GEÇMİŞTEN KESİT

1.3K 27 3
                                    

(21.08.2018)

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayınız sevgili dostlar!

Keyifli okumalar

________________

Odamda ders çalışırken annem çağırdı beni. Kalemi elimden bıraktım ve odanın çıkışına ilerledim. Odamdan çıkınca mutfağa yöneldim.

Annem mutfak masasının üzerini siliyordu. Yanına gittim.

"Efendim anne?" Annem arkasını döndü bana baktı.

"Asin bulaşıkları makineye dizer misin annecim ben ütü yapacağım şimdi."

"Tamam yaparım ben." Deyip tezgaha yöneldim.

Bulaşık makinesindeki temizleri yerlerine yerleştirdim. Sonra da pis bulaşıkları makineye dizdim.

İşimi bitirince anneme haber verdim ve odama gittim. Tekrar çalışma masama otururken gözüme telefonum çarptı. Elime alıp almamak arasında kaldım. Ve aldım sonunda.

Sevgilimden mesaj gelmesini bekledim ama gelmedi. Ben ona yazmaya karar verdim. Telefonu elime aldım ve mesaj uygulamasına girdim. Kendi kendime mesaj yazıp sildim, yazıp sildim. Sonunda karar verdiğim mesajı ona yolladım.

A: " Nasılsın aşkların en güzeli? Bensiz ne yapıyorsun bakayım?" (21:40)

Mesajın gelmesi uzun sürdü. Mavi tik yandı ama o mesaj yazmadı. Bana bu aralar tuhaf davranıyordu hemde çok tuhaf. Sonunda yazmaya başladı. Ve mesaj geldi.

S: " Hiç. Oturuyorum." (21:45)

Bu kadar yani?

A: " Peki o zaman. Bugün hiç konuşamadık. Aramamı ister misin?" (21:45)

S: "Hayır! Sakın arama. Zaten yatacağım birazdan." (21:45)

A: "Peki tamam. Canım... sana bir şey soracağım?" (21:46)

S: "Sor." (21:46)

A: "Neden bir kaç gündür bana soğuk davranıyorsun ya!?" (21:46)

S: "Bak ne güzel anlamışsın. Sana soğuk davranıyorum. Çünkü artık konuşmamızın bir anlamı yok. Bizden hiçbir şey olmaz artık. (21:47)

A: " Niye böyle davranıyorsun. Yoksa... yoksa hayatında başka biri mi var?" (21:47)

S: "Bu artık seni alakadar etmez. 'Kendine iyi bak.'" (21:48)

Sinirden gözüm pınarlarım doldu ama ağlamayacaktım. Onun için ağlamaya değmez. Aklıma ne geliyorsa yazdım.

A: "Allah şahidim olsun ki karşıma ilk çıktığın yerde seni bu dediklerine ve beni düşürdüğün bu durum yüzünden pişman edeceğim. Elbet bir gün karşılaşırız. O zaman kork benden!" (21:49)

Gök gürledi. Zaman benim için durdu. Ruhlar bedenlerde ayrıldı. Hayaller kırıldı. Yaşanmışlıklar zihinlerde öylece silinip atıldı.

Evet ben bir aptallık yaptım ve her şeyi göze almak pahasına birini sevdim. Hemde o kadar güzel sevdim ki anlatılmaz yaşanır yani. Ama o ne yaptı? Beni hiçe sayıp bir anda silip attı! Ama ona bunun hesabını soracaktım.

Ben Asin Ceylan. Yaptığım hatanın bedelini ödedim biraz önce. Şimdi sırada o kişiye bedel olmak var.


~SON~

____________________________

(14.02.2020) İstanbul

Kaç sene oldu. Kaç ay oldu. Kaç hafta, kaç saat, kaç dakika oldu. Artık arkadaşlarımla ve ailemle arama duvarlar ördüm. Geriye dönüşün imkansız olduğunu biliyorum. Ama benimkisi de bir umut işte.

6 aydır sürekli düşündüm onu. Beni eğer sevseydi gerçekten, arar mıydı acaba? Bana hiç mi değer vermemiş. Oysaki ben ona değerli taşlardan, mücevherlerden, altınlardan daha çok değer verdim. O benim için cenneti kazanmak kadar güzeldi. Ama simdi bir hiç artık. Seven insan bırakıp hiç gider mi? Ama o gitti. Hemde gözümün yaşına bakmadan.

O beni hiç sevmedi...

Ama artık onu unutacağım ve yoluma bakacağım. Hayatıma şu andan itibaren kaldığım yerden devam edeceğim. Eskiyi unutup yeni yaşama yelken açacağım. Onu ne olursa olsun unutacağım. Ne olursa olsun...

~SON~

İnstagram: gorucu.usulu.ask

Wattpad: nisaxl5

Kendinize iyi bakın canlar. Hoşçakalın, esen kalın ♡

GÖRÜCÜ USULÜ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin