a pak odešel.
Že by měl nějakou milenku?
Ale to by mi neudělal.
Ale taky říkal, že si uděláme pěkný společný večer a teď jde někam pryč?
Bojím se.
Třeba si vážně někoho našel, protože se mu na mě nechtělo čekat.
Nebudu to řešit třeba si šel vážně jen něco zařídit...
Snad.
Tentokrát jsem se vážně zadívala do děje filmu a sledovala co se tam děje.
Nick:
Možná to bylo trochu divné, že jsem tak rychle zmizel, ale zapomněl jsem na čas, takže teď mám jen hodinu na to, nakoupit všechny potřebné věci na náš skvělý večer.Chci totiž Madi připravit hezky večer.
Uvařím nám nějakou dobrou večeři napustím vanu se svíčkami a růžemi.
No prostě to doma nějak pěkně upravím.
Snad se jí to bude líbit.
Vešel jsem do obchodu a začal nakupovat snad mi ta hodina bude stačit.
*********
V obchodě jsem koupil vše co jsem potřeboval snad jsem na nic nezapomněl.Teď mám namířeno do květinářství.
Když na mě přišla řada.
Řekl jsem prodavačce co bych si představoval a ona mi pak svázala nějakou kytici.
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...