Multide: Asin Ceylan ❣
Selam canlar yine ben geldim. Hem de yeni bölümle.
Bu bölüm kısa olabilir gibi gözüküyor. Lütfen yorum yapın ve yıldıza basın nolursunuz! Sizden çok bir şey istemiyorum ki okuyor musunuz bilmiyorum ama insan beğenip beğenmedini belirtir değil mi yani? Kimse yorum yapmamış ve yıldıza basmamış ama hepinizin canı sağ olsun.
Keyifli okumalar ♡
_________________
Kaç saat oldu bilmiyorum ama çok sıkıldım. Buradan çıkmak istiyordum bir an önce. Derya sağolsun çıkarttığı kavga yüzünden yine ve yine nezarete düştük. Şaka gibi. Yine ben kurtarıcımın gelmesini bekliyorum. Tabi ki babamı. Ama o bana yine kızacaktı. Bundan adımın Asin olduğu kadar eminim.
Derya yan nezarette ben diğer yanda. Eğer yan yana olsaydık zaten onu boğardım. Kesin!
"Asin-" sözünü kestim. Onun konuşmaya hakkı yoktu çünkü. Beni yine kötü yola soktu.
"Sus Derya! Sayende yine aynı yerdeyiz. Kızım daha bir hafta önce buraya geldik. Lan artık komiser bile bizi tanıyor. Bok vardı sanki kavga çıkartacak. Bari beni çağırmasaydın!" Oturduğu tahtadan oturakta bana doğru yan döndü. Şimdi yüzünü daha net görebiliyorum.
"Ama ne yapsaydım. Kızlar bana pis bir şey dedi." Anlamsız gözlerle ona bakmayı sürdürdüm.
"Derya şuan sana ne dedikleri umurumda bile değil, bana şu olayı düzgün anlat. Neden biz nezaretteyiz?" Derin bir nefes aldı. Ciğerlerine hava gönderdi. Ardından o havayı dışarı geri verdi.
"Ee... şey. Şimdi şöyle oldu. Benim bir erkek arkadaşım var. Ama sevgili değil normal arkadaş. Onunla o kafeye senin hakkında konuşmak için gittim. Seni ona anlattım birazcık. Konuştuk beraber. Seninle tanışmak istediğini söyledi. Bende 'tamam' dedim. Biraz daha vakit geçirip acil işinin olduğunu söyleyip gitti. Bende biraz daha vakit geçirmek için orada kaldım." Duyduklarıma inanamıyorum ya! Gerçekten bu kız psikopat!
"Sonra o dövdüğümüz kızlar geldi. O seni anlattığım arkadaşımdan hoşlanmış birisi. Yanıma gelip 'sen eskort musun?' deyince benim sinir sistemim çöktü. Ayağa kalktım. Kızın ayakkabısına bastım bilerek. O da sinsice baktı. 'Bence işimizi dışarıda halledelim güzelim' demesin mi? Ben bunun altında kalmam tabiki, çantamı aldığım gibi dışarı çıktım. Arka mahalleye gittik. Kızla konuştum biraz sonra olan oldu zaten." Yapmacık bir kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ AŞK
Teen FictionBir kız ve erkek düşünün. Genç yaşlarında sevgili oluyorlar ve bunu çok basit bir şekilde erkek bitiriyor. Aradan 4 sene geçiyor ve kız büyük hatalar yapıp kötü yollara gidecekken babası onu arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor. Aynı şekilde erke...