Yorum ve vote bekliyorum canlar ♡
Keyifli okumalar ♡
___________________Ağzımın kuruluğuyla tatlı uykumdan uyandım. Komadinin üzerindeki sürahi boştu. Yataktan kalkıp mutfağa girdim. Mutfaktaki saate kaydı gözüm. 04:13. Daha erkendi.
Sürahiyi doldurdum ardından suyumu içip odama geri döndüm. Yatağıma oturdum elime telefonumu aldım. '5 cevapsız arama' vardı. Serhan aramıştı beni. Dün erken uyuduğum için duymamışım. Niye aradı acaba beni?
Şuan uyuduğunu varsayarak kısaca neden aradığını mesaj attım. Ona dün fazla çıkıştım galiba. O da haliyle üzüldü. 'Beter olsun o.' İç sesimi duymazdan gelip sosyal medyada takılmaya başladım. 5 takip isteği vardı. Onlardan birisi de Serhan'dı. Hiçbirinin isteğini kabul etmeden storylerde gezinmeye başladım. Sonra biraz da video izledikten sonra uygulamadan çıktım.
En sevdiğim oyunlardan biri olan 'bilardo' oyununu oynamaya başladım. Yüklü miktarda çipim vardı. Yüksek meblağlı oyuna girdim.
Oyunu ben açtım. Art arda 3 topu soktum. Şimdi düz renkli toplar benimdi. Kırmızı topu hedef aldım fakat atamadım. Sıra karşı tarafa geçti. O da üst üste 4 topu deliğe soktu. Ardından beyaz top da girdi. Sıra bana geçince büyük bir hırsla toplarımı yavaş yavaş özenle soktum. Siyah topa gelince onu daha da özenle soktum. Ve bingo! Oyunu ben kazandım.
Memnun bir sırıtmayla uygulamadan çıktım. Elektrikler geldiği için bilgisayarımı açtım. Yatağıma oturdum ve onu da dizlerimin üzerine koydum. Dün yarım kalan filmi izlemeye başladım. Bir tane kız var ama çok komik ismi Feride. Tekkaş. Çok komik bir karakter. Filmin sonu mutlu bitti tabiki. En sevdiğim.
Bilgisayarımı kapattım. Saate baktım 06:45. Fazla zaman harcamışım. Uykum kendini belli etmeye başladı. Yorganın altına girdim ve uyudum.
_________
Sabah Yeliz'in başımda lak lak etmesiyle gözlerimi araladım. Şuan üzerimde zıplıyor.
"Ablaa. Kalk hadi." Oflayarak uykulu gözlerle ona baktım.
"Of ne var Yeliz? Noldu?" Salak salak yüzüme bakıp sırıttı.
"Ablacım. Eniştem geldi seni içerde bekliyor. Kahvaltıya götürecekmiş." Aniden gözlerim fal taşı gibi açıldı. Neden geldi ki?
"Ne? Ne diyorsun Yeliz? Nasıl geldi? Niye geldi? Nerde şimdi? İçeride mi?" Yeliz Art arda sorduğum sorulara kahkaha attı. Gözlerimi ovuşturdum. Ona baktım.
"Evet içeride seni bekliyor. Hadi hazırlan zaten çok bekledi. Bu gidişle çok bekler." Deyip yataktan kalktı. Daha sonra odayı terk etti. Hızlıca odamdaki banyoya girdim. İşlerimi hızlıca hallettikten sonra odaya geri döndüm fakat yatağımın üzerine uzanmış bir çift Serhan görüyordum. Şaşkınca yanına ilerledim. Tepesine dikildim.
"Ne işin var senin benim yatağımda? Ayrıca odama nasıl girdin?" Gözlerini gözlerime dikti.
"Niye odanın kapısından gardiyan mı var?" Dediği espriye yalandan güldüm.
"Ay sen ne komik şeysin ya. Hadi kalk yatağımdan git içeride bekle. Hem sen niye geldin ki?" Yatakta oturur pozisyona geldi.
"Çünkü seni kahvaltıya götüreceğim. Eğer dün telefonlarımı açsaydın sana söyleyecektim. Ama açmadın. Gece gece mesaj atmışsın neden aradın diye."
"Evet attım uyuduğunu zannettim. Ondan attım yani aramak istemedim. Uykun bölünmesin diye." Serseri sırıtmayla bana baktı.
"Sen beni mi düşündün?" Kaşlarımı cattim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ AŞK
Novela JuvenilBir kız ve erkek düşünün. Genç yaşlarında sevgili oluyorlar ve bunu çok basit bir şekilde erkek bitiriyor. Aradan 4 sene geçiyor ve kız büyük hatalar yapıp kötü yollara gidecekken babası onu arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor. Aynı şekilde erke...