Bölüm geldiii 🥀
Yıldıza basıp yorum yapmayı unutmayın!
Yazım hataları varsa sorry 😔
Keyifli okumalar 🥀
🥀
(Serhan'ın anlatımıyla)
...
Sabah çok erken kalktık. Çünkü bugün sevdiğim kadını balayına götürüyorum. Dün ne kadar kavga etsek de aramızı şükür düzelttik. Asin hala erken kalktığı için bana sövüyor. Buna gülüp geçiyorum.
"Of Serhan bu saatte kalkmamız şart mı? Şuan çok uykum var benim."
"Hayır prenses kalk artık da elini yüzünü yıka, kendine gel." Kafasındaki yorganı üzerinden çektim.
"Offfffffffffff!" Duymazdan gelip yataktan kalkıp odadan çıktım. Kahvaltı etmeden çıkacağız yola. Uçakta bir şeyler yiyeceğiz. Kapının önünde olan valizleri arabaya yerleştirdim. Her şey hazır olunca son kez Asin'e bakmak için yukarıya odaya çıktım. Asin son hazırlıklarını yapıyordu.
"Hazır mısın güzelim?" Sabahki tavrına karşı şimdi gülümseyerek baktı bana.
"Evet aşkım hazırım."
"Ne bu neşe, hayırdır? Sabah bana kök söktürüyordun."
"O sabahtı bir kere. Şimdi ise afyonum patladı. Balayına gidiyoruz Serhan! Bundan daha güzel bir şey var mı?" Dedi mutlulukla.
"Evet, sen." Dedim ve yanağına sulu bir öpücük bıraktım.
"Hadi artık geç kalmayalım." Diye uyarınca etkisinden kurtuldum.
Odadan çıkınca direkt kapıya yönelip evden çıktık.
"Serhan, kahvaltı?"
"Uçakta yeriz güzelim." Başını salladı ve arabaya bindi. Emniyet kemerimizi taktıktan sonra yola çıktık.
Kısa sürede havaalanına geldik. Özel uçağımıza binip kemerlerimizi bağladık.
"Ayh, Serhan çok heyecanlıyım." Gülümsedim heyecanına.
"Heyecanlanmana gerek yok güzelim. Her şey kusursuz olacak, merak etme sen." Ne kadar heyecanlı olsa da bana güvendiğini hissediyorum.
Asini bu hayattaki her şeyden çok seviyorum. Önceden eğlenmek tek amacımdı ama artık yaşama sebebim bu kız oldu. Yani karım, Asin. Onsuz bir hayat düşünemiyorum. Onsuz olacağıma hiç olayım daha iyi. Onun mutlu olduğunu görmek beni de mutlu ediyor.
Asin bu hayatta vazgeçeceğim en son kişi bile değil. Ben hayatımda onun kadar masum ve iyi kalpli bir insan görmedim. Kabul ediyorum hatamı. Onunla sevgiliyken bu kızı kayıp etmemem gerekirdi. Ben tam bir aptaldım o zaman. Sırf fahişe bir kız için bu masum güzelliği yok ettim içimde. Bunun pişmanlığını ömrümün sonuna kadar yaşayacağım. Asin beni hiç bir zaman kalbinden ve beyninde silmedi. Halbuki ben kız isteme zamanına kadar adını bile hatırlamıyordum neredeyse. Yüzü bile zor aklımda kalmıştı. Tek bir şey aklımdan hiç çıkmadı. Saçları. Asin her zaman uzun saç insanı. Saçlarını hiç bir zaman kesmezmiş. Onunla sevgiliyken söylemişti. Ama ben ondan ayrıldıktan sonra kalçasına kadar uzanan saçlarını kulaklarına kadar kesmiş! Saçlarını bu hayattaki her şeyden çok seviyordu üstelik. Ama ben onun değerlisini bile yok ettim gidişimle. Asla kendimi affetmeyeceğim. Şimdi saçlarını bir sürü bakım şampuanlarıyla beline kadar uzatmış. Gerçekten büyük başarı.
"Serhan ne zaman kalkacağız?" Asin'in sorusuyla düşüncelerimden ayrıldım ve karıma odaklandım.
"Birazdan kalkacak yavrum. Sabret." Oflaması bile güzel bu kızın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ AŞK
Teen FictionBir kız ve erkek düşünün. Genç yaşlarında sevgili oluyorlar ve bunu çok basit bir şekilde erkek bitiriyor. Aradan 4 sene geçiyor ve kız büyük hatalar yapıp kötü yollara gidecekken babası onu arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor. Aynı şekilde erke...