,,Madison??!" Zavolal jsem na ni abych zjistil kde je.
,,ano?" Vylezla z kuchyně.
,,už pojedu šel jsem si tu jen pro věci",,už??",,jo nechci se tu zdržovat za týden se uvidíme",,ehmm...jo dobře" sklopila hlavu.
Hrozně mě bolí ten pohled na ni, ale musí si uvědomit, že si to způsobila sama.
,,tak ahoj",,a-ahoj budu ti držet palce ať vyhrajes I ty další zapsy" pousmala se na mě.
Za tohle jsem ji moc vděčný a vidím, že je za mne šťastná, aspoň doufám.
Několikrát jsem přemýšlel jestli mě tak třeba jen nemanipuluje.
,,dekuju" odpověděl jsem čistě a vydal se k autu.
Jasona jsem nikde nepotkal a ani z jeho bytu nebylo nic slyšet nejspíš někam odjel.
Nechci aby Madi něco udělal, věřím ji že by s ním neměla nic dobrovolně vždyť ji ubližoval a já jsem ji podezřival z takové hrozné věci.
Vytáhl jsem si mobil a najel na zprávy s ní.
Pro my future wifey🩷💍: dávej na sebe pozor, kdyby se dělo neco s Jasonem piš mi nebo volej.
Podíval jsem se na to jak ji mám pojmenovanou doufal jsem, že se to někdy stane.
Teď si nejsem ale tak jistý.
Samozřejmě mi na ní strašně moc pořád záleží ale mám v hlavě takový chaos a nevím jestli ji odpustit nebo ne, nevím jestli zvládnu vychovávat cizí dítě nevím jestli to je dobry nápad, co když mi Madi ještě někdy v budoucnu zataji tak velkou věc.
Můžu ji věřit?
Madison:
Hned po tom co jsem po Nickovi zašla zamknout na dva západy aby se tu Jason nedostal, mi přišla zpráva.Byla od Nicka.
Awww.
Jsem ráda že se o mne boji a nejsem mu jedno.
I když se tak nechová, ale já ho úplně chápu.
Jen doufám že to zachránim.
***************
*o týden později*Dnes má přijet Nick, teď byl poslední dva dny v Chicagu.
Nevím v kolik hodin přijede ale dnes by už měl mít volno takže snad co nejdřív.
Chci mu udělat dobrou večeři.
A nějak oslavit jeho všechny výhry.
Jsem na něj moc pyšná, jelikož vyhrál všechny zápasy co měl.
Je to můj hrdina.
*****************
Už je 9 hodin a on tu pořád není.
Chtěla jsem mu udělat překvapení a udělala jsem nám jeho oblíbené těstoviny.
Koupila jsem nám víno a myslela jsem si že všechno udobříme a vše bude zase jako předtím.
Jenže on ještě nepřišel.
Sedla jsem si do obýváku k televizi a zapla nějaký program.
Hrál tam nějaký film.
Moc mě to ale nezajímalo.
Vytáhla jsem si telefon a šla se podívat jestli nedal něco na instagram co by vysvětlilo kde je.
Ale nic.
Když jsem vyjela z jeho profilu tak na mě vyskočila fotka Nicka a nějaké holky.
A já jsem to rozhodně nebyla.
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...