Chvíli jsme takhle v tichosti jedli, ale mě to nedalo a musela jsem se zeptat.
,,tak proč si mě vzal tak najednou na večeři?",,to tě nemůžu vzít jen tak na večeři",,no můžeš ale myslela jsem že něco chceš",,no vlastně je tu něco co ti chci říct",,takže jsem měla pravdu",,ano měla",,tak...povídej",,ehh kde začít"divala jsem se mu do očí zatímco on se díval všude možně jen ne na mě,,já ehh...mám tě rád...hodně, hodně rád...seru na to"posledni větu zašeptal a já zbystrila,,zamiloval jsem se do tebe"tohle řekl se zavřenýma očima, chvíli mu to trvalo ale nakonec se mi podíval do očí aby viděl mou reakci.
Vůbec jsem nevěděla jak reagovat, věděla jsem jen to, že k němu taky něco cítím ale nevím co to je. Já asi bych si netroufla s ním něco mít, nejspíš to je kvůli Jasonovi bojím se že bych se zase spalila.
,,odpověz prosím, řekni aspoň něco"neuvedomila jsem si že jsem mu nic neřekla,,já..."odkašlala jsem si,,já nevím co-co ti mám říct, něco k tobě taky cítím ale láska to asi není já vážně nevím",,dobře já chápu to nemusíš nic říkat v pohodě"vypadal zklamaně a já jsem se cítila vůči němu blbě,,zaplatím a můžeme jít klidně bez už čekat ven"znova se mi podíval do očí ale hned uhnul,,dobře"sla jsem teda čekat ven.
Po chvíli se k restauraci priritilo několik holek mohlo jim být tak 15.
,,tady má být Nick Steel",,je tam! Zrovna něco platí",,omgg ten je tak krásný"bylo jich tam asi pět a každá se nad ním rozplývala.
,,už jde tady rychle vypadám dobře?",,jo a já?" Všechny se rychle musely skontrolovat jestli vypadají dobře i když nemají šanci protože jsou o 10 let mladší.
Po chvíli vážně Nick vyšel z restaurace a rozešel se směrem ke mě,,můžeme jít?",,hmm",,omuj bože Nicku to si opravdu ty!!!"všechny ty holky začaly jecet a hnaly se za Nickem,,ee ahojte holky",,můžeme fotku a podpis ?",,jasně",,cítila jsem se docela odstrcena,,počkám v autě",,jo dobře za chvíli tam jsem",,ty jsi holka od Nicka?",,omujboze jsi hrozně krásná",,d-dekuju",,sluší vám to spolu",,nene my spolu nechodíme",,ohh aha"pak už jsem vážně šla čekat do auta. Viděla jsem ten zklamaný obličej od Nicka když jsem řekla že spolu nechodímeAsi za pět minut už do auta přišel i Nick,,promiň ještě si se mnou chtěly povídat",,v pohodě" radši jsem od něho odvrátila pohled a celá cesta byla tichá.
ČTEŠ
superman
Teen FictionMadison Clark 20 let. Přítel který ji mlátí a znasilňuje vše musí být podle něho a pokud není další modřiny jsou na světě. Nikolas Steel 25 let. Slavný boxer, milionář a taky děvkař Pokud chceš vědět, jak si k sobě tihle dva najdou cestu a co se bu...