14. Bölüm

455 18 0
                                    

Bölüm geldiii.

Okumaya geçmeden önce yıldıza basarsanız çok sevinirim.

Ayrıca yorumlarda benim için çok önemli. Yorum ve oyları görünce yazma isteğim daha da artıyor aklınızda bulunsun.

Keyifli okumalar 🥀

🥀

Etraftan kuş cıvıltısı sesleri geliyordu. Sesin kaynağını bulmak için gözlerimi araladım. İlk gördüğüm şey beyaz tavan oldu.

Başımın altında sert bir şey vardı. Kaynağına bakmak için kafamı kaldırıp baktım.

O.

Serhan.

Biz evlenmiştik doğruya. Gözlerimi açınca onun zehir gözleriyle karşılaştım.

Gülümsedi.

Gülümsedim.

Şuan utanıyordum biraz da olsa. Saçlarımın üzerine hatırı sayılır bir öpücük bıraktı.

"Günaydın karıcığım." Eriyordum bu adamı görünce.

"Sana da günaydın kocacığım." Eğilip dudaklarımı öptü.

Ayrılınca "senin kocacığım diyen ağzını öperim." Deyip tekrar öptü dudaklarımı. Bu sefer uzun bir öpücük oldu. En sonunda ısırıp bıraktı.

"Sana doyamıyorum. Çok güzelsin. Ve bu kadar güzel olman suç." Dedi ve yataktan kalktı.

"A a. Neden suçmuş?" Kaşlarımı çatıp baktım. O ise komadinin üzerinden telefonunu alıp kontrol etti ve geri bıraktı.

"Çünkü bütün erkeklerin gözü sana kayıyor ve bende o gözleri oymak istiyorum." Sinirli gibiydi biraz.

Bende yataktan doğruldum. Serhan benim tarafıma gelip beni kucağına aldı.

"Serhan kendim duş alabilirim. Senin götürmene gerek yok."

"Tabiki kendin duşunu alabilirsin ama beraber yapacağımız için beraber gidiyoruz."

"Ne?" O sırada çoktan banyoya girmiştik.

Beni klozetin üzerine oturttu ve sıcak suyu açmak için duşa kabine ilerledi.

"Bacak aranda ağrın var mı?"

Sorduğu soruyla bakışlarımı ona çevirdim ve cevapladım.

"Evet, biraz ağrıyor."

"Keşke sert davranmasaydım."

Klozetin üzerinden inip yanına gittim. Arkadan sarıldım ona.

"Önemli değil. Hem çok güzeldi." Dedim. Hızlıca başını bana çevirdi.

"Ne dedin sen? Çok mu güzeldi gerçekten? Bebeğim istiyorsan şimdi, burada bir tur daha geçebiliriz üzerinden." Çok seksi bir şekilde söylemişti. Ben bile şuan orgazm olabilirim. Sesi o derece etkili.

"Olabilir aslında ama..." Kaşlarını havaya kaldırdı.

"Ama?"

"Yorgunum Serhan. Dün gece kaçta yattık haberin var mı senin?"

"Haberim var güzelim. Ama senin bu azgın kocan istiyor. Onun bu isteğini geri çevirmeyeceksin değil mi?" Beklenti ile baktı gözlerime.

"Tamam benim azgın kocam. Kabul ediyorum. Kaçmıyorum. Bana istediğini yap." Dedim ellerimi havaya kaldırdım teslim olur gibi.

"Hay hay." Deyip sırıttı. Üzerimden bir tur daha geçti.

&

Yorgun bir şekilde banyodan çıktım ve giyinme odasına girdim. Kendime günlük giyilecek kıyafet çıkardım ve üzerime geçirdim.

GÖRÜCÜ USULÜ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin