dört- fırtınadayım

790 70 16
                                    

"Kimse senin dalgalarla nasıl boğuştuğuna bakmaz. Gemiyi limana getirip getiremediğine bakar."

İstanbul

Asıl hikaye şimdi başlıyor işte. Sadi Songül ile birlikte uçaktan inmişler şimdi de Sadi annesini ve ablasını görmeye gidiyordu. Songül'ü de götürüyordu yanında çünkü annesi ve ablasıyla tanışması gerekiyordu Songül'ün, bir oyuna başlamış ve o oyunu sürdürmeleri gerekiyordu. Her şey Ankâ içindi. Songül başını cama yaslamış dışarıyı izliyordu. Aklına dün akşam vakti Sadi ile birlikte bir karar aldıkları gelmişti, daha doğrusu bu kararı Sadi düşünmüş ve sadece kendisine teklif etmişti.

Flaşback

Sadi: Songül benimle.. evlenir misin?

Songül: (şaşkınlıkla bakıyordu Sadi'ye) N-nasıl?

Poyraz o sırada şaşkınlıkla onları izliyordu.

Poyraz: O-oha!

Songül:Ü-üsteğmenim..

Sadi: Dışarda konuşalım mı, her şeyi anlatacağım sana.

-Songül sadece evet anlamında kafasını sallayabilir, hâlâ şoktaydı. Songül önden çıkınca Sadi de çıktı, kapının önünde Poyraz Sadi'ye "ne oluyor?" der gibi bakınca, Sadi ona "anlatacağım" diyip Songül ile hastaneden dışarı çıkarlar. Songül bir oturma bankı görünce oraya geçip oturur, Sadi de yanına geçer ve o da oturur. Ikiside birbirine değil, önlerine bakıyorlardı. Sadi lafa girmesi gerektiğini biliyordu o yüzden fazla zaman kaybetmeden Songül'e döndü. -

Sadi: Ankâ'yı evlat edinebilmen için evli olman gerekiyor Songül.

Songül: S-siz nerden..

Sadi: Kulak misafiri oldum savcıyla konuşurken. Songül ayıp ettiysem özür dilerim ben sadece yardım etmek istemiştim.

Songül: Benim yardıma ihtiyacım yok üsteğmenim, bunca sene başımın çaresine tek başıma baktım.

Sadi: Ankâ..

Songül: Ankâ, evet ona alıştım, kendimi gördüm onda. Ankâ'nın yetimhanede büyümesini istemiyorum çünkü ben orada büyüdüm. Annesiz babasız büyümek ne demek anlayamazsınız yaşamadığınız sürece.

Sadi: Annesizlik nedir bilmiyorum ama babasızlıktan haberim var..

-Songül Sadi'yi kırmak istemiyordu amacı bu değildi. Yutkundu ve elini Sadi'nin elinin üstüne koydu.
Sadi Songül'ün yaptığı hareketle kafasını Songül'e döndü. -

Songül: B-ben özür dilerim.. Amacım sizi kırmak değildi. Sadece ilk defa geliyor böyle bir şey başıma. (Elini çekti, Sadi Songül tüm hareketlerini takip ediyordu)

Sadi: Songül, Ankâ'yı çok istediğinin farkındayım ve tek çaresi senin evli olman. Sende istersen eğer formalite bir evlilik yapıp Ankâ'yı yanına alabilirsin. İstediğin zamanda ayrılırız. Belki bir ay belki bir yıl...

Flaşback son

-Songül Sadi'nin teklifini kabul etmişti Ankâ'yı kurtarabilmek için. Sadi arabayı kullanırken konuşmaya başlar. -

Nevâ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin