Asin Ceylan: 18 yaşında. Çocuk gelişimi okuyan gururlu, aynı zamanda kalbinde iyilik barındıran bir genç kız. Sürekli arkadaşları için, ailesi için bazı insanlarla kavga eder ve karakollara düşer. Babası son yaptığı hatadan dolayı onu kötü yollara düşmemesi için en yakın arkadaşının oğluyla evlendirir. Fakat Asin bilmiyor ki bu evlilik ona çok daha iyi gelecek.
Serhan Demir: 20 yaşında. Egolu, kendini beğenmiş, fazla zengin olmasalar bile parasıyla kızları tavlayıp kenara atan bir genç adam. Babası ona çalgı dükkanı hediye etmiş ve hem onun başına geçmiş hemde arada bir okula gidip gelir. Parasını boş şeylere harcar. Oto yıkama dükkanları var ailesinin, marangoz dükkanları, amcasının oto galerisi vardır. Son yaptığı hatadan dolayı babası onu durdurmak ister ve en yakın arkadaşının kızıyla evlendirir. Ama o da bilmiyor ki bu evlilik onu gerçek bir adam gibi adam yapacak.
Yeliz Ceylan: Asin'in ilk kız kardeşi. 10 yaşında olmasına rağmen yetişkin gibi tavırları var. Ablasının sözünü dinlemeyip sürekli saygısızlık yapar. Ama ablasını çok sever aynı zamanda. Derslerinde çok başarılıdır. Ablası evleneceği zaman çok üzülür ama belli etmez.
Zümra Ceylan: Asin'in ikinci kız kardeşidir. 6 yaşındadır. Asin'in en sevdiği ve değer verdiği kardeşidir. Ona kendi çocuğu gibi baktı. Annesinden çok Asin'in emeği vardır üzerinde. Ablasını sever o da sevildiğini bilir. Çok zeki bir kızdır.
Yiğit Ceylan: Asin'in ilk erkek kardeşidir. 14 yaşındadır. Evin tek erkek çocuğudur. Ablasını sever ama saygı duymaz. Biraz geri kafalı bir çocuktur.
Kemal Ceylan: Asin'in babasıdır. 44 yaşındadır. Evde sadece onun sözü geçer. Katı kuralları vardır. Kızı Asin hatalar yaptığı için onu evlendirmekle cezalandırır. Kızının hayatı için doğru bir karar aldığını düşünür.
Gülşen Ceylan: Asin'in annesi. 40 yaşındadır. Evine ve çocuklarına sadık bir kadındır. Kızının evlenmesine karşı çıkmaz. Çünkü bu evliliğin kızına iyi geleceğini bilir.
Derya Turan: Asin'in mahalleden en yakin arkadaşı. 19 yaşındadır. Hırslı, kavgacı, sinirli, egolu bir kızdır. Okulu lise 2 de bırakmıştır. Hayatını kavgalarda ve odasında geçirmeye başlamıştır. Asin her derdini ona anlatır. O da bir abla gibi onu korur kollar.
Ilgaz Barçın: Asin'in okuldan arkadaşıdır. 18 yaşındadır. Her şeyi kafaya takar ve dertlenir boş yere. İnsanlara ve dostlarına, arkadaşlarına, ailesine sadık bir insandır. Kötüyü düşünmez, iyilik üzerinde yürür.
Lale Demir: Serhan'ın annesidir. 45 yaşındadır. Çok elit bir kadındır. Bulunduğu ortama ayak uydurur ve ona göre davranır.
Hüseyin Demir: Serhan'ın babasıdır. 49 yaşındadır. Sert bir adamdır. Oğlunu yaptığı hatalar sonucu cezalandırır. En yakın arkadaşının kızıyla evlendirmek ister ve evlendirir.
Hamza Demir: Serhan'ın abisidir. 25 yaşındadır. Kader onun yüzüne gülmemiştir. Aradığı aşkı bulamamıştır. Ailesinden ayrı yaşamaktadır. Serhan'ın evine attığı kızları takmaz, sorgulamaz. Bir işte çalışır babasının eline bakmaz. Babasının gözünde iyi bir yere sahiptir.
Yağız Demir: Serhan'ın erkek kardeşidir. 15 yaşındadır. Çoğu huyu Serhan'a benzer. Kafası zehir gibidir. Kavga etmeyi ve kavgaya karışmayı sever.
Emir Bozdağ: Serhan'ın ilk okuldan beri tanıdığı arkadaşıdır. 20 yaşındadır. Serhan'ın her türlü işini yapar. Arkadaşı Serhan'ın bıraktığı kızlara yan gözle bile bakmaz, tam tersine onlarla arkadaş olur. Şakacı ve komik biridir. Aşk ile işi olmaz. Hayatın tadını çıkarmayı sever.
Ömer Akın: Serhan'ın en yakın arkadaşıdır. 21 yaşındadır. Serhan'la 1 yaşından beridir tanışıyorlar. Serhan'dan bir yaş büyük olmasına rağmen abilik taslamaz. Ömer, arkadaşı Serhan'ın kızları ayartıp bırakmasına sinir olur ama ona kıyamaz. Onu abisinin onu korumasında daha çok korur.
İletişim bilgileri:
İnstagram: gorucu.usulu.ask
Wattpad: nisaxl5
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ AŞK
Teen FictionBir kız ve erkek düşünün. Genç yaşlarında sevgili oluyorlar ve bunu çok basit bir şekilde erkek bitiriyor. Aradan 4 sene geçiyor ve kız büyük hatalar yapıp kötü yollara gidecekken babası onu arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor. Aynı şekilde erke...