8. Bölüm

754 26 1
                                    

Uzunun bir aradan sonra tekrar buradayım. Derslerim yüzünden bölüm yazıp atamadım bir türlü. Bir de diğer kurgumu hazırladım sayılır. O da çok güzel ben çok beğendim. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız. Sizleri daha fazla bekletmeyeyim.

Bölüm simgesi 🥀
___________

Keyifli okumalar
___________

Geçmişim güzel değildi. Olmasını ister miydim? Tabiki. Dört sene önce birisine aşık oldum. Keşke aşık olmasaydım diyorum zaman zaman. Şimdi bana cezamı veriyor hayat.

Bana silah doğrulttu hayat. Belkide karşımdaki kıza doğrultturdu. Şuan belki öleceğim. Belki de uzun süre yaşayacağım.

Ölümün pençesindeyim şuan. Tıpkı dört sene önce olduğu gibi. Serhan'ın 'Gözde' diye hitap ettiği kızın amacını anlayamadım. Neden bana silah çekti? Neden arabayla önümüzü kesti? Neden Serhan'a değil de bana?

Serhan arabadan indi korkuyla. Onun korktuğunu anladım. Bende indim. İkimizde kızın önünde, iki adım kadar uzaklıkta durduk.

"Gözde indir o silahı. Ne yaptığını zannediyorsun sen? Bir kaza çıkacak." Serhan önüme siper olmaya hazırlanırken engel oldum ona.

"Artık çok geç Serhan. Sen bir hata yaptın ve bedelini bu kız ödeyecek!" Ben zaten Serhan'ı severek en büyük bedeli ödedim. Daha ödeyeceğim bedel kaldığını sanmıyorum.

"Ne bedelinden bahsediyorsun sen! Sen benim yaşadığım bedeli biliyor musun da konuşuyorsun? Çekil yolumuzdan da gidelim." Gözde'nin gözü döndü. Serhan yavaş yavaş ona yaklaşmaya başladı. Ani bir atakla silahı elinden alıp kendi beline soktu.

"Sen Asin'e bedel ödetecek en son kişi bile değilsin!" Gözde yere yığıldı. Göz yaşlarını tutamadı. Hala bu kızın kim olduğunu bilmiyorum ama içimdeki ses 'Eski sevgilisi' diye bas bas bağırıyordu.

"Asin seni uyarıyorum. Bu adama güvenme! Güvenirsen asıl bedeli ödersin. Ben güvendim ve en büyük bedeli ödedim." Serhan'a döndü bakışları. "Ben seni çok sevdim. Aklının alamayacağı kadar çok sevdim. Sen ne yaptın? Beni ezdin geçtin. Ben bunu hak etmedim." Göz yaşları yüzünü yıkıyordu adeta. Söylediklerinin şokundaydım. Demek bana yaptığını başka kişilere de yapmış. Tek aşk acısıyla yanan ben değilmişim meğer. O an lâl oldum adeta. Kıza acıdım. Serhan'a kıl oldum.

GÖRÜCÜ USULÜ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin