Herään Harryn lämmin henkitys niskassani. Nukuin paremmin kun pitkään aikaan. Katsahdan puhelintani tyynyn vieressä. "11:00! Harry sun pitää nousta!" Huudahdan. Hän hymähtää yhä silmät kiinni. "Kaikki on jo hereillä ja kohta ne huomaa että nukuttiin yhessä, ja meiän piti feikata tää ero." Sanon nousten polvilteni istumaan. Harry ei hievahdakaan. "Harry.." Kuiskaan. Hän vetää minut takaisin ja sulkee syliinsä vasten paljasta rintakehäänsä. "Vielä vähän aikaa vaan." Hän kuiskaa silmät kiinni.
"Huomenta." Niall huikkaa keittöstä kun olen matkalla suihkuun. "Ai moi. Tai huomenta." Vastaan haukoitellen. Kävelen hakemaan juotavaa keittiöstä Niallin ohitse. Otan vettä ja nojaan pöytää vasten. "Mikäs sut sai näin pitkään nukkumaan?" Niall kysyy selaten puhelintaan ja juoden kahvia. Nielaisen veden ja mietin mitä vastata. "Oli ömh pehmonen sänky." Vastaan ottaen lisää vettä. "Tiedätkö muuten missä Harry on?" Niall kysyy katsahtaen minuun. Jatkan juomista ja kohautan olkiani kieltävästi. Kävelen nopeasti kylpyhuoneeseen. Tämä salailu tuntuu vaikealta jo nyt. Miten kestän sitä pitkään?
Lämmin vesi virtaa vartaloani pitkin. Hetken rauha. Kaikki tämä hässäkkä on saanut pääni ihan pyörälle. Kylpyhuoneen ovi aukeaa. Luulin laittaneeni sen lukkoon. Kiedon itseni suihkuverhoon peitellen itseäni. Harry astuu ovesta sisään. "Hullu mä luulin että joku muu tuli!" Sanon huokaten. "Luulitko että muilla olis avain mun kylpyhuoneeseen?" Harry kysyy hymyillen ja vinkkaa silmäänsä. Naurahdan. "En aatellu kenelläkään olevan avainta omaan kylppäriinsä." Sanon. Harryllä on vain pyyhe vyötäröllään. En voi olla tuijottamatta hänen tatuoitua vartaloa. "Voit laittaa sen suihkuverhon sivuun. Mä se vaan oon." Harry kuiskaa hymyillen. Epäröin sillä olen kyllä ollut Harryn edessä alasti mutta tämä tuntuu erilaiselta. Irrottaudun verhosta hitaasti. Harry katselee vartaloani päästä varpaisiin ja puree huultaan. Se saa minut hymyilemään. Harry pudottaa pyyhkeensä lattialle ja astuu eteeni suihkun alle. "Tulit sitte jäädäkseks." Kuiskaan kurottaen suutelemaan Harryä. Hän hymyileen ja suutelee kaulaani. Hän joutuu kyykistämään sillä olen lyhyempi. Hän nostaa jalkani ympärilleen. Suutelemme suihkun alla kiihkeästi ja tuntuu kuin meidät olisi luotu toisillemme. "Harry oota.. ooks sä varma tästä?" Kuiskaan hiljaa. Hän katsoo minua hämillään silmät suurina. "Tottakai rakas. Ollaanhan me ennenki.." Hän aloittaa. "Ei kun tarkotan tätä koko meiän suhdetta. Ootko varma että haluut olla mun kanssa. Tää salailu voi käydä aika rankaks.." Sanon katse maassa. "Kunhan mulla on sut. Millään muulla ei oo väliä." Harry sanoo hakien katsettani. "Ja ei tätä salailua kauan kestä.." Hän jatkaa. "Ton oon kuullu ennenkin.." Sanon nostaen pääni ylös. "Mä tiedän.. Sen aikaa vaan että Tom häipyy maisemista." Hän sanoo ja tarttuu kämmenellään leuastani varovasti. Hymyilen ja nyökkään. Suutelen Harrya sulkien silmäni. Jos vaan voisin jäädä juuri tähän hetkeen ikuisesti.. Hänen kielensä on pehmoinen ja lämmin. Hänen huulensa ovat kuin pumpulia. Pehmeät ja suudeltavat.
"Aika lähteä takas päin." Niall huikkaa ovelta kantaessamme matkalaukkuja ulos. Itse voisin jäädä mieluusti pidemmäksikin aikaa. Lontoo on niin kiva paikka ja kaukana. Kaukana Tomista ja kaikesta siitä. "Joo heippa Gemma. Nähään pian." Harry sanoo halaten siskoaan. Nousemme taksiin ja lähdemme kohti lentokenttää.
------
Sori kun näin pieni pätkä mutta halusin jo julkasta jotain! Jatkuu pian
KAMU SEDANG MEMBACA
Katse - Harry Styles fanfiction in finnish
Fiksi PenggemarMilla on 17 vuotias suomalainen tyttö joka on kyllästynyt elämäänsä suomessa. Hänen haaveenaan on muuttaa amerikkaan ja menestyä siellä. Hän päättää toteuttaa haaveensa. Amerikassa häntä odottaakin aivan erilainen elämä mitä hän odotti. Hän rakastuu...