Bölüm geldii!
01 Ocak 2024 01:52 🖤
Keyifli okumalar 🥀
&
Evlendiğimiz günün üzerinden tam bir hafta geçmişti. Serhan'la eski telefon mevzusunu hiç konuşmadık. Konuyu açınca ben kapatıyordum. Eski telefondaki bilgileri, mesajları, fotoğrafları kaybedemem. Onlar benim için çok önemli.
Serhan beni balayına götüreceğini söyledi dün gece. Hemen valizimi hazırlamaya koyuldum. İçine lazım olacak olmayacak her şeyi koydum.
Okul hayatım 3 gün önce bitmişti. Yani okulu bıraktım. Zaten evli halimle okul falan okuyamam. Zaten okumaya pek meraklı biri değilim olmadım. Ama her kadın gibi bir mesleğim olmasını isterdim.
"Serhan nereye gideceğiz?" Valizimi kapının önüne bıraktım ve oturma odasında çay içen kocama soru yönelttim.
"Gidince görürsün Asin." Kaşlarımı çattım.
"Asin mi?" Bana genelde bebeğim diye seslenirdi. Şimdi ne oldu birden. Canı da sıkkın gibi duruyor.
"Evet Asin. Ne oldu niye bu kadar şaşırdın? Alt tarafı isminle hitap ettim. Ne bekliyordun?" Gittikçe kırıcı oluyor ama.
"Ne bu tavırlar?" Dedim kaşlarımı çatarak. Ama o bana bakmak yerine telefonuyla uğraşıyordu.
"Yüzüme bakar mısın?" Sesimi yükselttim.
"Ne var Asin! Ne?" O da biraz sesini yükseltip konuştu.
"Ne bu tavırlar diye sordum."
"Ne anladıysan o tavırlar. Üzerime gelme kalbini kırarım." Son dediğiyle kalbimi ciddi anlamda paramparça etti. Onu bana karşı sinirlendirecek ne olmuş olabilir? Gözümden bir damla yaş akmamak için mücadele verdi.
"Kır-ıyorsun şuan zaten?" Siktir! Kekeledim. Yüzüme bir an kırgınlıkla baktı ama eski sinirli haline geri döndü.
Galiba ilk kavgamızı yapıyoruz.
"Neden böyle davranıyorsun? Ne oldu? Bana karşı seni ne sinirlendirdi?" Yumuşak ses tonuyla konuştum.
"Asin üzerime gelme daha fazla. Balayıda iptal oldu. Başka zaman gideriz." Ne!
Koltuğun üzerindeki yastığı önünde duran çayın üzerine sinirle fırlattım. Çay Serhan'ın erkekliğinin üzerine döküldü. Çayın soğuduğundan emindim çünkü Serhan çayı ılık sever. Ve biz kavga ettiğimiz için daha da soğudu.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Yakıyordun beni?"
"Umurumda bile değil. Hem ayrıca çay zaten soğuktu. Sen onu bunu bırak da sorumun cevabını ver!"
Bıkkınlıkla konuştu. "Ne duymak istiyorsun Asin?" Hala Asin diyor!
"Seni, bana karşı sinirlendiren ne oldu?"
Seslice içine çektiği nefesi dışarı verdi.
"Asin!" Sesini ciddi ciddi yükseltti , yani bana bağırdı.
"Bana bağırdın öyle mi, Serhan? Peki tamam." Deyip odadan çıkarken durdurdu beni.
"Sen neden benden habersiz okulu bıraktın?"
Hızla arkamı dönüp ona baktım.
Sorun gerçekten bu mu?
"Ne diyorsun sen? 3 gün önceki olayı bana şimdi mi dillendiriyorsun?"
"Evet Asin. Neden benden habersiz okulu bıraktın?"
"Kendi hayatımla ilgili kararları ben alırım. Canım okumak istemedi bende kaydımı aldırdım. Okumak istemiyorum Serhan. Tamam mı? Buna sende dahil kimse karışamaz!" Odadan çıkıp yatak odasına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ AŞK
Novela JuvenilBir kız ve erkek düşünün. Genç yaşlarında sevgili oluyorlar ve bunu çok basit bir şekilde erkek bitiriyor. Aradan 4 sene geçiyor ve kız büyük hatalar yapıp kötü yollara gidecekken babası onu arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor. Aynı şekilde erke...