Harry suutelee minua pitkään koko yleisön edessä. Kamerat pyörivät ympärillämme. Mitä ihmettä? Tämä ei todellakaan kuulunut esitykseen. Pojat jatkavat laulamistaan kun yleisö kiljuu entistä kovempaa. "Joko nyt uskot että haluun vaan sut?" Harry kuiskaa silittäen poskeani. Hymyilen mutten saa sanottua mitään. En voi uskoa että Harry teki tämän. Kaikki paha oloni salailun takia katoaa. Halaan Harrya pitkään ja tartun tätä kädestä juostessamme takahuoneeseen.
"Mitä just tapahtui?" Sanon saapuessamme takahuoneeseen. En voi lakata hymyilemästä ja hypin onnesta. Harry nostaa minut ilmaan. "En haluu enää salailla tätä. Se on väärin sua kohtaan." Harry sanoo hymy huulillaan. "Mut entä modest? Mitä ne sanoo tähän." Sanon ja hymyni laskee kasvoiltani. "Sanokoon mitä tahansa. Mun yksityiselämä ei saa kuulua niille. Huomenna me mennään poikien kanssa käymään siellä, saa nähä miten käy." Harry sanoo ja laskee minut alas suudellakseen hellästi. Hymyni palaa takaisin. "Mitä ihmettä Harry?" sanoo Eric astuessaan huoneeseen. Harry katsahtaa minuun ja yrittää löytää sanoja. Tartun Harrya kädestä. "Harry teki sen mun takia." Sanon nopeasti. "Teki sun takia miksi?" Eric jatkaa hermostuneen näköisenä. "Me.. Se vaan.." Aloita kunnes Harry keskeyttää minut. "Me seurustellaan." Hän sanoo. Eric avaa suunsa hämillään eikä sano mitään. "Älä anna tän vaikuttaa Harryn osuuteen bändissä. Jooko?" Sanon rauhallisesti. "Tätä täytyy nyt miettiä." Eric sanoo ja poistuu huoneesta. Pojat astuvat sisään samalla sekunilla. "Harry pakko sanoo et oon ylpee susta." Louis sanoo vaihtaen vaatteitaan. Harry ja minä hymyilemme. "Miten mä en tienny tästä? Ja miks pilasit meiän esityksen?" Liam kysyy ärtyneenä. Nyt Liam on sitten vihainen. Miten tässä näin kävi? "Liam mitä sä nyt? Oothan sä nähny meiät toistemme kimpussa koko ajan?" Harry kysyy hämillään. "No en mä oo huomannu. Ja en tienny sen olevan niin vakavaa." Liam sanoo ja riisuu kenkiään. Nappaan laukkuni penkiltä ja juoksen ovelle. Harry katsoo Liamia pahasti ja juoksee perääni. "Milla oota.." Hän sanoo tarttuen kädestäni. "Älä välitä Liamista.. Se tottuu tähän kyllä." Hän jatkaa. "En ymmärrä.. Onhan silläkin tyttöystävä ja Louisilla oli pitkä suhde.. Miks mua ei hyväksytä?" Sanon katse maassa. "Mä en tiedä.. Kyllä ne sut hyväksyy, täs on oltava kyse jostain muusta." Harry sanoo lohdullisella äänellä. "Mun takia koko bändi on kohta pilalla.." Aloitan kunnes Harry hiljentää minut suudelmalla. "Toi ei oo totta.." Hän kuiskaa korvaani. "Voidaanko mennä? Haluun pois.." kuiskaan hiljaa Harryn kaulaa vasten. Harry nyökkää ja kävelemme ulos ovesta autolle. Kuvaajat ja toimittajat ovat kerääntyneet Harryn auton eteen. Kävelemme pää alhaalla nopeaa tahtia. Harry tarttuu kädestäni tiukasti. Käännän nopeasti katseeni häneen ja hymyilen leveästi. Se on hetki jota olen odottanut. Saan koskea häneen välittämättä ihmisistä ympärillä. "Toin mun auton tänne aamulla valmiiksi että päästään lähteen nopeesti. Harry sanoo avaten auton ovet. Oliko hän suunnitellut kaiken? Hyppäämme auton kyytiin ja lähdemme pikaisesti liikenteeseen.
Kuljemme pimessä liikenteessä. Olemme ihan hiljaa. Katselen Harrya kun hän keskittyy liikenteeseen. Otan korot jaloistani pois ja nostan jalat penkille. Käännyn sivuttain istumaan niin että näen Harryn koko ajan. Nostan vasemman jalkani hänen syliinsä ja hieron sillä tämän haaravälistä kiusallani sillä tiedän sen herpaannuttavan Harryn keskittymistä. "Eheeei ajan kohta kolarin sun takias." Harry sanoo hymyillen ja silittää jalkaani. Huomaan hänen nopeuttavan vauhtia. Siirryn lähemmäksi Harrya. "Kai vielä aiot riisua mut niin että hämmästyn kuten lupasit?" Kuiskaan tämän korvaan. "Joo ja saan sut unohtamaan kaiken tän illan tapahtumat ku päästään mun hotellille." Hän sanoo. Suutelen Harrya korvan takaa ja istun takasin paikalleni.
Hotellille saapuessamme paikka on täynnä toimittajia. Jälleen. Harry tarttuu taas kädestä, mikä saa oloni turvalliseksi. Kävelemme päät alas päin heidän ohitseen. Yhtäkkiä Harry pysähtyy. "Annetaan niiden ottaa pari kuvaa, mitä haittaakaan siitä olis." hän sanoo ja kääntyy kameroihin päin pidellen tiukasti kädestäni. Hymyilemme leveästi katsoen toisiamme. Muutama fani on paikalla ja Harry ottaa heidän kanssa kuvia. "Hei Millahan sä olit?" Yksi tytöistä kysyy vieressäni. "Joo oon." vastaan hymyillen. "Oot tosi onnekas kun sait Harryn." Hän kuiskaa. Nostan katseeni Harryyn ja katson tätä hymyillen. "Tiedän." Vastaan. "Ootte tosi söpö pari. Toivoinkin että päädytte yhteen." tyttö jatkaa. "Oi kiitos paljon." Vastaan hymyillen. "Saanko kuvan sun kanssa?" Hän kysyy puhelin kädessään. Olen hiukan hämmentynyt mutta ilonen. Nyökkään ja otamme kuvan. "Pidäthän Harrysta huolen?" Hän vielä kysyy. Kyykistyn alas tytön tasolle ja kuiskaan "Mä lupaan tehdä siitä niin onnellisen kun mahollista." Tyttö hymyilee. Oikeestaan sulosta miten paljon fanit välittävät pojista. Sanomme heipat ja jatkamme matkaa sisälle.
Avaamme huoneen oven nopeasti ja hyppään Harryn syliin. "Tätä mä oon oottanut koko illan." Kuiskaan tämän korvaan. Harry hymyilee ja suutelee kaulaani. On vaikea kuvailla miten hyvältä se tuntuu. Riisun takin Harryn päältä ja sen mukana paidankin. Harry riisuu neulepaitani ja suutelee rinnustani. Hän heittää minut varovasti sänkylle ja suorastaan hyökkää päälläni. Olemme tehneet tämän vasta kerran joten jännitän edelleen yhtä paljon kuin viimeksi. Olo Harryn kanssa on vain niin luontevaa. Avaan Harryn housujen vetoketjun ja koitan vetää housuja alaspäin. "Kuinka tiukat nää on?" Sanon henkästyneellä äänellä. "Sopivasti." Harry sanoo nauraen. "Mä autan." Hän sanoo ja riisuu housunsa. Alla ei ole mitään. Ottaen huomioon housujen kireyden, ymmärrän sen. Harry riisuu shortsini ja sen jälkeen alushousuni. Hän suutelee jalkojani reisistä ja siirtyy ylemmäs hidasta vauhtia. Alan jännittää entistä enemmän mitä on tapahtumassa. Hän ottaa kielen mukaan ja alkaa liikuttaa sitä. Henkeni salpaantuu ja alan pitää lujaa ääntä. Vaikka yritän en pysty hillitä sitä. Se mitä Harry tekee saa oloni niin hyväksi. Nousen ja pyydän Harry makaamaan sänkylle. "Sun vuoro." kuiskaan hiljaa ja suutelen Harryn kaulaa. En tiedä yhtään mitä tehdä mutta annan tilanteen viedä mukanaan. Se miten Harry näyttää nauttivan saa oloni hyväksi. Teen siis jotain oikein. "Okei tuu tänne." Harry kuiskaa. Menen Harryn viereen. Hän nousee päälleni ja teemme sitä pitkään. Suutelemme koko sen ajan. Se mikä tässä on parasta on se miten henkitämme samassa tahdissa ja teemme sen yhdessä.
"Vau." sanoo Harry kaatuen viereeni henkästyneenä. "Sanos muuta." kuiskaan hymyillen. Painan pääni Harryn paljaalle rintakehälle. Se on lämmin. Tunnen hänen sydämensykkeen joka saa oloni jotenkin turvalliseksi. Lopun yön juttelemme kaikesta mahdollisesta. Kysymme asioista joita emme vielä toisistamme tiedä. Häntä on niin kiinostava kuunnella. Harry puhuu hitaasti ja niin sydämestä että voisin kuunnella häntä tunteja. "Ja ömm hei sun sukunimi? Miten voi olla etten tiedä sun sukunimeä?" Harry sanoo hämmentyneenä. "Sä kysyit sitä joskus alussa mutten koskaan kertonut. Sitä paitsi vihaan mun sukunimeä. Se lukee vaan pakollisissa paikoissa." Sanon hiljaa nauraen. "Heeei kerro nyt? Cmoon me seurustellaan enkä tiedä sun sukunimeä. Minkä nimen mä sitte lausun kun kosin sua?" Harry sanoo nauraen. Se fakta että Harry ajattelee tätä niin pitkälle asti on suloista. Toki toivon itsekin tämän kestävän aina mutten uskalla toivoa liikoja. Nostan pääni Harryn rintakehältä katsoen tätä syvälle silmiin. Nousen makaamaan hänen päälleen ja suukotan tätä ensin poskille, sitten otsaan. Ja viimeiseksi suulle. "Hamilton." Kuiskaan hiljaa. Harry silittää hiuksiani ja hymyilee. "Milla Hamilton. Kaunein nimi ikinä." Hän sanoo ja suutelee minua. Kello on jo kuusi aamulla kun makaan yhä Harryn päällä, painan pääni takaisin hänen rintakehälleen ja nukahdan nopeammin kuin ikinä.
YOU ARE READING
Katse - Harry Styles fanfiction in finnish
FanfictionMilla on 17 vuotias suomalainen tyttö joka on kyllästynyt elämäänsä suomessa. Hänen haaveenaan on muuttaa amerikkaan ja menestyä siellä. Hän päättää toteuttaa haaveensa. Amerikassa häntä odottaakin aivan erilainen elämä mitä hän odotti. Hän rakastuu...