19. Bölüm

184 10 0
                                    

Bölüm geldiii

Yıldıza basıp oy vermeyi unutmayın!!

Keyifli okumalar 🥀

-----∞∞∞-----

Aradan tam bir hafta geçmişti. Bebeğimizi öğreneli tam bir hafta oluyordu. İçimde tarifi imkansız bir mutluluk ve heyecan vardı.

Bebeğimizi öğrendiğimiz günün ertesi günü hastaneye gittik ve bebeğimizi gördük. Gerçekten hamile olduğumu doktordan duydum. Hastaneden çıkınca da direkt ailelerimizin yanına gittik ve güzel haberi onlara verdik. Şimdi hepsi etrafımda pervaneler. Özellikle de yeliz.

Serhanın babası mutluluktan ağladı! Adam gerçekten torun istiyormuş.

Annem ve Serhan'ın annesi duyar duymaz kendi kendine dualar etmeye başladılar. Kardeşlerimiz ise mutlu oldular.

Şimdi ise televizyonun karşısında oturmuş film izliyordum. Evdeki bütün işleri bitirdim ve kendime keyif kahvesi yaptım. Deryayı ve ılgazı çağırdım. Onlara daha teyze olacaklarının haberini vermedim. Acaba onlar ne tepki verecek?

Kapının çalmasıyla oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım. Karşımda gülen yüzlü iki tane tatlı teyze duruyordu. İkisine de aynı anda sarıldım. Evlendiğim günden beri çok nadir görüşür olduk. Onları haliyle özledim. İkisi de okul çıkışı geldiler. Bende malum açıktan okuyorum ama hiç ders çalışmıyorum. En kısa zamanda başlasam iyi olur.

"Hoş geldiniz!"

"Hiç bulduk can parem. Görüşmeyeli nasılsın?" Dedi. "İyiyim." Dedim. Hep beraber içeriye girdik. Oturma odasına geçip koltuklara oturduk.

"Ee anlatın bakalım nasılsınız?" Dedim.

"Her şey aynı işte Asin. Annem ve benim bitmeyen kavgalarımız." Dedi ve kahkaha attı Ilgaz. Annesini yakın bir zamanda ziyaret etsem iyi olacak.

"Senin canını mı sıkıyor yoksa? Eğer öyleyse deryayla ben iş başındayız. Değil mi derya?" Deyip güldüm. İkimizinde nezaret hane geçmişimiz var!

"Tabi tabi! Her zaman."

"Kahvelerinizi nasıl alırsınız?"

"Orta şekerli." Dedi Ilgaz.

"Benimki de şekerli olsun aşkım." Deryanın isteğiyle mutfağa girdim.

Önce kahveleri yaptım ve fincanlara koydum. Ardından ağzı kapalı tatlı tabağı çıkardım. Cebimdeki ultrason resmini tatlı tabağının içine koydum ve kapağını kapattım. Heyecandan elim ayağım titriyordu. Acaba ne tepki verecekler?

Her şeyi tepsiye koyup yanlarına gittim. İkisi de sohbet ediyorlardı.

"Buyurun kahveleriniz." Dedim ve ikisinin önüne kahvelerini koydum. Tatlı tabağını da ortalarına koydum. Kahvelerinden bir yudum aldılar ama hala tatlı tabağını açmadılar.

"Kızlar yeni tatlı aldım bir tadına baksanıza?" Dedim imalı bir sekilde.

Derya kapağını açtı ve tabağın içine baktı. Ağzına götürdüğü kahveyi geri dışarıya püskürttü.

"Lan! Noluyor?" Diye bağırdı.

"Ne oluyor Derya?" Diye sordu Ilgaz korkuyla. Derya tabağı ılgaza gösterdi. İlgazda şok olmuş vaziyette baka kaldı.

"Teyze oluyorsunuz!" Diye bağırdım aniden. İkisi de bana aynı anda sarıldılar.

"Gerçekten mi?"

"Evet derya! Sonunda dualarım kabul oldu. Allah bana da bu yaşımda bir evlat verdi. Sevdiğim adamdan bir çocuğum olacak. Bundan güzeli var mı?" Duygularımı nasıl ifade edeceğimi bilmiyordum. Kızlarla sarıldık dakikalarca. Daha sonra oturduk ve bu konu üzerinden sohbet ettik uzun uzun. Serhanın ne tepki verdiğini, ailelerimizin ne tepki verdiğini gibi sorular sordular. Hepsini usanmadan cevapladım.

Kızlar iki saat oturduktan sonra gittiler. Evde yine yalnız kaldım. Canımın aniden erik çekmesiyle telefonuma uzandım ve Serhan'ı aradım.

"Efendim güzelim?"

"Napıyorsun bir tanem?"

"Çalışıyorum yavrum, sen napıyorsun?"

"Bende evde oturuyorum öyle. Kızlar geldiler bugün, biraz önce gittiler. Bende onlar gidince sıkıldım seni ariyim dedim."

"İyi yapmışsın bebeğim."

"Şey. Serhan bana gelirken erik alır mısın? Canım çekti de." Dedim aniden ve çekinerek.

"Sen aşermeye mi başladın bir tanem." Dediğine güldüm. O da güldü.

"Sanırım evet. Bebeğimizin canı erik çekmiş, benim değil."

"Hm hm kesin öyledir. Neyse tamam güzelim ben gekirken ikinize de erik alırım gelirken. Yemekten sıkılacağınız kadar alırım."

"Tamamdır, teşekkür ederiz babası. Neyse ben seni daha fazla meşgul etmeyeyim. İşlerin yoğundur."

"Evet biraz yoğun ama sana her zaman müsaitim bunu bil."

"Biliyorum." Dedim ve telefonu kapattım. Artık günlerimin sıkıcı geçeceğini düşünüyorum.

-----∞∞∞-----

Bölüm sonu 🥀

Diğer bölümde görüşmek üzere 🥀

GÖRÜCÜ USULÜ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin