Multide: Asin Ceylan 🤍
Herkese selam şekerlerim. Uzun mu uzun bir aradan sonra nihayet tekrar beraberiz. Oylarınızı ve yorumlarınızı saklamayın benden. Ben oy ve yorum görünce aşırı derecede mutlu oluyorum ve kitabı hemen yazıp bitiresim geliyor jdjjdj. Neyse sizi daha fazla merakta bırakmayayım. Satır arası yorum yapmak zor olmasa gerek. Yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin lütfen.
_______________
Keyifli okumalar herkese <3
______________Geçmişten bir kesit
_____________"Aşkım seni çok özledim. Kaç saat oldu aramadın merak ettim seni." Sesim özlem dolu çıkıyordu. Kaç saat oldu beni aramamıştı. Sonunda aradı ve sesini duydum.
"Bende seni çok özledim bebeğim. Kusura bakma işim çok yoğundu. Benim arkadaşlardan birisi taşındı da ona yardıma gittim eşyalarını taşımaya. Sen neler yaptın bugün?" Sesi çok yorgun geliyordu.
"Hiçbir şey yapmadım seni düşündüm. Meraktan öldüm. Kaç kere aradım açmadın." Sıkıntılı bir nefes verdi.
"Bir tanem özür dilerim. Seni merakta bırakmak istemedim."
"Tamam önemli değil sonunda sesini duydum ya rahatladım."
"Asin sana bir şey diyeceğim." Merklandım. Sesi çok ciddi geliyordu.
"Dinliyorum." Diyeceğini çok merak ettim.
"Seninle evleneceğim ben. 5 sene sonra gelip seni babandan isteyeceğim. Vermezse kaçıracağım." Ne diyordu bu çocuk. İlk defa böyle bir şey duydum bir erkeğin ağzından.
"Ne?" Anlamamazlıktan geldim. Şuan ergen gibi hissetsemde bu hoşuma gidiyordu benim.
"Doğru duydun. Seni çok seviyorum ve ne olursa olsun evleneceğim." Mutluluktan havalara uçacaktım neredeyse. Bu gerçek olamaz.
"5 sene sonra değil de şimdi istesen? Ben bekleyemem. Bir an önce evlenelim. Beklemeye gerek yok." Dedim ciddi olmayan alaylı bir sesle ama içimde hala heyecan vardı. Onunla ciddi anlamda evlenmek istiyorum. Hemde hemen. Onu çok seviyorum. Ona deliler gibi aşığım. Onun için canımı veririm.
O benim her şeyim...
♧◇♡♤♧◇♧◇♡◇♧◇♡
ŞİMDİKİ ZAMAN
5 sene sonra beni babamdan istemeye gelecekti. Eğer vermezse beni kaçıracaktı.
Güleyim bari..
Sahilde dura dura sıkıldım. Canım başka şeyler yapıp kafamın dağılmasını istiyordu. Yoldan bir otobüs geçiyordu hemen durdurup bindim. Otobüs kartım yanımda olduğu için bastım ve boş koltuğa cam kenarına oturdum. Akşam saatleri olduğu için otobüste tek tük insanlar vardı. Çoğu artık evindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ AŞK
Teen FictionBir kız ve erkek düşünün. Genç yaşlarında sevgili oluyorlar ve bunu çok basit bir şekilde erkek bitiriyor. Aradan 4 sene geçiyor ve kız büyük hatalar yapıp kötü yollara gidecekken babası onu arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor. Aynı şekilde erke...