36.

138 2 0
                                    

Ráno když jsem se vzbudila a podívala se na hodiny, bylo teprve 7 hodin, ale mamka bude už určitě vzhůru.

Vstala jsem potichu abych neprobudila Nicka a zamířila do koupelny.

Vyčistila jsem si zuby a obličej a pak už šla do kuchyně.

Jak jsem říkala, tak mamka už byla vzhůru a dělala asi snídani.

,,dobré ráno" usmála se na mě když mě uviděla.

,,dobré" usmála jsem se taky.

,,Co to děláš"

Přešla jsem k ní.

,,vajíčka dáš si že jo?" Hned jak to dořekla jsem zacítila tu vůní vajíček a chtělo se mi zvracet.

Rychle jsem se rozběhla na záchod a tam to ze sebe pustila.

Po vyzvracení jsem si vypláchla pusu a znovu vyčistila zuby.

Za dveřma už mě čekala mamka.

,,jsi v pohodě zlatíčko?",,jo jen udělalo se mi blbe z těch vajíček"

,,to bylo jen z těch vajíček?",,asi jo zacítila jsem je a hned mě natáhlo",,máš to takhle už delší dobu že zvracíš? A je to jenom z jídla nebo i jen tak ráno, nebo i přes den?" Začala se vyptávat.

,,emm já nevím, zvracela jsem jen doma před tím než jsme letěli a pak i v letadle, ale myslela jsem že jsem byla jen nervózní" nevím proč se tak ptá.

,,a nemáš třeba nějaké změny nálad nebo nějaké divné chuti?",,a-ani ne proč" je divná proč se ptá na tohle.

,,jen asi jsi už určitě spala s Nickem ze jo?",,no jo"

,,je tu totiž možnost že můžeš být těhotná"hned jsem na ni vykulila očí.

Na tohle jsem vůbec nemyslela.

Je mi dvacet a s Nickem jsem jen měsíc a pár dní, a taky je tu hlavně možnost že to dítě může být Jasonovo, taky ale přece nemusím být vůbec těhotná a jsem jen třeba nemocná.

,,c-cože ale to ne, nemůžu být, vždyť já, dávali jsme si pozor, brala jsem prášky",,v tom velkém stresu co se ti teď všechno dělo se mohlo stát, že jsi na jeden zapomněla"

,,bože ale já nemůžu být těhotná, je mi jen dvacet a nevím jak by reagoval Nick, všechno by se pokazilo",,Maddie klid může to být jen plány poplach, zajedeme spolu na gynekologii ano? A Nick by byl určitě rád, vypadá jako rozumný muž, určitě by tě nenechal samotnou s dítětem, miluje tě to je na něm vidět a určitě by miloval i vaše dítě",,jenže je tu takový problém" špatně se mi dýchalo.

,,jaký?",,no ono je tu možnost že to dítě není Nicka" zavzlykala jsem.

,,cože a či?!",,no m-muze být Jasona" rozbrečela jsem se.

,,jak je to možné?",,asi ještě tak před měsícem a pár dní mě znásilnil, to už jsem bydlela s Nickem a něco jsme k sobě cítili, ale Jason mě chtěl pořád zpátky tak mě napadl a strčil mě do jeho bytu no a z-znasilnil mě"

,,bože zlatíčko zjistíme to ano? Neboj vše bude v pořádku, zajdeme k doktorce a zařídíme nějaké testy otcovství",,ale co když budu vážně těhotná s Jasonem a Nick mě pak opustí, já asi bych ho chápala kdyby se mnou nechtěl být, natož vychovávat cizí dítě, ale já ho miluju nemůžu o něj přijít",,Madie myslím si že Nick je velice rozumný a určitě by tě nenechal samotnou, ví co se ti v životě stalo a taky tě miluje"

,,ale-",, nesmíš nad tím moc přemýšlet pokud jsi těhotná tak to miminku škodí" usmála se na mě.

,,pojď trošku se uprav ať to nepozná a já ti udělám něco jiného dobrého na snídani, na co máš chuť?" Jsem ráda že jsem zase s nima v pořádku.

,,dala bych si lívance ale to je moc velká piplačka",,dobře tak uděláme lívance",,ne to nemusíš",,mě to nevadí já ráda vařím" usmála se na me.

-------------------------
Tak co myslíte, názory?

supermanKde žijí příběhy. Začni objevovat