Ráno jsem se probudila a hned se podívala na telefon, je teprve 8 hodin.
Nick už vedle mě neležel.
Nejela jsem na instagram a hned mi do očí vrazila fotka mě a Nicka v kavárně kde pracuju.
Bylo jich tam víc.
I to jak se líbáme.
Podívala jsem se co to je za účet.
Je to nějaká bulvární stránka.
Slavný boxer Nikolas Steel s neznámou dívkou v kavárně, zamilované pohledy a doteky zatajil nám Nick svou přítelkyní nebo je to jen Nickova další známost na noční aktivity, to by ale pak nevysvětlovaly ty pohledy a doteky.
Přečetla jsem si co tam psali a nahnaly se mi do očí slzy, myslí si že jsem jen nějaká jeho osobní děvka?
To to bylo s Nickem tak vážný že to ví i paparazzi?
Doufám že třeba Nicka někdy neomrzím a nezačne mě podvádět.
Ale ne to by neudělal.
Snad...
Rozešla jsem se za Nickem který seděl v obýváku a díval se na televizi .
,,ahoj zlato" ,,ahoj"
,,jak ses vyspinkala" přitáhl si mě k němu a posadil si mě k němu na klín.
,,dobře" malinko jsem se usmála.
,,co se děje zlato jsi nějaká smutná?"
,,já jen, viděl si ten článek?",,jaký?"
Vytáhla jsem mobil a ukázala mu to.
,,bože" dal si hlavu do dlaní a promnul si obličej.
,,miluju moji práci i tu slávu, ale ti paparazzi mi nemůžou dát pokoj ani když seru" řekl naštvaně.
,,promiň lásko že tohle musíš zažívat, určitě nejsi ráda že jsi na internetu a ještě tam píšou tohle",,já, chápu to, jsi slavný ale mrzí mě, že si myslí že jsem jedna z tvých děvek"
Vstala jsem z něj.
Co když vážně jsem jedna z nich.
,,ne lásko" stáhl si mě zpátky na něj.
,,to neříkej vyřeším to dám na instagram vyjádření ano? Nejsi jedna z nich, já už ani žádné nemám ano? mám jenom tebe, moji úžasnou přítelkyní" usmál se na mě a políbil mě.
,,dobře a pomůže to?" ,,ano neboj" přitulila jsem se k němu.
Zase jsem ho obvinila z něčeho co není pravda a byla jsem zbytečně nepříjemná.
,,promiň nechtěla jsem na tebe být nepříjemná jen mě to zamrzelo",,já to chápu princezno" Pohladil mě po tváři a dal mi pusu na nos.
,,v kuchyni máš tvoji oblíbenou ovesnou kaši s ovocem" mňam.
,,dekuju jsi zlatíčko" políbila jsem ho a zašla do kuchyně.
**************
Uběhly asi 2 týdny od toho článku.
Nick dal na instagram vysvětlení dal tam naše fotky a k tomu napsal že jsem jeho přítelkyně a přál by si aby mi dali pokoj a nevrtali se v našem soukromí.
Zatím se nic nedělo ani jsem neviděla žádné paparazzi, ale většinou jsou dobře schovaní, takže nejdou vidět.
Jinak do práce se mnou Nick chodit nemohl, jelikož má i své tréninky, takže jsem vždycky byla ve stresu aby nepřišel Jason, ale ani jednou za celé dva týdny nepřišel.
Právě teď dělám oběd, dělám rajčatové těstoviny.
Doufám že budou dobré.
Nick miluje všelijaké těstoviny, takže skoro pořád jíme těstoviny na různé způsoby.
Najednou se kolem mě obotaly ruce Nicka.
Trochu jsem sebou cukla, protože jsem se lekla.
Tohle dělá vždycky, když vařím a jsem otočená zády k němu, ale ještě jsem si na to nezvyklá a vždycky se leknu.
,,zlato ty se mě vždycky lekneš" uchechtl se.
,,nemáš chodit tak potichu nikdy si tě nevšimnu" zasmála jsem se a otočila se čelem k němu.
Nahl se ke mně a políbil mě.
Začali jsme se líbat a kdyby jsem nevařila tak by jsme možná pokračovali.
Za celé ty dva týdny jsme spolu spali skoro pořád.
Asi jsem se na tom stala závislá.
Ale jen s Nickem.
Ukázal mi že sex může být i s láskou a ne jen tvrdý sex který bolí.
,,kdy už to bude mám na to hroznou chuť",,neboj za chvíli to bude" usmála jsem se na něj.
,,zatím můžeš nachystat talíře a příbor",,dobře mami" plácl mě přes zadek a šel to nachystat.
,,zlato?" Ozval se po chvíli.
,,ano?",, já jen teď jsem tak přemýšlel, emm...ty máš rodiče že?" Vůbec jsem nečekala, že by se zeptal zrovna na tohle.
O mých rodičích jsme nikdy nemluvili.
,,j-jo mám jen spolu nekomunikujeme nejspíš mě už vymazali ze svého života" smutně jsem se usmála.
,,proč se ptáš?",,napadlo mě že bys je mohla zkusit zkontaktovat" pousmál se na mě.
Tak to nevím, nejsem si jistá že by mě rádi slyšeli.
,,taky jsem nad tím hodněkrát přemýšlela i když jsem byla ještě s Jasonem ale nikdy jsem to neriskla, myslím si že by se mnou nechtěli mluvit" sklopila jsem hlavu.
,,proč co jste si udělali?" Přerývavě jsem se nadechla.
,,pokud mi to teda chceš říct samozřejmě, nechci tě do toho nutit" řekl rychle.
,,já prostě, byla jsem blbá rodiče se chtěli stěhovat do New Yorku i se mnou, ale já nechtěla jelikož jsem tu měla ještě normálního Jasona a nechtěla jsem ho tu nechat",,takže..."
,,vybrala jsem si Jasona místo rodičů" vzlykla jsem.
Bylo to to nejhloupější rozhodnutí, které jsem mohla udělat.
,,ale to přece neznamená že se s tebou už nechcou vidět ne? Jsi jejich dcera určitě tě pořád milujou" ,,sami mi řekli, že jsem je zklamala a že se mnou nechcou už mít nic společného když jsem si vybrala mého měsíčního přítele místo nich" rozbrečela jsem se.
Rychle ke mně přišel a pevné mě obejmul.
,,lásko neplakej, můžeme jim společně zavolat, aspoň to zkusit kdyby to nedopadlo dobře máš mě já tě nikdy neopustím" líbal mě ve vlasech.
Možná bych to mohla zkusit.
,,a budeš u toho se mnou?" ,,určitě" usmál se na mě a znova mě objal.
,,máš jejich číslo nebo si ho pamatuješ?"
,,pokud si ho nezměnili tak ho mám pořád v telefonu nikdy jsem si ho nesmazala"
,,dobře tak se najíme a pak jim společně zavoláme ano? Řekneš jim co se stalo a určitě se brzo uvidíte a usmíříte se" usmál se na mě.
Strašně moc ho miluju.
,,jsi nejlepší, nevím co bych bez tebe dělala strašně moc tě miluju" políbila jsem ho.
,,já miluju tebe" opetoval mi polibek.
,,ale teď se jdeme už najíst mám strašný hlad" zasmál se a já s ním.
------------------------------
Takže ještě jsem dnes stihla jednu kapitolku možná napíšu ještě další ale to bude poslední za dnešek, mám strašně hodně nápadů a všechno se mi v hlavě motá takže to potřebuju co nejrychleji sepsat.
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...